AD
AD
AD

ကြန္ပ်ဴတာေတြ ေပၚေပါက္ခဲ႔ၿပီး ေနာက္ပိုင္းကတည္းက အလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရဲ႕ သဘာဝလည္း ေျပာင္းလဲလာခဲ႔ပါတယ္။ ရံုးအလုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ကြန္ပ်ဴတာတစ္လံုးနဲ႔ ကြန္ရက္စနစ္ ေကာင္းေကာင္းရွိရင္ အလုပ္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ေနာက္ပိုင္းမွာ အင္တာနက္ေပၚကပဲ ေစ်းေရာင္း၊ ေစ်းဝယ္လုပ္ၾက၊ မားကက္တင္းအလုပ္ေတြကိုလည္း အင္တာနက္ေပၚကပဲ လုပ္ၾကနဲ႔ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ ပိုမိုအခ်ိန္ျဖဳန္းလာရပါတယ္။

play

 

နည္းပညာတိုးတက္မႈေနာက္မွာ ေကာင္းက်ိဴးေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္ဆိုေပမယ္႔ ဆိုးက်ိဳးေတြလည္း ရွိပါတယ္။ အဲဒီဆိုးက်ိဳးေတြထဲက တစ္ခုကေတာ႔ လူေတြ ပိုမိုအေညာင္းမိလာတာပါပဲ။ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာပဲ အခ်ိန္ျဖဳန္းလာရတဲ႔ မ်ိဳးဆက္ျဖစ္တဲ႔အတြက္ လူေကာင္ေလးေတြ ၾကည္႔လိုက္ရင္ ရွဴနာရႈိက္ကုန္းနဲ႔ အေညာင္းမိပံု ေပါက္ေနၾကပါတယ္။

အဲဒီလို ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ အခ်ိန္ၾကာျမင္႔စြာ ထိုင္ျခင္းေၾကာင္႔ အေညာင္းမိျခင္း မျဖစ္ရေလေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ႔ အခ်က္ေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

၁။ မတ္ရပ္စားပြဲခံုကို သံုးၾကည့္ပါ

play
 

ျဖစ္ႏိုင္ရင္ မတ္တပ္ရပ္သံုးရတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာ စားပြဲခံုေလးကို ဖန္တီးၾကည့္ပါ။ ပံုမွန္ကြန္ပ်ဴတာ ေမာ္နီတာနဲ႔ ကီးဘုတ္ရဲ႕ေအာက္မွာ စကၠဴပံုးေလးေတြျဖစ္ျဖစ္ ခံထားျခင္းအားျဖင့္ မတ္တတ္ရပ္ျပီးလည္း သံုးလို႔ရတဲ့ ကြန္ပ်ဴတာစားပြဲကို အလြယ္တကူ ဖန္တီးႏိုင္ပါတယ္။ အျမဲတမ္း စားပြဲမွာထိုင္ေနရတဲ့ အေျခအေနကို တစ္ခါတေလထိုင္လိုက္၊ တစ္ခါတေလမတ္တပ္ရပ္လိုက္ လုပ္ၿပီးေျပာင္းလဲလို႔ရေတာ႔ အေညာင္းအညာေျပသလို စိတ္အေျပာင္းအလဲလည္း ျဖစ္တာေပါ႔။

၂။ ရံုးထဲမွာ ေလွ်ာက္သြားၾကည့္ပါ

အနည္းဆံုး တစ္နာရီေလာက္ဆက္တိုက္ မနားတမ္းထိုင္ၿပီး အလုပ္လုပ္ျပီးရင္ ငါးမိနစ္၊ ဆယ္မိနစ္ခန္႔ ရံုးထဲမွာ လမ္းပတ္ေလွ်ာက္ျခင္း၊ မ်က္စိကို ကြန္ပ်ဴတာနဲ႔ေဝးရာ ခဏပို႔ထားျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္ျခင္းျဖင္႔ ေသြးလွည့္ပတ္မႈကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစျပီး မ်က္စိနဲ႔ ဦးေႏွာက္ကိုလည္း ျပန္လည္လန္းဆန္းေစပါတယ္။

၃။ အလုပ္စားပြဲမွာပဲ အေၾကာေလွ်ာ့ အေညာင္းေျဖၾကည့္ပါ

play
 

အလုပ္စားပြဲက မထႏိုင္ဘူးဆိုရင္ေတာင္မွ (၂) မိနစ္ကေန (၅) မိနစ္ၾကားခန္႔ အခ်ိန္ေပးျပီး ေခါင္း၊ လည္ပင္း၊ မ်က္လံုး၊ ေနာက္ေက်ာနဲ႔ လက္တို႔ကို အေၾကာေလွ်ာ့ အေညာင္းေျဖႏိုင္ပါတယ္။ အြန္လိုင္းေပၚမွာလည္း အလုပ္စားပြဲမွာ လုပ္လို႔ရတဲ့ အေၾကာေလွ်ာ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ေလ့လာၾကည့္ႏိုင္ျပီး မိမိရဲ့ အလုပ္စားပြဲမွာပဲ အခ်ိန္ရရင္ရသလို လုပ္ၾကည့္သင့္ပါတယ္။

၄။ အေျပးစက္ကို အသံုးျပဳပါ

အခ်ိဳ႕ေသာ လုပ္ငန္းၾကီးေတြမွာ အထိုင္မ်ားတဲ့ ဝန္ထမ္းေတြအတြက္ အလုပ္ခြင္မွာ အေျပးစက္ေလးေတြထားေပးထားပါတယ္။ သင့္အေနနဲ႔ သင့္သူေဌးက ဝယ္ေပးဖို႔ဆႏၵမရိွဘူးဆိုရင္ေတာင္ ဝန္ထမ္းေတြစုဝယ္ျပီးျဖစ္ေစ၊ ကိုယ္႔အိမ္မွာ ကိုယ္ပိုင္ဝယ္ထားျခင္းျဖင့္ျဖစ္ေစ အေျပးေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ႏိုင္လို႔ ကယ္လိုရီက်ျပီး ဝိတ္တက္ျခင္းကို ကာကြယ္ႏိုင္တ့ဲအျပင္ ေသြးလွည့္ပတ္မႈကိုလည္း ေကာင္းမြန္ေစမွာပါ။

၅။ ေယာဂက်င့္တဲ့ ေဘာလံုးနဲ႔ ထိုင္ပါ

play
 

ေနာက္မွီကုလားထိုင္ေတြနဲ႔ အလုပ္ထိုင္လုပ္ရတာ ပ်င္းဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ပံုမွန္ထိုင္ခံုေတြေနရာမွာ ေယာဂက်င့္တဲ့ ေဘာလံုးေတြနဲ႔ အစားထိုးထိုင္ျခင္းအားျဖင့္ ေက်ာရိုးမႀကီးကို အေညာင္းအညာေျပေစႏိုင္သလို ခႏၶာကိုယ္ကို ဟန္ခ်က္ညီေစေတာ႔ အလုပ္လုပ္ရတာ သက္သာေပါ့ပါးေစမွာပါ။

Source: HealthGuide

Postby
ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD