ညအိပ္မရတဲ့ ဒုကၡကလည္း ေသးေတာ့မေသးပါဘူး။ ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ အလုပ္ေတြတပံုႀကီး ရွိေသးတာသိေပမယ့္ မ်က္စိေၾကာင္ေနၿပီး အိပ္မရရင္ ေနာက္တစ္ေန႔က်ရင္ ကိုယ္ပဲဒုကၡေရာက္ရတာပါ။ အိပ္ေပ်ာ္ေအာင္ဆိုၿပီး ေဆးေတြေသာက္ ေပမယ့္လည္း အလုပ္မျဖစ္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေအာက္ပါနည္းလမ္းေလးေတြကို စမ္းၾကည့္သင့္ပါတယ္။

၁။ ကဖင္းဓာတ္နဲ႔ သၾကားကိုေရွာင္ပါ

play
 

အားလံုးသိထားတဲ့အတိုင္းပဲ ေကာ္ဖီနဲ႔ အားျဖည့္အခ်ိဳရည္ေတြမွာပါဝင္တဲ့ ကဖင္းဓာတ္ဟာ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕အိပ္စက္ျခင္းကို ေကာင္းေကာင္းအေႏွာင့္အယွက္ေပးႏိုင္သလို အိပ္ေရးမဝသလို ျဖစ္ေနရင္လည္း အာရံုေၾကာေတြကို ႏႈိးဆြေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္ကအိပ္ေရးပ်က္တတ္တယ္ဆိုရင္ ညစာစားၿပီးတာနဲ႔ ေကာ္ဖီနဲ႔ အားျဖည့္အခ်ိဳရည္ေတြလို ကဖင္းဓာတ္ပါဝင္မႈ မ်ားျပားတဲ့ ေသာက္စရာေတြကို ေရွာင္ရွားသင့္ပါတယ္။

၂။ ႏြားႏို႔ပူပူတစ္ခြက္ေသာက္ပါ

play
 

ႏြားႏို႔ထဲမွာ tryptophan ဆိုတဲ့ ဓာတ္တစ္မ်ိဳးပါဝင္ၿပီး အဲဒီဓာတ္က ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ အိပ္စက္ျခင္းကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။ ႏြားႏို႔ပူပူတစ္ခြက္ထဲမွာ ဇာတိပၹဳိလ္သီးအမႈန္႔ (လက္ဖက္ရည္ဇြန္းနဲ႔ ေလးပံုတစ္ပံုခန္႔) ကိုထည့္ၿပီး ညအိပ္ယာဝင္ခါနီးတိုင္း ေသာက္ေပးမယ္ဆိုရင္ ေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္ေစမွာပါ။

၃။ ဦးေရျပားကို ႏွိပ္နယ္ေပးပါ

play
 

အာရံုေၾကာေတြကို ေပ်ာ့ေျပာင္းေစၿပီး အိပ္စက္ျခင္းကိုအားေပးတဲ့ ေနာက္ထပ္နည္းလမ္းတစ္ခုကေတာ့ ဦးေရျပားကို အုန္းဆီရႊဲေနေအာင္လိမ္းၿပီး လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ ႏွိပ္နယ္ေပးတာပါပဲ။ အထူးသျဖင့္ ငယ္ထိပ္နဲ႔ ေနာက္ထိပ္ကို ေသခ်ာႏွိပ္နယ္ေပးသင့္ပါတယ္။ အာရံုေၾကာေတြကို တင္းမာေနျခင္းမရွိေတာ့ အိပ္ရတာလည္း ပိုၿပီးအဆင္ေျပေစမွာပါ။

၄။ လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြကို ပိတ္ထားပါ

play
 

မိုဘိုင္းဖုန္း၊ တက္ဘလက္၊ လက္ပ္ေတာ့ကြန္ပ်ဴတာ အစရွိတဲ့ လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြဟာ လွ်ပ္စစ္သံလိုက္လႈိင္းေတြကို ထုတ္လႊင့္ႏိုင္ၿပီး အဲဒီလိႈင္းေတြက အိပ္စက္ျခင္းကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး အဲဒီလွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြထဲကထြက္တဲ့ အျပာေရာင္အလင္း (blue light) ဟာ မ်က္စိေၾကာင္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မအိပ္ခင္ တစ္နာရီအလိုမွာ လွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြကို အိပ္ယာနဲ႔ေဝးေဝးမွာထားၿပီး ပိတ္ထားသင့္ပါတယ္။

၅။ တရားထိုင္ၾကည့္ပါ

play
 

တရားထိုင္ျခင္းကရတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကေတာ့ အမ်ားႀကီးပါပဲ။ တကယ္တမ္းက်ေတာ့ တရားထိုင္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္က်န္းမာေရးကုိေရာ၊ စိတ္က်န္းမာေရးကိုပါ ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။ အိပ္ယာမဝင္ခင္ (၁၀) မိနစ္၊ (၁၅) မိနစ္ခန္႔ အခ်ိန္ေပးၿပီး တရားထိုင္ၾကည့္ပါ။ သမာဓိပိုမိုေကာင္းမြန္လာၿပီး အိပ္ရတာလည္း ပိုၿပီးအဆင္ေျပလာပါလိမ့္မယ္။

Source:m stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video