AD
AD
AD

အိပ္ရာကႏိုးတာနဲ႕ တစ္ေန႕တာလုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြ၊ ခံစားေနရတဲ့ေသာကေတြကို စတင္ေတြးမိၿပီး စိတ္ဖိစီးေနၿပီဆုိရင္ ေနထိုင္စားေသာက္မႈပံုစံေလးကို ဂရုစိုက္ေပးသင့္ပါတယ္။ တစ္ေန႔တာရဲ႕ အစျဖစ္တဲ့ မနက္ပိုင္းမွာ ေန႔စဥ္လုပ္ေဆာင္ရတဲ့ကိစၥေတြကိုပဲ သတိေလးထားၿပီး လုပ္သြားမယ္ဆုိ ေန႔ရက္တုိင္းဟာ က်န္းမာေနမွာေပါ့။

၁။ ေစာေစာထ

play
 

တစ္ေန႕ကို ၉ နာရီထက္ ပိုအိပ္ျခင္းက စိတ္က်ေရာဂါကို ပိုျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေစာေစာအိပ္ ေစာေစာထတာက လူကို သြက္လက္ေပါ့ပါးေစပါတယ္။

 

၂။ ေလ့က်င့္ခန္း

ကိုယ္လက္လႈပ္႐ွားရတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကိုလုပ္ရတာ မႀကိဳက္ဘူး၊ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ဘူး ဆိုေပမဲ့လည္း ေသာကေတြေျပေလ်ာ့ဖုိ႕ အေကာင္းဆံုးက ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာပါပဲ။ စိတ္ညစ္ေနရင္ cardio ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ၾကည့္ပါ။ ၾကိဳးခုန္တာမ်ိဳး၊ ထုိင္ထနဲ႕ ေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေတြက လြယ္ကူထိေရာက္ပါတယ္။ ဘယ္လုိမွ မလုပ္ႏိုင္ဘူးဆုိရင္ လမ္းေလးေတာ့ေလွ်ာက္ေပးပါ။ တစ္ေန႔ကို ေျခလွမ္းတစ္ေထာင္ျပည့္ေအာင္ ေလွ်ာက္တာလည္း အေကာင္းဆံုး ေလ့က်င့္ခန္းပါပဲ။

၃။ က်န္းမာေရးနဲ႕ညီညြတ္တဲ့ မနက္စာ

play
 

မနက္စာကို ေကာင္းေကာင္းစားေပးမွ တစ္ေန႕လံုးအတြက္ ခြန္အားေတြရွိမွာပါ။ မနက္စာ ေသေသခ်ာခ်ာစားဖုိ႕အခ်ိန္မရွိရင္ ၾကက္ဥျပဳတ္စားဖို႔ အၾကံေပးလိုက္ပါတယ္။ ေကြကာ၊ ၾကက္ဥေၾကာ္၊ သစ္သီးနဲ႕ကိတ္ တုိ႕ကိုလည္း ေရြးခ်ယ္ႏိုင္ပါတယ္။

Postby

 

၄။ ေကာ္ဖီသိပ္မေသာက္နဲ႔

နံနက္ခင္းမွာ တက္ၾကြေနဖုိ႔အတြက္ ေကာ္ဖီက လိုအပ္တာမွန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အိပ္ယာထထခ်င္း ေသာက္ဖုိ႕ေတာ့မဟုတ္ဘူးေလ။ နံနက္ပိုင္းမွာ ေကာ္ဖီကို အမ်ားၾကီးမေသာက္ပါနဲ႕။

၅။ အခ်ိဳေလွ်ာ့စား

play
 

ေသြးထဲမွာ အခ်ိဳဓာတ္မ်ားတဲ့အခါ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ပိုဆိုးတတ္ပါတယ္။ အခ်ိဳမ်ားမ်ားစားၿပီး ေသြးထဲမွာ အခ်ိဳဓာတ္မ်ားေနျခင္းက လူကို ပိုမိုပင္ပန္းလြယ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ မနက္စာစားတဲ့အခါ လက္ဖက္ရည္က ႏို႔ဆီနဲ႔ အခ်ိဳေတြမ်ားေနရင္ ေလွ်ာ့ပါ။

၆။ ေရေသာက္ပါ

ေရမ်ားမ်ားေသာက္တာ ပိုေကာင္းပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ လီမြန္သံပုရာေလးနည္းနည္းထည့္ထားတဲ့ Lemon Water ေပါ့။ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ေနတဲ့အခါ ေရာဂါေတြကို နာတာရွည္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဇီ၀ျဖစ္စဥ္ေတြ ပံုမွန္ျဖစ္ဖို႕၊ အစာေၾကေစဖုိ႕၊ စြမ္းအင္ျမွင့္တင္ဖုိ႕၊ အသားအရည္လွဖုိ႔ဖို႕ မနက္ခင္းမွာ ေရမ်ားမ်ားေသာက္သင့္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD