AD
AD
AD

ေသာကေဝဒနာဆိုတာ လူတိုင္းၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္တဲ႔ အရာတစ္မ်ိဳးပါ။ လိုခ်င္တာမရလို႔ ပူေဆြးေသာကေရာက္ျခင္း၊ ပိုင္ဆိုင္ၿပီးမွ ဆံုးရႈံးလိုက္ရတဲ႔ အရာတစ္ခုအတြက္ ႏွေမ်ာတသျဖစ္ျခင္း၊ လက္လွမ္းမမွီတဲ႔ အရာတစ္ခုကို လိုက္ပါခံစားမိေနျခင္း အစရွိသျဖင္႔ ေသာကေရာက္ပံုအမ်ိဳးမ်ိဳးရွိပါတယ္။

play

 

တခ်ိဳ႕ေသာကေဝဒနာေတြက ခဏေလးနဲ႔ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေပမယ္႔ တခ်ိဳ႕ေသာကေတြကေတာ႔ ေကဝဋ္ပုဏၰားရဲ႕ နဖူးေပၚက အမာရြတ္လိုပဲ ဘဝထဲမွာ အခ်ိန္ျပည္႔ လိုက္ပါေႏွာင္႔ယွက္ေနတတ္ပါတယ္။ ေသာကေဝဒနာေတြ ေလ်ာ႔ပါးသက္သာေစဖို႔အတြက္ မနက္တိုင္း လုပ္ေပးလို႔ရတဲ႔ အရာေလးေတြလည္း ရွိေနပါေသးတယ္။

၁။ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာပါ

play
 

မနက္မိုးလင္းၿပီဆုိတာနဲ႔ ကိုယ္႔ဘဝထဲမွာ ရွိေနတဲ႔ ေကာင္းမြန္တဲ႔ အရာတစ္ခုအတြက္ ေက်းဇူးတင္စကားေျပာလိုက္ပါ။ ဥပမာ... မိမိဘာအမွားေတြပဲ လုပ္လုပ္ အျပစ္မျမင္ဘဲ ခြင္႔လႊတ္ေပးတတ္တဲ႔ မိသားစု ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ အားငယ္လာတိုင္း မွီတြယ္လို႔ရတဲ႔ ပုခံုးတစ္စံုပိုင္ရွင္ ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ ဒါမွမဟုတ္ စိတ္ဓာတ္က်လာတိုင္း ေျခပစ္လက္ပစ္ လွဲခ်လို႔ရတဲ႔ ေႏြးေထြးတဲ႔ အိပ္ယာေလး ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူတို႔ေလးေတြဟာ မိမိဘဝထဲမွာရွိေနတဲ႔ ေကာင္းမြန္တဲ႔ အရာေလးေတြ ျဖစ္တဲ႔အတြက္ သူတို႔ကို ေက်းဇူးတင္စကား ဆိုလိုက္ပါ။ ဘာပဲေျပာေျပာ မနက္ခင္းအခ်ိန္ကို ေကာင္းမြန္တဲ႔ အရာေလးေတြနဲ႔ လႊမ္းျခံဳႏိုင္ဖို႔အတြက္ ဒီနည္းလမ္းဟာ အေကာင္းဆံုးအရာတစ္ခုပါပဲ။

၂။ အသက္ျပင္းျပင္းရွဴပါ

play
 

အသက္ျပင္းျပင္းရွဴျခင္းဟာ ဦးေႏွာက္ထဲကို ေအာက္ဆီဂ်င္ မ်ားမ်ားနဲ႔ ျမန္ျမန္ ေရာက္ေစတဲ႔အတြက္ ဦးေႏွာက္လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ေႏွးေကြးေစၿပီး အာရံုေၾကာေတြကိုလည္း တည္ၿငိမ္ေစပါတယ္။ ရုတ္တရက္ ေထာင္းခနဲေဒါသထြက္ျခင္းလိုမ်ိဳး၊ အေၾကာင္းတစ္စံုတရာေၾကာင္႔ စိတ္ညစ္၊ စိတ္ညစ္ျခင္းလုိမ်ိဳး ျပႆနာေတြ ၾကံဳရတဲ႔အခါ အသက္ျပင္းျပင္းရွဴေပးျခင္းျဖင္႔ ျပန္လည္တည္ၿငိမ္ေစပါတယ္။

ဒီနည္းလမ္းကုိ မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္လည္း အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရရွိႏိုင္ပါတယ္။ မနက္ခင္းအခ်ိန္ဆိုတာ ေလထုညစ္ညမ္းမႈ အနည္းဆံုးအခ်ိန္ဆိုေတာ႔ မနက္အိပ္ယာထၿပီဆိုတာနဲ႔ ဝရန္တာဘက္ထြက္ၿပီး ေလ႔က်င္႔ခန္းေလး ဘာေလးလုပ္ရင္း အသက္ရွဴသြင္း၊ ရွဴထုတ္ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ တစ္ေန႔တာကို စိတ္ၾကည္လင္စြာနဲ႔ အစပ်ိဳးႏိုင္မွာပါ။ ဒါဆိုရင္ စိတ္ေသာကေရာက္ဖုိ႔ဆိုတာလည္း ရာခိုင္ႏႈန္းနည္းသြားပါၿပီ။

 

၃။ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ပါ

play
 

ပံုမွန္ေလ႔က်င္႔ခန္း လုပ္ေနက်သူေတြဆိုရင္ သိပါတယ္။ မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ျခင္းဟာ စိတ္နဲ႔ခႏၶာကို လန္းဆန္းတက္ၾကြေစတဲ႔ နည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။ အေျပးေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္တာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ေရကူးတာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ Gym ေဆာ႔တာပဲျဖစ္ျဖစ္ မိမိႏွစ္သက္ရာ ကာယေလ႔က်င္႔ခန္းတစ္ခုခု လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ စိတ္ရဲ႕အညစ္အေၾကးေတြကို သန္႕စင္ေပးႏိုင္မွာပါ။ ဒါ႔အျပင္ ကာယေလ႔က်င္႔ခန္း လုပ္ေနခ်ိန္မွာ အေတြးမ်ားျခင္းကို ေရွာင္ရွားႏိုင္တဲ႔အတြက္ ေသာကေရာက္ေစမွာ မဟုတ္ပါဘူး။

၄။ ပန္းတိုင္တစ္ခုသတ္မွတ္ပါ

play
 

ဘဝမွာ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ မရွိတဲ႔သူဟာ စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းျခင္းနဲ႔ ေသာကေဝဒနာေတြကို ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္ေျခ ပိုမ်ားပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ သူတို႔မွာ သႏၷိ႒ာန္နဲ႔ ႀကိဳးစားအားထုတ္လိုစိတ္ ကင္းမဲ႔လို႔ပါ။ ဒါေၾကာင္႔ မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ တစ္ေန႔တာ လုပ္ေဆာင္ရမယ္႔ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ေလးေတြကို ခ်မွတ္ပါ။

ငါ အလုပ္ကို ဘယ္နနာရီအေရာက္သြားမယ္။ ဒီေန႔ အလုပ္ ဘယ္နခု ၿပီးေအာင္လုပ္မယ္ ဆိုတဲ႔ အေသးအဖြဲ သႏၷိ႒ာန္မ်ိဳးေလးေတြေပါ႔။ ၿပီးရင္ အဲဒီရည္မွန္းခ်က္ေလးေတြ ျပည္႔မီေစဖို႔အတြက္ အားထုတ္ႀကိဳးပမ္းၾကည႔္႔ပါ။ နဂိုုရွိရင္းစြဲ ေသာကေလးေတြပါ လႊင္႔စင္ေပ်ာက္ကြယ္ သြားပါလိမ္႔မယ္။

Source: MSN

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD