ေဆာင္းရာသီနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ သေဘာက်စရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိတယ္။ ရာသီဥတုေအးေအးေလးမွာ အိပ္ရာထဲ ေကာ္ဖီေလးေသာက္ရင္း စာအုပ္ဖတ္၊ ဇာတ္လမ္းၾကည့္ရတာေတာ့ အႀကိဳက္ဆံုးပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ အရမ္းေအးလြန္းရင္လည္း အိပ္မရဘူး။ ညဘက္ ေတာ္ေတာ္နဲ႔အိပ္မရေတာ့ မနက္ဆုိ ေတာ္ေတာ္နဲ႔မထႏိုင္ ႐ံုးေနာက္က်ရတာလည္း ရက္ဆက္ေနၿပီေပါ့ေလ။ ညဘက္ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ဆုိရင္ေတာ့ အၾကံဉာဏ္အခ်ိဳ႕ မွ်ေဝလိုက္ပါရေစ။

play

 

၁။ အိပ္ရာခင္းကို ေႏြးေထြးၿပီး သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးပါ။ ေက်ာခင္းစရာ အိပ္ရာက ေအးစက္ၿပီး မာေတာင့္ေနရင္ အိပ္လို႔ရမွာမဟုတ္ဘူး။ အိပ္ရာခင္းထူထူေလးခင္းရမယ္။

play

 

၂။ အရမ္းခ်မ္းလာရင္ ေရေႏြးအိပ္ေလးဖက္ၿပီး အိပ္ပါ။ ဖက္ေခါင္းအံုးေတြ၊ အ႐ုပ္ေတြက အရမ္းေအးတဲ့ ရာသီဥတုမွာ အလုပ္မျဖစ္ဘူး။ ေရေႏြးအိတ္ေလးပဲဖက္ထားလိုက္တာ ေကာင္းပါတယ္။

play

 

၃။ ေရေႏြးနဲ႔ စိမ္ခ်ိဳးပါလား။ ေရေႏြးဇလံုထဲ တစ္ကိုယ္လံုးႏွစ္ၿပီး စိမ္ထားလိုက္ေတာ့ ေသြးလည္ပတ္မႈက ေကာင္းသြားတယ္။ အဲ့ဒီေတာ့ ျမန္ျမန္အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

play

 

၄။ အေပၚမွာ ေျပာခဲ့သလိုပဲ ေကာ္ဖီပူပူေလးေသာက္တာ ဇိမ္ေပါ့။ အိပ္ခါနီးဆုိေတာ့ ကဖင္းဓာတ္ မပါတာကို ေသာက္ရပါမယ္။ ႏြားႏို႔ပူပူေလးေသာက္ရင္ေသာက္ ဒါမွမဟုတ္ ေခ်ာကလက္ပူပူေလး တစ္ခြက္ေလာက္ ေသာက္လိုက္ရင္ ေနလို႔ထုိင္လို႔ေကာင္းသြားမယ္။

play

 

၅။ ေျခအိတ္၊ လက္အိတ္ေတြကလည္း ေဆာင္းရာသီရဲ႕ ခ်ပ္ဝတ္တန္ဆာေတြပါပဲ။ အိမ္ျပင္ထြက္လို႔ ေျခအိတ္လက္အိတ္ မစြပ္ဘူးဆုိလည္း ကိစၥမ႐ွိ။ ညအိပ္ရင္ေတာ့ ေျခေထာက္ေတြကို ေႏြးေအာင္ထားေပးတဲ့အခါ ပိုအိပ္ေပ်ာ္တယ္။ ေျခဖ်ားလက္ဖ်ား ေအးေနရင္လည္း အိပ္မရဘူးေလ။

Source : Stylist

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video