AD
AD
AD

သုေတသန တစ္ခုက ေဖာ္ျပေနတာကေတာ႔ reflexology လို႔ေခၚတဲ႔ ေျခ၊ လက္၊ ဦးေခါင္းေတြကို ႏွိပ္နယ္ၿပီး ေရာဂါကုသတဲ႔ ကုထံုးပညာရပ္က ခႏၶာကိုယ္အတြက္ေကာ စိတ္အတြက္ပါ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီးရရွိေစႏိုင္္ပါတယ္တဲ႔။

play

 

အထူးသျဖင္႔ ဘယ္ေနရာေတြကို ဘယ္ေလာက္ဖိအားေပးရမလဲသိရင္ေပါ႔။ Reflexology ကို အရပ္စကားနဲ႔ေခၚရရင္ အေၾကာျပင္ပညာလို႔ ေခၚပါတယ္။ ဒီေန႔မွာေတာ႔ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို ႏွိပ္နယ္ၿပီး စိတ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ ေဝဒနာေလးေတြကို ကုစားႏိုင္တဲ႔ နည္းလမ္းေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

၁။ လက္မ

play
 

အေၾကာျပင္ပညာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကြ်မ္းက်င္သူေတြကေတာ႔ မိမိႏွစ္သက္ရာလက္တစ္ဖက္ရဲ႕လက္မကို က်န္တဲ႕လက္တစ္ဖက္ရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ (၅) မိနစ္ခန္႔ဆုပ္ကိုင္ထားေပးျခင္းဟာ စိတ္ေသာကနဲ႔ ေခါင္းကိုက္ေခါင္းခဲျခင္းေဝဒနာေတြကို သက္သာေစတယ္လို႔ ဆိုထားပါတယ္။ စိတ္ေသာကမ်ားသူေတြ၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားလြန္းသူေတြ စမ္းၾကည္႔သင္႔ပါတယ္။

၂။ လက္ညိွဳး

ပညာရွင္ေတြရဲ႕အဆိုအရေတာ႔ လက္ညွိဳးဟာ ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းဆိုတဲ႔ စိတ္ခံစားမႈနဲ႔ဆက္ႏြယ္ေနပါတယ္တဲ႔။ ညဘက္သရဲကားၾကည္႔ၿပီး အိမ္ျပန္အလာ ေၾကာက္ရြံ႕သလိုခံစားေနရရင္ လက္ညွိဳးတစ္ေခ်ာင္းကိုသာ က်န္တဲ႔လက္တစ္ဖက္ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ (၅) မိနစ္ေလာက္တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ထားေပးလိုက္ပါ။ ေၾကာက္ရြံ႕ေနတဲ႔စိတ္ခံစားခ်က္ေတြ ေလ်ာ႔ပါးသြားပါလိမ္႔မယ္။

၃။ လက္ခလယ္

play
 

လက္ခလယ္ေထာင္တယ္ဆိုတာ အေနာက္တိုင္းမွာေတာ႔ ရိုင္းပ်တဲ႔အမူအရာပါ။ စိတ္ပညာနဲ႔ အေၾကာျပင္ပညာ သေဘာတရား အရလည္း လက္ခလယ္ဆိုတာ စိတ္ဆိုးျခင္း၊ ေဒါသထြက္ျခင္းနဲ႔ ဆက္ႏြယ္ေနပါတယ္တဲ႔။ ညာဘက္လက္ (သို႔) ဘယ္ဘက္လက္ရဲ႕ လက္ခလယ္ကို က်န္တဲ႔လက္တစ္ဖက္ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ (၅) မိနစ္ခန္႕ တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ထားေပးလိုက္မယ္ဆိုရင္ စိတ္ဆိုးေဒါသထြက္ေနတာေတြ ေျပေပ်ာက္သြားမွာပါ။ ေဒါသေၾကာင္႔မျဖစ္သင္႔တာမျဖစ္ရေလေအာင္ ေဒါသအရမ္းထြက္ေနခ်ိန္မွာ ဒီနည္းလမ္းေလးကို စမ္းသပ္ၾကည္႔သင္႔ပါတယ္။

 

၄။ လက္သူၾကြယ္

အေပၚမွာေတာ႔ လက္သူၾကြယ္ကိုသံုးၿပီး စိတ္ေသာကေတြေလ်ာ႔ပါးေအာင္လုပ္တဲ႔နည္းကို ေဖာ္ျပၿပီးပါၿပီ။ ဒီတစ္ခုကေတာ႔ လက္သူၾကြယ္နဲ႔ ဝမ္းနည္းပူေဆြးမႈ ေလ်ာ႔ပါးေအာင္ လုပ္နည္းေလးပါ။ မိမိႏွစ္သက္ရာ လက္တစ္ဖက္ရဲ႕ လက္သူၾကြယ္ကို က်န္လက္တစ္ဖက္ရဲ႕လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ခန္႔ ဆုပ္ကိုင္ထားလိုက္ျခင္းက ဝမ္းနည္းပူေဆြးမႈေတြကို ေလ်ာ႔ပါးေစပါတယ္တဲ႔။ အေၾကာင္းကိစၥတစ္ခုခုေၾကာင္႔ ဝမ္းနည္းပူေဆြးမႈေဝဒနာကို ခံစားေနရသူေတြ ဒီနည္းလမ္းေလးကို သတိရလိုက္ေနာ္။

၅။ လက္သန္း

play
 

လက္သန္းလို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေခၚတဲ႔ pinky finger ေလးကေတာ႔ စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ဆက္ႏြယ္ေနပါတယ္တဲ႔။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြအရမ္းမ်ားေနၿပီလို႔ ခံစားရရင္ meeting room ထဲမွာ ေပါက္ကြဲထြက္မသြားေအာင္ မိမိရဲ႕ လက္သန္းေလးကို က်န္တဲ႔လက္တစ္ဖက္ရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔သာ အခ်ိန္ (၅) မိနစ္ေလာက္ ႏွိပ္နယ္ေပးေနလိုက္ပါ။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေတာ႔ သက္သာသြားမွာပါ။

၆။ လက္ဖဝါး

လက္ေခ်ာင္းေတြခ်ည္းပဲလားဆိုေတာ႔ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ လက္ဖဝါးမွာလည္း ေပးႏိုင္တဲ႔ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရွိေနပါေသးတယ္။ လက္ဖဝါးတစ္ဖက္ေပၚကို လက္မေလးနဲ႔ စက္ဝိုင္းပံုသ႑ာန္ ႏွိပ္နယ္ေပးေနရင္း အသက္ကိုဝေအာင္ ရွဴသြင္းရွဴထုတ္လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ မူးေဝျခင္း၊ စိတ္ဖိစီးမႈ၊ ဝမ္းေလွ်ာျခင္း၊ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းေဝဒနာေတြကို သက္သာေစပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ကို တရားထိုင္သလို ပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ ပူးကပ္ထားမယ္ဆိုရင္ (လက္အုပ္ခ်ီသလို) အာရံုစူးစိုက္မႈနဲဲ႔ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္တဲ႔။

Source: Reader's digest

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD