AD
AD
AD

ေရခဲေရေသာက္ျခင္းဟာ က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမေကာင္းဆိုတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အျငင္းအခုန္ေတြ ျဖစ္ေနၾကတာေတာ့ ၾကာပါၿပီ။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေရခဲေရဟာ ကိုယ္ခံအားစနစ္ကို ထိခိုက္ေစႏိုင္တယ္လို႔ ယံုၾကည္ၾကၿပီး တခ်ိဳ႕လူေတြကေတာ့ ကိုယ္ခံအားကို မထိခိုက္ေစဘဲ ခႏၶာကိုယ္ကို လန္းဆန္းေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

play

တရုတ္လူမ်ိဳးေတြဟာ အစာစားၿပီးရင္ ေရေအးေအးေလးတစ္ခြက္ေသာက္ျခင္းက က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းဘူးဆိုတာကို ပထမဦးဆံုး နားလည္သေဘာေပါက္ခဲ့သူေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အစာစားၿပီး ေရခဲေရသြားေသာက္ရင္ အစာေျချခင္း လုပ္ေဆာင္မႈေတြကို အေႏွာင့္အယွက္သြားေပးႏိုင္တယ္ဆိုတာကို သိထားၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေမးစရာတစ္ခုရွိလာတာက ေရခဲေရ အစာေျချခင္းလုပ္ေဆာင္မႈကို ဘယ္လိုအေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစတာလဲ။

ေရေႏြးက အေရျပားေခြ်းေပါက္ငယ္ေလးေတြကို က်ယ္ေစတာကိုေတာ့ သိထားၿပီးျဖစ္မွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဆန္႔က်င္စြာပဲ ေရခဲေရ ေသာက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ အေရျပားကို တင္းက်ပ္ေစၿပီး ေခြ်းေပါက္ေတြကိုလည္း ပိတ္သြားေစႏိုင္ပါတယ္။ ေရခဲေရ ေသာက္တဲ့အခါမွာလည္း ဒီလိုပါပဲ။

play

 

ေရခဲေရဟာ အစာေျခအဂၤါ လမ္းေၾကာင္းတေလွ်ာက္မွာ တင္းၾကပ္မႈေတြျဖစ္ေစၿပီး လုပ္ငန္းစဥ္ကို ပိုမိုခက္ခဲေစပါတယ္။ အစာေျခလမ္းေၾကာင္းမွာ အဟန္႔အတားေပၚေနတဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္မွာ ပရိုတိန္းနဲ႔ အာဟာရဓာတ္ အလံုအေလာက္မရေတာ့ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းပိုင္း ကလီစာေတြလည္း ပံုမွန္အလုပ္လုပ္ ႏိုင္ေတာ့ပါဘူး။

ဒီနည္းနဲ႔ ေရခဲေရေသာက္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကို ဆိုးက်ိဳးသက္ေရာက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ခႏၶာကိုယ္ထဲက အင္ဇိုင္းေတြက အပူခ်ိန္ (၃၇) ဒီဂရီစင္တီဂရိတ္နဲ႔ (၄၂) ဒီဂရီစင္တီဂရိတ္ၾကားမွာ အေကာင္းဆံုး အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ ေရခဲေရေသာက္လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ဟာ သူ႔မွာရွိတဲ့ စြမ္းအင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေရခဲေရကို ေႏြးေအာင္လုပ္ဖို႔ အသံုးျပဳလိုက္ရပါတယ္။ အဲဒီစြမ္းအင္ဟာ တကယ္ေတာ့ အစာေျခဖ်က္ရာမွာ အသံုးျပဳရမယ့္ စြမ္းအင္ေတြပါ။ ရလဒ္အေနနဲ႔ အစာေျချခင္းလုပ္ငန္းစဥ္ဟာ ပံုမွန္ထက္ပိုၾကာၿပီး ပံုမွန္ထက္လည္း ပိုၿပီးပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ရပါလိမ့္မယ္။

play

 

တကယ္ေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ဟာ ဓာတ္ႀကီးေလးပါး ညီညြတ္မွ်တေနမွသာ က်န္းမာေရးအတြက္ အဆင္ေျပပါတယ္။ ေတေဇာဓာတ္ဟာ အစာေျချခင္းနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္တြင္းက အဆိပ္အေတာက္ေတြကို စုစည္းေပးျခင္းအတြက္ အေရးပါပါတယ္။ ေရခဲေရေသာက္ျခင္းက ေတေဇာဓာတ္ကို ၿငိမ္းေစတဲ့အတြက္ ခႏၶာကိုယ္မွာ အဆင္မေျပရတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ အစာစားၿပီးခ်ိန္ ေရခဲေရေသာက္ျခင္းဟာ ခြ်ဲသလိပ္ထေစၿပီး ကိုယ္ခံအားစနစ္ကိုလည္း အားနည္းေစပါတယ္။ အဲဒီကတဆင့္ ေရဓာတ္ခမ္းေျခာက္ျခင္းနဲ႔ အေအးမိေရာဂါကိုလည္း ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

တရုတ္လူမ်ိဳးေတြကေတာ့ ခႏၶာကိုယ္ကို အဖ်ားေရာဂါေတြက ကာကြယ္ဖို႔အတြက္ ထမင္းစားၿပီးတိုင္း ေရေအးေသာက္မယ့္အစား ေရေႏြးၾကမ္းကိုပဲ ေရြးခ်ယ္ေသာက္သံုးၾကပါတယ္။ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ ေရေႏြးေသာက္ျခင္းဟာ အစာေျချခင္းကို အားေကာင္းေစၿပီး စားလိုက္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြထဲမွ အာဟာရနဲ႔ စြမ္းအင္ကို ခႏၶာကိုယ္က လံုေလာက္စြာစုပ္ယူႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးႏိုင္လို႔ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ထမင္းစားၿပီးရင္ ေရခဲေသတၱာထဲက ေရဘူးေျပးဆြဲမယ့္အစား ေရေႏြးၾကမ္းေႏြးေႏြးေလးကိုပဲ ေသာက္ၾကည့္လိုက္ပါ။

Source: stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD