သစ္သီးဝလံ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြကို ေန႔စဥ္စားသံုးဖုိ႔အတြက္ က်န္းမာေရးနဲ႔အာဟာရ ပညာ႐ွင္ေတြက အၿမဲတမ္း တုိက္တြန္းေလ့႐ွိတယ္ေလ။ ဝိတ္ခ်ခ်င္တဲ့ ညီမေလးတုိ႔ကေတာ့ ထမင္း၊ ေခါက္ဆြဲ၊ ဆီေၾကာ္စာေတြကိုေ႐ွာင္ၿပီး သစ္သီးေတြကို မ်ားမ်ားစားဖို႔ စဥ္းစားမိၾကမွာပါပဲ။ တစ္ခ်က္ ျပန္စဥ္းစားရမွာကေတာ့ သစ္သီးစားတိုင္း ဝိတ္က်သလား ဆုိတဲ့ ေမးခြန္းျဖစ္ပါတယ္။ သစ္သီးစားတိုင္း ဝိတ္က်တယ္ဆုိတာ ဟုတ္ပါ့မလား။

 

ဝိတ္ခ်ဖို႔အတြက္ သစ္သီးေတြကိုပဲ စားေနလို႔ မျဖစ္ပါဘူး။ ထမင္းေလွ်ာ့စားၿပီး သစ္သီးမ်ားမ်ားစားမယ္ဆိုရင္ ဝိတ္က်သြားမယ္ဆုိတာေတာ့ မွန္ပါတယ္။ ဒါကလည္း သစ္သီးအမ်ိဳးအစားေပၚ မူတည္ၿပီးမွ ယတိျပတ္ ေျပာရမယ့္စကားပါေနာ္။

play

 

သစ္သီးေတြမွာ အမ်ိဳးအစားအလုိက္ အာဟာရဓာတ္ေတြ ပါဝင္ေနၾကပါတယ္။ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြ၊ အမွ်င္ဓာတ္ေတြ ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။ ေရာဂါကာကြယ္ေပးတဲ့ အုပ္စုဝင္ အစားအစာျဖစ္ပါတယ္။ သစ္သီးဝလံနဲ႔ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြကို ေန႔စဥ္စားသံုးေပးျခင္းက လူကိုက်န္းမာေစပါလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ ဝိတ္က်ဖုိ႔အတြက္ သစ္သီးေတြကိုပဲ ေ႐ြးခ်ယ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ လြဲမွားတဲ့စိတ္ကူးလို႔ မဒီက ေျပာခ်င္တယ္။ သစ္သီးေတြခ်ည္း စား႐ံုနဲ႔ လူက အာဟာရဓာတ္လံုလံုေလာက္ေလာက္မရဘူးေလ။

play

 

တခ်ိဳ႕သစ္သီးေတြက ကယ္လိုရီပမာဏ မ်ားျပားစြာ ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ ဝိတ္ခ်ေနသူေတြအတြက္ ထင္သေလာက္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ မ႐ွိပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ သစ္သီးေျခာက္ေတြဆုိရင္ ကယ္လိုရီပါ၀င္မႈ အရမ္းမ်ားပါတယ္။ သစ္သီးအေနနဲ႔ဆုိရင္ေတာ့ ေထာပတ္သီးက ကယ္လိုရီပါဝင္မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ၿပီး အုန္းသီး၊ ငွက္ေပ်ာသီး၊ သရက္သီးတို႔ဟာ ကယ္လိုရီမ်ားတဲ့ သစ္သီးေတြ ျဖစ္ၾကပါတယ္။ တကယ္လို႔ ဝိတ္တက္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ ဒီအသီးေတြကို smoothie အေနနဲ႔ လုပ္ေသာက္ၾကည့္ပါလို႔ အၾကံေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

Postby

 

Source : Smoothiegains

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video