AD
AD
AD

အယ္လ္ကုိေဟာ ေသာက္သံုးတယ္ဆုိတာ ေကာင္းက်ိဳးလည္းရွိ၊ ဆိုးက်ိဳးလည္း ရွိတယ္။ ေသာက္တာမ်ားရင္ေတာ့ ဆုိးက်ိဳးေတြပဲ ျဖစ္လာမွာ။ အနီးစပ္ဆံုးတစ္ခုကို ေျပာရရင္ေတာ့ ညဘက္ေသာက္တာမ်ားသြားလို႔ မနက္ဘက္ အိပ္ရာကမထႏိုင္ဘဲ အရက္နာက်ေနတာ။ အရက္နာမက်ေအာင္ ကာကြယ္လို႔ေတာ့ ရပါတယ္။

၁။ ေတာ္႐ံုသင့္႐ံု

play
 

႐ွင္း႐ွင္းေလးပဲ။ အရက္နာမက်ခ်င္ဘူးဆုိရင္ လံုးဝမေသာက္နဲ႔၊ ဒါမွမဟုတ္ ေတာ္႐ံုသင့္႐ံုပဲေသာက္။ ေသာက္တာမ်ားရင္ေတာ့ က်ိန္းေသျဖစ္မွာ။ ကိုယ့္လစ္မစ္ကို ကိုယ္သိပါေစ။

 

၂။ ျပင္းအားတူတာႏွစ္ခု တြဲမေသာက္နဲ႔

အယ္လ္ကိုေဟာ % ခ်င္း တူေနတဲ့ အရက္ႏွစ္မ်ိဳးကို တြဲေသာက္ရင္ ပိုမူးႏိုင္ပါတယ္။ ဝီစကီ၊ ေကာ့ညႇက္၊ တကီလာတို႔ဟာ မူးႏႈန္းပိုတက္ေစပါတယ္။

၃။ ေရ

play
 

အရက္ေသာက္မယ္ဆုိရင္ မေသာက္ခင္မွာ ေရမ်ားမ်ားေသာက္၊ ေသာက္ၿပီးရင္လည္း ေရမ်ားမ်ားသာေသာက္ေပးပါ။ အရက္ရဲ႕ျပင္းအားက ေရနဲ႔ထိေတြ႕တဲ့အခါ ေပ်ာ့သြားမွာပါ။ ၿပီးေတာ့ အရက္ေသာက္လုိ႔ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္မႈ မျဖစ္ေအာင္လည္း ကာကြယ္ေပးႏုိင္တဲ့အခါ အရက္နာက်တာ သက္သာပါတယ္။

၄။ အိပ္ေရးဝပါေစ

ညက ေသာက္တာမ်ားသြားရင္ အိပ္ေရးကို ဝေအာင္အိပ္ပါ။ အိပ္ေရးဝတယ္ဆုိတာ အိပ္ခ်ိန္မ်ားဖို႔ မဆုိလိုပါဘူး။ ခြန္အားရွိၿပီး လန္းဆန္းတဲ့အထိ အားျပည့္လာေအာင္ အိပ္ရမွာပါ။

၅။ မနက္စာ

play
 

အားရွိတဲ့ မနက္စာကို စားေပးပါ။ အသား၊ ငါး၊ သစ္သီးဝလံတုိ႔ ပါဝင္ေအာင္ စားေပးရင္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ခြန္အားျဖစ္ေစၿပီး အရက္နာက်တာ သက္သာပါလိမ့္မယ္။

Source : Health Line

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD