AD
AD
AD

ကြ်န္ေတာ္တို႔မွာ ဗိုက္တာမင္ခ်ိဳ႕တဲ႔တဲ႔ ေဝဒနာခံစားရတဲ႔အခါ သိသာထင္ရွားစြာ ေဖာ္ျပေနတဲ႔ လကၡဏာေတြရွိပါတယ္။ မ်က္စိမႈန္ျခင္း၊ ဆံပင္အလြန္အမင္း ကြ်တ္ျခင္း၊ အားနည္းျခင္းတို႔လို က်န္းမာေရးျပႆနာေတြက ဗိုက္တာမင္ဓာတ္ ခ်ိဳ႕တဲ႔မႈနဲ႔ ဆက္စပ္ေနႏိုင္ပါတယ္။

play

 

အစားအေသာက္ကို အခ်ိန္မွန္မစားျခင္းဟာ ဗိုက္တာမင္ခ်ိဳ႕တဲ႔ျခင္းကို ျဖစ္ေစႏိုင္ၿပီး ေသြးအားနည္းေရာဂါလို ဆိုးဝါးတဲ႔ အေျခအေနမ်ိဳးထိေတာင္ ျဖစ္သြားေစႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ခ်ိဳ႕တဲ႔ျခင္းဟာ ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ႔အတြက္ ဗိုက္တာမင္ ခ်ိဳ႕တဲ႔ေနတယ္လို႔ ေဖာ္ျပေနတဲ႔ လကၡဏာေတြကို သိထားသင္႔ပါတယ္။

၁။ ဗိုက္တာမင္စီ ခ်ိဳ႕တဲ႔ေနမယ္ဆိုရင္

play
 

သင္ေန႔စဥ္စားတဲ႔ အစားအေသာက္ေတြထဲမွာ ဖိုလိတ္ဓာတ္လံုေလာက္စြာ မပါဝင္ဘူးဆိုရင္ေတာ႔ သင္႔မွာ ဗိုက္တာမင္စီ ခ်ိဳ႕တဲ႔တဲ႔ ေဝဒနာရွိေနပါၿပီ။ ခႏၶာကိုယ္မွာ ဗိုက္တာမင္စီ အားနည္းေနၿပီဆုိရင္ ေသြးနဲ႔ဆိုင္တဲ႔ ေရာဂါေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္စီ ခ်ိဳ႕တဲ႔ျခင္းရဲ႕ သိသာထင္ရွားတဲ႔ လကၡဏာေတြကေတာ႔ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္း၊ အသက္ရွဴမဝျခင္း၊ မူးေဝျခင္း၊ အသားအေရ ေဖ်ာ႔ေတာ႔ျခင္း (သို႕) ဝါထိန္ျခင္း၊ ႏွလံုးခုန္မမွန္ျခင္း၊ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ရုတ္တရက္က်ဆင္းျခင္း၊ ေျခေတြလက္ေတြ ထံုျခင္း၊ ၾကြက္သားအားနည္းျခင္း၊ စိတ္တိုလြယ္ျခင္း၊ ေမ႔ေလ်ာ႔လြယ္ျခင္းတို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၂။ ဗိုက္တာမင္ဒီ ခ်ိဳ႕တဲ႔မယ္ဆိုရင္

play
 

ဗိုက္တာမင္ဒီကို ေနေရာင္ျခည္ဗိုက္တာမင္လို႔လည္း လူသိမ်ားပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ဒီ ခ်ိဳ႕တဲ႔မယ္ဆိုရင္ ႏြားႏို႔နဲ႔ ဓာတ္မတည္႔တာတို႔၊ မွတ္ဉာဏ္စြမ္းရည္ ေလ်ာ႔နည္းလာတာတို႔၊ ကေလးေတြမွာဆို ျပင္းထန္တဲ႔ ပန္းနာရင္ၾကပ္ေရာဂါတို႔၊ ကင္ဆာေရာဂါတို႔ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ဒီက အရိုးေတြကိုလည္း သန္မာေစပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ၄င္းဟာ အစားအစာေတြထဲက ကယ္လ္ဆီယမ္ကို ခႏၶာကိုယ္မွ ပိုမိုလြယ္ကူလ်င္ျမန္စြာ စုပ္ယူႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးႏိုင္လို႔ပါပဲ။

မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ ေနပူစာလႈံေပးမယ္ဆိုရင္လည္း ဗိုက္တာမင္ဒီ ျပည္႔ဝေစႏိုင္ပါတယ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ေနေရာင္ျခည္ထဲက ဗိုက္တာမင္ဒီကို ခႏၶာကိုယ္က စုပ္ယူႏိုင္လို႔ပါပဲ။ ဗိုက္တာမင္ဒီ ၾကြယ္ဝတဲ႔ အစားအစာေတြကေတာ႔ ၾကက္ဥ၊ ဒိန္ခဲ၊ ဆယ္လ္မြန္ငါးတို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

၃။ ဗိုက္တာမင္ဘီ ခ်ိဳ႕တဲ႔မယ္ဆိုရင္

play
 

ဗိုက္တာမင္ဘီကေတာ႔ ဆဲလ္က်န္းမာေရးအတြက္ အဓိကအစိတ္အပိုင္း တစ္ခုပါပဲ။ သင္႔ကို တစ္ေန႔တာလံုး လန္းဆန္းက်န္းမာ ေနေစဖို႔အတြက္လည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ ဘီတြဲ၊ ဘီဆဲဗင္းနဲ႔ ဘီႏိုင္းဆိုၿပီး ဗိုက္တာမင္ဘီ အမ်ိဳးအစားမ်ားစြာ ရွိပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ဘီတြဲကို ၾကက္ဥ၊ အသား၊ ဥစားၾကက္၊ ကမာေကာင္တို႔မွာ ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

ဗိုက္တာမင္ဘီ အားနည္းေနမယ္ဆိုရင္ အစာအိမ္ေရာဂါတစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ႔ Crohn's disease ၊ အူအတက္ေရာင္ေရာဂါ၊ HIV ၊ ဦးေႏွာက္အေျမွးေရာင္ ေရာဂါ၊ သံသယလြန္ စိတ္ေရာဂါနဲ႔ စိတ္က်ေရာဂါတို႔ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ ပိုမ်ားပါတယ္။

၄။ ဗိုက္တာမင္ေအ ခ်ိဳ႕တဲ႔မယ္ဆိုရင္

play
 

ဗိုက္တာမင္ေအ ခ်ိဳ႕တဲ႔ျခင္းကေတာ႔ အစာအိမ္မွ အာဟာရဓာတ္ စုပ္ယူႏိုင္စြမ္း ေလ်ာ႔နည္းျခင္း၊ အသည္းေရာဂါ၊ ကိုယ္ခံအား က်ဆင္းျခင္း အစရွိတဲ႔ ေရာဂါေဝဒနာေတြကို ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဗိုက္တာမင္ေအ အားနည္းမယ္္ဆိုရင္ အေရျပားေပၚမွာ သိသာထင္ရွားတဲ႔ အနီကြက္ႀကီးေတြ ထလာေစမွာပါ။

Source: Youngisthan

Postby
ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD