AD
AD
AD

လူမႈကြန္ရက္၊ ရုပ္သံတီဗီ၊ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ဂိမ္း၊ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အလုပ္ေတြနဲ႔ ကမၻာ.... တစ္ခါတေလက်ရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ျပန္ေမးၾကည့္သင့္ပါတယ္။ ကိုယ့္မ်က္စိကိုယ္ ဘယ္ေလာက္ေတာင္မ်ား မညွာမတာ ခိုင္းစားမိေနၾကလဲဆုိၿပီး။ အလုပ္လုပ္ေတာ့လည္း ဖန္သားျပင္ (screen) ေတြေပၚမွာ၊ အနားယူေတာ့လည္း ဖန္သားျပင္ (screen) ေတြေပၚမွာ၊ ေနာက္ဆံုး အစားစားတာ၊ ၾကင္ယာရွာတာကအစ ဒီဒစ္ဂ်စ္တယ္ပစၥည္းေလးေတြေပၚက ဖန္သားျပင္ (screen) ေတြေပၚကတဆင့္ လုပ္ေဆာင္လို႔ရေနပါၿပီ။

play

 

ဒီလို မ်က္စိကို တအားခိုင္းေနရတဲ့ ကမၻာႀကီးမွာ မ်က္စိက်န္းမာေရးအတြက္ အစားအေသာက္၊ အေနအထိုင္ ထိန္းသိမ္းသင့္သလို ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြလည္း လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။ ယခုေဖာ္ျပေပးမွာကေတာ့ မ်က္စိက်န္းမာေရးအတြက္ လုပ္ေပးသင့္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၁။ မ်က္စိၾကြက္သားေတြကို ႏွိပ္နယ္ေပးပါ

play
 

လုပ္ရမွာေလးကေတာ႔ ရိုးရွင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ မနက္တိုင္းေတာ႔ လုပ္ေပးလို႔လိုပါတယ္။ မနက္အိပ္ယာထျပီဆိုတာနဲ႕ မ်က္ႏွာကို ေရေအးေအးေလးနဲ႔ သစ္ေပးပါ။ ျပီိးရင္ ပါးစပ္ထဲမွာေရငံုပါ။ မ်က္စိကိုမွိတ္ထားျပီး ေရေအးေအးေလးနဲ႔ မ်က္စိေပၚကိုပက္ျဖန္းေပးပါ။ ပါးစပ္ထဲမွာငံုထားေတာ့ ပါးနဲ႔ေမးရိုးအာရံုေၾကာေတြတင္းၿပီး မ်က္စိနားတဝိုက္က ၾကြက္သားေတြကို ႏႈိးဆြေပးႏိုင္တာပါ။ ေနာက္ျပီး မ်က္ႏွာေပၚကို ေရေအးနဲ႔ပက္ဖ်န္းေပးျခင္းက မ်က္စိအာရံုေၾကာေတြကို လႈံ႕ေဆာ္ေပးျပီး အေရျပားကိုလည္း ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းလာေစပါတယ္။

၂။ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနတဲ႔ မ်က္စိကို ႏွိပ္နယ္ေပးပါ

play
 

ဒီနည္းလမ္းေလးကေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာ စခရင္ေရွ႕မွာအၾကာၾကီးထိုင္ျပီးအလုပ္လုပ္ေနရတဲ႔လူေတြအတြက္ေတာ႔ အသင္႔ေတာ္ဆံုးပါပဲ။ လက္မကို မ်က္ခံုးအေပၚမွာ၊ လက္ညွိဳးကိုမ်က္ခံုးေအာက္မွာထားျပီး ညွင္သာစြာႏွိပ္နယ္ေပးပါ။ ျပီးရင္ မ်က္ခံုးရိုးတေလွ်ာက္လံုးကို ညွင္သာစြာဖိအားေပးပါ။

ေနာက္တစ္ခုကေတာ႔ မ်က္စိမွိတ္ထားျပီး လက္မနဲ႔မ်က္လံုးအေပၚကေန ညွင္ညွင္သာသာေလး ပြတ္ေပးပါ။  မ်က္လံုးအနားတဝိုက္ ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းေအာင္နဲ႔ အာရံုေၾကာတင္းမာမႈေတြကိုေျဖေလွ်ာ႔ဖို႔ ဒီနည္းလမ္းေလးကို (၃) နာရီတစ္ႀကိမ္ေလာက္ ျပဳလုပ္ေပးသင္႔ပါတယ္။ ဒီေလ႔က်င္႔ခန္းေလးကေတာ႔ ကြန္ပ်ဴတာစခရင္ကိုအၾကာၾကီး ၾကည္႔ေနရလို႔႔ မ်က္စိေညာင္းညာေနတဲ႔သူေတြရဲ႔ အေဖာ္မြန္ေလးျဖစ္မွာပါ။

၃။ မ်က္စိေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ေပးပါ

ဒီနည္းလမ္းေလးကေတာ႔ မ်က္လံုးၾကြက္သားေလးေတြကို ႏႈိးဆြေပးဖို႔အတြက္ လုပ္ေပးရတာပါ။ အရင္ဆံုး မ်က္လံုးကိုဘယ္ကေနညာ၊ ညာကေနဘယ္ ၾကည္႔ေပးပါ။ ျပီးရင္ အေပၚကေအာက္၊ ေအာက္ကေန အေပၚျပန္ၾကည္႔ေပးပါ။ ျပီးရင္ နာရီလက္တံံအတိုင္းတစ္ခါ၊ နာရီလက္တံေျပာင္းျပန္တစ္ခါ မ်က္လံုးကို မ်က္ခြံအထဲမွာ လွည္႔ေပးပါ။ တစ္ၾကိမ္လုပ္ရင္ အေပၚကနည္းအတိုင္း (၃) (၄) ခါေလာက္ လုပ္ေပးမယ္ဆိုရင္ မ်က္စိၾကြက္သားေတြကို အထူးအားေကာင္းလာေစႏိုင္မွာပါ။

၄။ မ်က္စိကိုအနားေပးပါ

play
 

ဒီနည္းလမ္းေလးကေတာ႔ မ်က္စိအထူးကုဆရာဝန္ ေဒါက္တာဘိတ္စ္ က လက္ဝါးအပူေပးနည္းလမ္းလို႔ နာမည္ေပးထားတဲ႔ နည္းလမ္းေလးပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒီနည္းလမ္းအတိုင္းလုပ္ဖို႔ လက္ဖဝါးႏွစ္ဖက္ကို စကၠန္႕ (၃၀) ေလာက္ၾကာေအာင္ ပြတ္တိုက္ျပီး အပူေပးပါ။ ျပီးရင္ မ်က္လံုးမွိတ္ျပီး မ်က္ခြံေပၚမွာညွင္သာစြာတင္ျပီး အပူေပးလိုက္ပါ။

အပူခ်ိန္ေလ်ာ႔ပါးသြားသည္အထိ တစ္မိနစ္ေလက္ၾကာေအာင္ အဲဒီပံုစံအတိုင္းထားေပးပါ။ ျပီးရင္မ်က္လံုးကို ေျဖးညွင္းစြာဖြင္႔ၾကည္႔ပါ။ စစခ်င္းေတာ႔ အလင္းေရာင္စူးစူးကိုတိုက္ရိုက္မၾကည္႔မိပါေစနဲ႔။ သင္႔ရဲ႕မ်က္လံုးေတြကို ပတ္ဝန္းက်င္ရဲ႕အလင္းအေမွာင္ေျပာင္းလဲမႈကို ေနသားက်ဖို႔အခ်ိန္ေပးလိုက္ပါဦး။

Source: Webmd

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD