စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းျခင္းဆိုတာ လူတစ္ေယာက္ကို ႏွစ္ျမွုဳပ္ပစ္ႏိုင္တဲ႔ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေခ်ာက္နက္ႀကီးတစ္ခုပါပဲ။ လူတစ္ေယာက္ဟာ အေၾကာင္းျပခ်က္ အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ စိတ္ဓာတ္က်ႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းျခင္းကို ကိုင္တြယ္ရတာ ထင္ထားသေလာက္ မလြယ္ကူပါဘူး။

play

 

တစ္ခါတေလမွာ အြန္လိုင္းက ဗီဒီယိုေလးတစ္ခု ၾကည္႔လိုက္ရံု၊ ပတ္ဝန္းက်င္က သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေျပာလိုက္ရံုနဲ႔ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အလြယ္တကူ စိတ္ဓာတ္က်ႏိုင္ပါတယ္။ စိတ္ဓာတ္က်တာ အေျခအေနဆိုးရင္ စိတ္လြတ္ၿပီး ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ သတ္ေသမိသည္အထိ ျဖစ္ႏိုင္တာေၾကာင္႔ သတိထားသင္႔ပါတယ္။

စာေမးပြဲက်လို႔၊ ရည္းစားလို႔ျပတ္လို႔၊ ဘိုင္ျပတ္ေနလို႔၊ ဝိတ္ေတြစြတ္တက္လာလို႔ စတဲ႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတြေၾကာင္႔ စိတ္ဓာတ္က် ေနၿပီဆုိရင္ ဘာမွမပူပါနဲ႔။ ဒီေဆာင္းပါးေလးကိုဖတ္ၿပီး ေဆာင္းပါးထဲကအတိုင္း လိုက္လုပ္ၾကည္႔လိုက္ပါဦး။

၁။ လူေတြနဲ႔ စကားေျပာၾကည္႔ပါ

play
 

စိတ္ဓာတ္က်ေနရင္ သတိျပဳရမယ္႔ ေရႊေရာင္စည္းမ်ဥ္းတစ္ခုပဲ ရွိပါတယ္။ ဘယ္ေလာက္ပဲ တစ္ေယာက္တည္း ေအးေအးေဆးေဆး ေနခ်င္ေနပါေစ... ဘယ္ေတာ႔မွ တစ္ေယာက္တည္း မေနပါနဲ႔။ မိမိရဲ႕ က်ဆင္းေနတဲ႔ စိတ္ဓာတ္ကို ျပန္လည္ကုစားဖို႔ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြေတြနဲ႔ စကားေျပာပါ။ အေကာင္းျမင္တတ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြနားမွာေနၿပီး သူတို႔နဲ႔ စကားထိုင္ေျပာပါ။ ကိုယ္႔ဖာသာေတာင္ သတိမျပဳလိုက္မိခင္မွာပဲ စိတ္ဓာတ္က်ျခင္းေဝဒနာ လြင္႔ပ်ယ္သြားပါလိမ္႔မယ္။

၂။ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ပါ

play

စိတ္ဓာတ္က်ၿပီဆိုရင္ ကိုယ္႔အခန္းတံခါးကို အလံုပိတ္၊ ေမွာင္ရိပ္ခ်ၿပီး ေနခ်င္ၾကတာ ဓမၼတာပါ။ ဒါေပမယ္႔ အိမ္ထဲမွာ အလံုပိတ္ ေနျခင္းက စိတ္ဓာတ္က်ျခင္းကို ပိုမိုဆိုးဝါးေစမွာပါ။ ဒါေၾကာင္႔ စိတ္ဓာတ္က်ၿပီဆိုရင္ အျပင္ဘက္ကိုသာ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လိုက္ပါ။ ျမက္ခင္းစိမ္းေတြၾကားမွာ၊ ေရကန္ေတြၾကားမွာ၊ သစ္ပင္ေတြၾကားမွာ လမ္းေလွ်ာက္ပါ။ သဘာဝက သင္႔ရဲ႕စိတ္က်ေဝဒနာကို ကုစားေပးႏိုင္မွာပါ။

၃။ စိတ္တက္ၾကြေစတဲ႔ သီခ်င္းေတြနားေထာင္ပါ

ဂီတရဲ႕စြမ္းပကားကလည္း မေသးပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္က်ေနခ်ိန္မွာ မိမိႏွစ္သက္ရာ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ (ေရာ႔ခ္၊ ဟစ္ေဟာ႔ပ္၊ ပန္႔ခ္ စသည္ျဖင္႔) ကို နားေထာင္လိုက္ရတာက စိတ္ကိုျပန္လည္ တက္ၾကြေစႏိုင္ပါတယ္။ ဂီတက သင္႔ကို စိတ္ဓာတ္ခြန္အား ေပးႏိုင္ၿပီး အတိတ္ရဲ႕ မေကာင္းတဲ႔အရာေတြကို ေမ႔ေဖ်ာက္ပစ္ႏိုင္ဖို႔ကို ကူညီေပးမွာပါ။ စိတ္ဓာတ္က်ေနခ်ိန္မွာ အသည္းကြဲသီခ်င္းေတြ သြားနားေထာင္မိရင္ေတာ႔ ကိုယ္႔ထိုက္နဲ႔ကိုယ္႔ကံေပါ႔ေနာ္။

 

၄။ တစ္ခုခုကို ဖန္တီးျပဳလုပ္ပါ

ဟင္းခ်က္ျခင္း၊ လက္သမားအလုပ္လုပ္ျခင္းတို႔လို ကိုယ္တိုင္ဖန္တီးျပဳလုပ္ရတဲ႔ အရာေလးေတြက စိတ္ဓာတ္က်ဆင္းျခင္း ေဝဒနာကို ဖယ္ရွားေပးႏိုင္ပါတယ္။ တစ္ခုခုကို ၿပီးေျမာက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္လိုက္တယ္ဆိုတဲ႔ ခံစားခ်က္ကလည္း သင္႔ကိုတစ္ဖန္ျပန္ၿပီး စိတ္တက္ၾကြေစႏုိင္ပါလိမ္႔မယ္။ မိမိကိုယ္ကို စိတ္ေရာကိုယ္ပါ အလုပ္မအားေအာင္ ခိုင္းထားလိုက္ေတာ႔ စိတ္ဓာတ္က်ဖို႔ အခ်ိန္လည္း မရွိေတာ႔ဘူးေပါ႔။

၅။ ေခ်ာကလက္စားပါ

play

ကယ္လိုရီစားျခင္းက စိတ္ခံစားခ်က္ေတြကို ျမင္႔တက္ေစႏိုင္ၿပီး ေခ်ာကလက္လိုမ်ိဳး ခ်ိဳၿမိန္ေႏြးေထြးတဲ႔ ကယ္လိုရီေလးက စိတ္ဓာတ္ျပန္လည္ တက္ၾကြေစဖို႔အတြက္ အသင္႔ေတာ္ဆံုးပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔လည္း ဝမ္းနည္းအားငယ္ေနတဲ႔သူေတြကို ေခ်ာကလက္ ေဖ်ာ္ရည္ ပူပူေလးတစ္ခြက္ ေဖ်ာ္တိုက္ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ွွSource: youngisthan

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video