AD
AD
AD

အလုပ္ထဲမွာ ငိုက္ျမည္းေနျခင္း၊ မၾကာခဏသမ္းေဝေနျခင္း၊ ခံုေပၚေမွာက္အိပ္လိုစိတ္ တဖြားဖြားေပၚျခင္းတို႔ဟာ အိပ္ေရးမဝျခင္းရဲ႕ လကၡဏာေတြျဖစ္ၿပီး အထက္လူႀကီး (သို႔) အလုပ္႐ွင္ေတြ႕ရင္ အလုပ္ထဲမွာ စိတ္မဝင္စားဘူးလို႔ မွတ္ယူသြားၿပီး အလုပ္ျပဳတ္ႏိုင္ေျခ မ်ားပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အိပ္ေရးမဝျခင္းဆိုတာ ညဘက္အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ရတာမ်ားပါတယ္။ အိပ္ေရးမဝျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြကို သိထားရင္ ကုသနည္းနဲ႔ ျပင္ဆင္နည္းကိုလည္း ေတြ႕ရွိႏိုင္ပါတယ္။

play

 

၁။ အိပ္ခ်ိန္မမွန္လို႔

play
 

အိပ္ခ်ိန္မမွန္ျခင္းက ေန႔ခင္းဘက္မွာ အိပ္ငိုက္ရျခင္းကို ျဖစ္ေစတဲ့ အဓိကအေၾကာင္းရင္းတစ္ခုပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္လည္း ဆရာဝန္ေတြက ညဘက္မွာ အနည္းဆံုး (၆) နာရီကေန (၇) နာရီၾကား အိပ္ဖို႔အတြက္ အၾကံျပဳထားတာျဖစ္ပါတယ္။ မအိပ္ခင္ (၃) နာရီေလာက္အလိုမွာ ကဖင္းဓာတ္ပါဝင္တဲ့ ေကာ္ဖီတို႔၊ လက္ဖက္ရည္တို႔ ေသာက္သံုးျခင္းကို ေ႐ွာင္႐ွားတာကလည္း မနက္ခင္းအခ်ိန္မွာ လန္းဆန္းစြာႏိုးထေစႏိုင္ပါတယ္။

၂။ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားလို႔

play
 

စိတ္ဖိစီးမႈ၊ စိတ္က်ေရာဂါ၊ စိတ္ေသာကနဲ႔ ေဒါသမ်ားျခင္းလိုမ်ိဳး စိတ္အေျခအေနေတြက အိပ္စက္ျခင္းေပၚမွာ ႀကီးမားတဲ့ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈ ႐ွိပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ထံုထိုင္းရီေဝၿပီး အိပ္မရတဲ့ ေန႔ေတြ၊ ညေတြကို ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ အိပ္ပ်က္ညေတြကို ဖယ္႐ွားဖို႔အတြက္ စိတ္မဖိစီးေအာင္ တတ္ႏိုင္သမွ်ေနပါ။ ကိစၥတိုင္းကို အေကာင္းဘက္က လွည့္ေတြးၾကည့္ပါ။ သမီးရည္းစား ဆက္ဆံေရးမွာ၊ အလုပ္ထဲမွာ ျပႆနာေလးေတြ႐ွိရင္လည္း တတ္ႏိုင္သမွ် ႀကိဳးစားျပဳျပင္ပါ။

၃။ အစားေသာင္းၾကမ္းလို႔

play
 

တခ်ိဳ႕လူေတြက ညစာကိုတမုန္းႀကိတ္ရင္ ညဘက္မွာ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ႏိုင္မယ္လို႔ အထင္မွားၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲဒါကမွားပါတယ္။ ညစာကို တတ္ႏိုင္သမွ်ေလွ်ာ့စားျခင္းက ပိုမိုေကာင္းမြန္စြာ အိပ္ေပ်ာ္ေစႏိုင္ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္မွာ အိပ္ေရးမဝျခင္းနဲ႔ ငိုက္ျမည္းသမ္းေဝျခင္းတုိ႔ကို ေ႐ွာင္႐ွားႏိုင္ပါတယ္။

၄။ ဆီးခ်ိဳေရာဂါ႐ွိုလို႔

play

ဆီးခ်ိဳေရာဂါ႐ွိသူေတြဟာ ခႏၶာကိုယ္အားနည္းၿပီး တစ္ေနကုန္အိပ္ခ်င္သလို၊ အိပ္ေရးမဝသလို ခံစားေနရတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိမွာ ဆီးခ်ိဳ႐ွိတယ္လို႔ သံသယ႐ွိေနရင္ အခ်ိန္မီ စစ္ေဆးကုသမႈကို ခံယူသင့္ပါတယ္။ ဆီးခ်ိဳ႐ွိေနတာ ေသခ်ာၿပီဆုိရင္လည္း အစားအေသာက္၊ အေနအထိုင္ကို ဆင္ျခင္သင့္ပါတယ္။

Source: stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD