AD
AD
AD

ေနပူစာလႈံၿပီး ေရာဂါကုသနည္း(heliotherapy) ကို ေရွးေဟာင္းဂရိေခတ္ကတည္းက လုုပ္ေဆာင္ခဲ့ၾကၿပီး နာမည္ေက်ာ္ ဂရိေဆးပညာရွင္ၾကီး Hippocrates ေတာင္မွ ေနပူစာလႈံျခင္းကရရွိတဲ့ က်န္းမာေရး အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကား ခဲ့ပါေသးတယ္။ ေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုၾကာေအာင္ ေနပူစာလႈံျခင္းက အေရျပား၊ အရိုးနဲ႔ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ က်န္းမာေရးအတြက္ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။

play

 

ေနပူစာလႈံၿပီး ေရာဂါကုသနည္းရဲ႕ ေနာက္ကြယ္က သိပၸံပညာကေတာ့ ရိုးရွင္းပါတယ္။ ကုသနည္းကလည္း လြယ္ကူပါတယ္။ လိုအပ္တဲ့ပစၥည္းေတြကေတာ့ လတ္ဆတ္တဲ့ ေလထုနဲ႔ ေနေရာင္ျခည္တို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းေလးဟာ ဒီဘက္ေခတ္မွာ လူေတြေမ့ေလ်ာ့ေနၾကတဲဲ့ အလင္းေရာင္နဲဲ႔ ေနေရာင္ျခည္ရဲ႕ ေရာဂါကုသႏိုင္စြမ္းကို အသံုးခ်ၿပီး ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကို ေရာဂါကုသတဲ့ နည္းလမ္းေလးပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းဟာ ေနေရာင္ျခည္ထဲမွာ ပါဝင္တဲ့ ဗိုက္တာမင္ဒီကို အသံုးခ်ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ ပိုမိုက်န္းမာေအာင္၊ စိတ္ကို ပိုမိုရွင္းလင္းေအာင္ လုပ္ေဆာင္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ဗိုက္တာမင္ဒီဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ ဗိုက္တာမင္တစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီဗိုက္တာမင္ရရွိဖုိ႔အတြက္ ေနေရာင္ျခည္က အေကာင္းဆံုးရင္းျမစ္ပါပဲ။ ဗိုက္တာမင္ဒီသာ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ျပည့္ဝေနမယ္ဆိုရင္ ရရွိႏိုင္တဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူး ေတြကေတာ့ ေသြးတိုးက်ျခင္း၊ ဆီးခ်ိဳက်ျခင္း၊ ကိုလက္စ္ထေရာနည္းပါးျခင္းနဲ႔ ကိုယ္ခံအား ပိုမိုေကာင္းမြန္ျခင္းတို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ခႏၶာကိုယ္က ဗိုက္တာမင္ဒီကို ဘာလို႔လိုအပ္တာလဲ

play
 

ဗိုက္တာမင္ဒီဟာ ခႏၶာကိုယ္မွ ကယ္လ္ဆီယမ္နဲ႔ ေဖာ့စ္ဖရတ္စ္ဓာတ္ေတြ စုပ္ယူျခင္းကို ထိန္းညွိေပးၿပီး သြားနဲ႔အရိုး က်န္းမာေရး အတြက္လည္း အထူးအေရးႀကီးပါတယ္။ ကိုယ္ခံအားကိုလည္း ျမွင့္တင္ေပးၿပီး တခ်ိဳ႕ေရာဂါေတြျဖစ္မလာေအာင္လည္း တားဆီးေပးႏိုင္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ အခ်ိန္တစ္ခုၾကာေအာင္ မထိေတြ႕ရဘူးဆိုရင္ အရိုးနဲ႔ၾကြက္သား နာက်င္ျခင္း၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားျပားျခင္း၊ ေမာပန္းႏြမ္းနယ္ျခင္းတို႔ ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။

ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ အခ်ိန္အတိုင္းအတာတစ္ခုၾကာေအာင္ ထိေတြ႕ျခင္းဟာ စိတ္အပန္းေျဖႏိုင္တာ တစ္ခုတည္းတင္ မကပါဘူး။ ေနေရာင္ျခည္ဟာ ဗိုက္တာမင္ဒီအျပင္ တျခားသတၳဳဓာတ္၊ သံဓာတ္၊ မဂၢနီစီယမ္၊ ဆိုဒီယမ္၊ ကာဘြန္နဲ႔ တျခားဓာတ္ေတြကိုလည္း ရရွိေစႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္တာမင္ေဆးျပားေလးေတြ မွီဝဲတာထက္ ေနေရာင္ျခည္ေအာက္မွာ ေနပူစာလႈံလိုက္တာက က်န္းမာေရးအတြက္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

play

 

ေနပူစာလႈံတာေတာ့ ဟုတ္ပါၿပီ။ ဘယ္အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ေနပူစာလႈံသင့္လဲဆိုရင္ေတာ့ မနက္အေစာပိုင္းနဲ႔ မြန္းမတည့္ခ်ိန္စပ္ၾကားမွာ ေနပူစာလႈံတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ အႏၱရာယ္အနည္းဆံုးျဖစ္ၿပီး ဗုိက္တာမင္ဒီကိုလည္း အျပည့္အဝရရွိေစႏိုင္ပါတယ္။

Source: theculturetrip

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD