AD
AD
AD

ေဆာင္းတြင္းမနက္ေတြမွာ အိပ္ယာေစာေစာထႏိုင္ဖို႔ဆိုတာ လြယ္ကူလွတဲ႔ကိစၥေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေစာင္ပံုေႏြးေႏြးေလးၾကားထဲမွာ ဝင္ေခြရင္း ျပင္ပအေအးဒဏ္ကို အံတုလိုၾကမွာပါ။ ေတာ္႐ံုလူကေတာ့ ေဆာင္းတြင္းပိုင္း မနက္ေတြမွာ အားကစားဝတ္စံုႀကီး ေကာက္စြတ္၊ အားကစားဖိနပ္ ေကာက္စီးၿပီး ထေျပးခ်င္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

play

 

ဒါေပမဲ့ မနက္ထေျပးခ်င္လာေအာင္ ဆြဲေဆာင္ႏိုင္တဲ႔ အခ်က္ေလးေတြလည္း ႐ွိေနပါေသးတယ္။ မနက္ထေျပးျခင္းမွာ သိသာထင္႐ွားတဲ႔ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိေနတယ္ေလ။

၁။ ဝိတ္က်ေစတယ္

play
 

ပံုမွန္ေျပးမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ေရးမွာ ႀကီးမားတဲ့ အေထာက္အကူျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေျပးျခင္းက ဇီဝကမၼ လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ပိုမုိျမန္ဆန္ေစၿပီး ကယ္လိုရီေတြကိုလည္း ပိုမိုေလာင္ကြ်မ္းေစႏုိင္ပါတယ္။ ဝမ္းဗိုက္အဆီေတြလိုမ်ိဳး ေခါင္းမာမာနဲ႔တင္းခံေနတဲ႔ အဆီေနေတြကိုေတာင္ မနက္ထေျပးျခင္းနဲ႔ ဖယ္႐ွားပစ္ႏုိင္ပါတယ္။

၂။ ႏွလံုးကိုက်န္းမာေစတယ္

မနက္ထေျပးျခင္းက ႏွလံုးက်န္းမာေရးအတြက္ေတာ့ အရမ္းေကာင္းပါတယ္။ ေျပးေနခ်ိန္မွာ ေသြးလည္ပတ္မႈကို ပိုမိုျမန္ဆန္ေစၿပီး ခြန္အားကိုလည္း တိုးေစပါတယ္။ ေသြးလည္ပတ္မႈ ေကာင္းမြန္ေနတဲ့အတြက္ ႏွလံုးနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာေတြကို တားဆီးေပးႏိုင္ၿပီး ႏွလံုးကို ပိုမိုသန္႔စင္က်န္းမာေစပါတယ္။

၃။ ကိုယ္ခံအားေကာင္းေစတယ္

play
 

မနက္မနက္ ထေျပးမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ခံအားစနစ္လည္း ေကာင္းမြန္လာေစမွာပါ။ ဒါကိုလည္း သိပၸံနည္းက် သက္ေသျပ ထားၿပီးသားပါ။ မနက္တိုင္း ထေျပးတဲ႔သူေတြမွာ (လူငယ္၊ လူႀကီးမေရြး) ႏွာေစး၊ ေခ်ာင္းဆိုးနဲ႔ ဓာတ္မတည့္ေရာဂါေတြ ျဖစ္ႏိုင္ေျခ အလြန္နည္းပါတယ္။

၄။ ခြန္အားတိုးေစတယ္

ေျပးျခင္းက ခြန္အားကိုလည္း တိုးေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မနက္ေစာေစာ ထေျပး၊ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီးမွ ႐ံုးသြားရင္ တစ္ေန႔တာလံုး ေပါ့ပါးလန္းဆန္းေနတာကို ေတြ႕႐ွိရမွာပါ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ေျပးျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ထဲက adrenaline ဆိုတဲ႔ ဦးေႏွာက္ကို လန္းဆန္းေအာင္လႈံ႕ေဆာ္ေပးတဲ့ ဓာတ္တစ္မ်ိဳးကို ထြက္လာေစႏိုင္လို႔ပါ။

၅။ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ေလ်ာ႔က်ေစတယ္

play
 

မနက္ထေျပးတာက စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ေလ်ာ့က်ေစတဲ႔ေနရာမွာလည္း လူသိမ်ားပါတယ္။။ တကယ္ေတာ့ ေျပးေနခ်ိန္မွာ အသက္ရွဴသြင္း၊ ရွဴထုတ္ျခင္းကို ပိုလုပ္ရတဲ့အတြက္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို ေလ်ာ႔က်ေစတာပါ။ ေနာက္တစ္ခုက မနက္ထေျပးျခင္းဟာ စိတ္က်ေရာဂါကိုလည္း သက္သာေစပါတယ္။ ယံုၾကည္မႈေတြ က်ဆင္းၿပီး စိတ္ဓာတ္က်သလို ခံစားေနရရင္ အေျပးဖိနပ္ကိုသာ ထုတ္စီးၿပီး ထေျပးလိုက္ပါ။ စိတ္က်ေဝဒနာ ထူးထူးျခားျခား သက္သာသြားတာကို ေတြ႕႐ွိရပါလိမ့္မယ္။

၆။ ဦးေႏွာက္လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစတယ္

မနက္ထေျပးျခင္းက ဦးေႏွာက္ထဲက ေသြးလွည့္ပတ္မႈေတြကုိ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစၿပီး ဦးေႏွာက္ဆဲလ္ေတြကိုလည္း ေအာက္ဆီဂ်င္နဲ႔ ေသြးပိုမိုရ႐ွိေစႏိုင္ေတာ့ ဦးေႏွာက္လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို တိုးတက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေတြးေခၚမႈေတြ ပိုမိုျမန္ဆန္လာၿပီး မွတ္ဉာဏ္စြမ္းအားလည္း ပိုေကာင္းလာတာကို ေတြ႕႐ွိရမွာပါ။

၇။ အ႐ိုးအဆစ္ေတြကို သန္မာေစတယ္

play
 

ေျပးၿပီဆိုကတည္းက ဒူးဆစ္႐ိုးေတြ၊ တံေတာင္ဆစ္႐ိုးေတြ လႈပ္လႈပ္႐ွား႐ွား လုပ္ရမွာဆိုေတာ့ ခႏၶာကိုယ္အ႐ိုးအဆစ္ေတြကိုလည္း ပိုၿပီးသန္မာေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ခႏၶာကိုယ္အရိုးအဆစ္ လႈပ္႐ွားမႈေတြအတြက္ အေရးပါတဲ့ ၾကြက္သားနဲ႔ ကိုယ္တြင္းေခ်ာဆီ ေတြကိုလည္း အားေကာင္းေစပါတယ္။

၈။ အ႐ြယ္တင္ေစတယ္

အသက္အ႐ြယ္ႀကီးရင့္သူေတြ မနက္လမ္းထေလွ်ာက္ရတဲ႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ထဲမွာ အ႐ြယ္တင္ေစတာလည္း ပါပါတယ္။ မနက္ထေျပးျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ အိုမင္းရင္႔ေရာ္ျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ့ ဓာတ္ေတြကို ေႏွးေကြးေစၿပီး ေခြ်းကတဆင့္ ကိုယ္တြင္း အဆိပ္အေတာက္ေတြကိုလည္း ဖယ္႐ွားေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ပိုမိုငယ္႐ြယ္ႏုပ်ိဳတဲ႔ အသားအေရေလးကို ရ႐ွိေစႏိုင္ပါတယ္။

Source: Youngisthan

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD