AD
AD
AD

ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကို ေရ (၇၅) ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ဖြဲ႕စည္းထားတဲ႔အတြက္ ေရဓာတ္ျပည္႔ဝေနဖို႔က အလြန္အေရးႀကီးတယ္ဆိုတာ ေျပာျပေနဖို႔ေတာင္မလိုပါဘူး။ "ထမင္းအသက္ (၇) ရက္၊ ေရအသက္ တစ္မနက္" ဆိုတဲ႔စကားေတာင္ရွိပါေသးတယ္။ ထမင္းမစားဘဲ (၇) ရက္ထိေတာင္႔ခံႏိုင္ေပမယ္႔ ေရမေသာက္ဘဲ တစ္မနက္ပဲေတာင္႔ခံႏိုင္မယ္လို႔ ဆိုလိုတာပါ။ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္း မျဖစ္ရေလေအာင္ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ေနၿပီလို႔ ခႏၶာကိုယ္ကသတိေပးတဲ႔ လကၡဏာေတြကို သိထားဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

၁။ ေရငတ္ျခင္း

play
 

ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းကို ေဖာ္ျပႏိုင္တဲ႔အေကာင္းဆံုးလကၡဏာကေတာ႔ ေရငတ္တာပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔လည္း ေန႕တစ္ေန႔ကို အစပ်ိဳးေတာ႔မယ္ ဆိုတာနဲ႔ (ဒါမွမဟုတ္) ကိုယ္ကာယလႈပ္ရွားမႈ တစ္ခုကို ျပဳလုပ္ရေတာ႔မယ္ဆိုတာနဲ႔ ေရေသာက္ေပးဖို႔ အၾကံျပဳထားၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

ေရကိုဝဝလင္လင္မေသာက္ဘဲ လႈပ္ရွားမိမယ္ဆိုရင္ ခံတြင္းေတြ ေျခာက္လာပါလိမ္႔မယ္။ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္္ျခင္းေၾကာင္႔ ျဖစ္တတ္တဲ႔ ေနာက္ဆက္တြဲေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးေတြကို ကာကြယ္ဖို႔ ေရကိုဝဝလင္လင္ေသာက္သံုးေပးပါ။

၂။ အေရျပားတြန္႕ရႈံ႕ျခင္း

ေျခာက္ေသြ႕ၿပီး တြန္႕ရႈံ႕ေနတဲ႔အေရျပားက ခႏၶာကိုယ္ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ေနျခင္းကို ေဖာ္ျပတဲ႔လကၡဏာတစ္ခုပါပဲ။ ဒီေနရာမွာ ေျခာက္ေသြ႕တဲ႔အေရျပားနဲ႔ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္မႈေၾကာင္႔ျဖစ္တဲ႔ အေရျပားကို ကြဲကြဲျပားျပားသိဖို႔ေတာ႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ေျခာက္ေသြ႕တဲ႔အေရျပားဆိုတာ အေရျပားဂလင္းေတြမွာလိုအပ္တဲ႔ ဆီဓာတ္ခမ္းေျခာက္မႈေၾကာင္႔ျဖစ္ၿပီး ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ မႈေၾကာင္႔ ေျခာက္ေသြ႕တြန္႕ရႈံ႕တဲ႔ အေရျပားဆိုတာကေတာ႔ ေရဓာတ္နဲ႔ အစိုဓာတ္လိုအပ္မႈေၾကာင္႔ ျဖစ္ပြားပါတယ္။ လွပေခ်ာေမြ႕တဲ႔ အသားအေရကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္ရင္ေတာ႔ ေရဓာတ္လံုေလာက္ေအာင္ ေသာက္သံုးေပးသင္႔ပါတယ္။

၃။ ဆီးေအာင္႔ျခင္း

play
 

ေရငတ္ျခင္း၊ ပါးစပ္ေျခာက္ျခင္းတို႔အျပင္ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းကိုေဖာ္ျပေနတဲ႔ ေနာက္ထပ္လကၡဏာတစ္ခုကေတာ႔ ဆီးပါပဲ။ ဆီးအေရာင္နဲ႔ ဆီးသြားႏႈန္း/ ႀကိမ္ေရကိုၾကည္႔ၿပီး ခႏၶာကိုယ္က ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ေနလား/ ေရဓာတ္လိုအပ္ေနလားဆိုတာကို သိရွိႏိုင္ပါတယ္။

ဆီးအေရာင္က အဝါရင္႔ေရာင္ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္မႈက အလြန္ဆိုးဝါးေနေၾကာင္း ေဖာ္ျပတာပါပဲ။ ေရျမန္ျမန္ ေသာက္ေပးသင္႔ပါၿပီ။ အဝါေဖ်ာ႔ေရာင္ဆိုရင္ေတာ႔ ေရဓာတ္လံုလံုေလာက္ေလာက္ရွိေၾကာင္းေဖာ္ျပတာပါ။ ဆီးအေရာင္ေဖ်ာ႔ႏိုင္သမွ် ေဖ်ာ႔ေလ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

 

၄။ ဆာေလာင္ျခင္း

play
 

ဗိုက္ထဲက ျပင္းျပင္းပ်ပ်ဆာေလာင္တဲ႔ခံစားမႈေၾကာင္႔ ေရခြက္ဆီကို လက္လွမ္းမိဖူးပါသလား။ ဒါဟာ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းက ဆာေလာင္ျခင္းအသြင္သ႑ာန္နဲ႔ အခ်က္ျပေနတာျဖစ္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္က ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းကို ဆာေလာင္မႈအျဖစ္ မွားယြင္းဘာသာျပန္မိၿပီး မလိုအပ္ဘဲ အစားအေသာက္ေတြကို စားမိတတ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကယ္လိုရီေတြပိုလွ်ံၿပီး အဝလြန္ျခင္းဆီ ဦးတည္ႏိုင္ပါတယ္။

၅။ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္း

ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ႔အေၾကာင္းရင္းအမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ အဲဒီထဲကတစ္ခုကေတာ႔ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းပါပဲ။ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ၿပီဆိုရင္ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္သလို ခံစားရရံုသာမက လုပ္ေနတဲ႔ အလုပ္အေပၚအာရံုစိုက္မႈကိုေတာင္ ေလ်ာ႔က်ေစပါတယ္။ မၾကာခဏေမာပန္းတတ္တယ္ဆိုရင္ ေကာ္ဖီလိုမ်ိဳး လႈံ႕ေဆာ္ေပးတဲ႔အရည္ေတြကို သိပ္မေသာက္ပါနဲ႔။ အဲဒီအစား ေရကိုသာမ်ားမ်ားေသာက္ေပးပါ။

၆။ ၾကြက္သားနာက်င္ျခင္း

play
 

အေျပးသမားေတြ၊ ေရကူးသမားေတြ၊ လက္ေဝွ႕သမားေတြလို အားကစားသမားေတြ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ၾကတာ အေၾကာင္းရွိပါတယ္။ ဘာေၾကာင္႔လဲဆိုေတာ႔ သူတို႔ဟာ ေခြ်းထြက္ျခင္းေၾကာင္႔ သာမန္လူေတြထက္ ေရဓာတ္ပိုမို ဆံုးရႈံးႏိုင္လို႔ပါပဲ။ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ မယ္ဆိုရင္ ၾကြက္သားနာက်င္ျခင္းေဝဒနာကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေနရင္းတန္းလန္း ၾကြက္သားနာက်င္မယ္ဆိုရင္ ၾကြက္တက္ျခင္းျဖစ္ေစႏိုင္ၿပီး အႏၱရာယ္လည္းအလြန္မ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ေရဓာတ္မဆံုးရႈံးရေလေအာင္ ဂရုစိုက္သင္႔ပါတယ္။

Source: stylecraze

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD