စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ စာေမးပြဲခန္းထဲ ဝင္ခါနီးပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အင္တာဗ်ဴးေျဖခါနီးပဲျဖစ္ျဖစ္ ဝမ္းခ်ဳပ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ ခံရခက္မယ္ဆိုတာ။ ဗိုက္ကလည္းေအာင့္၊ ေခါင္းေတြကလည္းမူး၊ ေခြ်းေစးေတြလည္း ပ်ံနဲ႔ ကိုယ္ရသင့္ရထိုက္တဲ့ အခြင့္အေရးတစ္ခုကိုေတာင္ လက္လြတ္ဆံုး႐ႈံးသြားရႏိုင္ပါတယ္။

play

 

ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းဆိုတာ အစာလမ္းေၾကာင္းတေလွ်ာက္ လႈပ္႐ွားမႈေတြ ေႏွးေကြးလာၿပီး အစာေဟာင္းေတြ စြန္႔ထုတ္ရာမွာ ခက္ခဲလာျခင္းကုိေခၚပါတယ္။ ဝမ္းခ်ဳပ္ေရာဂါကို တခ်ိဳ႕က ဝမ္းေပ်ာ့စာေတြ ျပန္စားၿပီး ေျဖ႐ွင္းတတ္ၾကသလို တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ဝမ္းႏႈတ္ေဆးျပန္ေသာက္ၿပီး ေျဖ႐ွင္းတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဝမ္းခ်ဳပ္ေရာဂါကို ေဖ်ာ္ရည္ေလးနည္းနည္းေသာက္ၿပီး ေျဖ႐ွင္းႏိုင္တယ္ဆိုတာကိုေကာ သိၾကလား။ ဘာေဖ်ာ္ရည္ေတြလဲဆိုေတာ့...

၁။ ဆီးသီးေဖ်ာ္ရည္

play
 

ဆီးသီးထဲမွာ အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ sorbitol ဆိုတဲ့ အစာအိမ္အူလမ္းေၾကာင္းကို ေကာင္းမြန္ေစတဲ့ အာဟာရဓာတ္တစ္မ်ိဳး ၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ၿပီး ဝမ္းခ်ဳပ္ေနသူမ်ားအတြက္ ဝမ္းေပ်ာ့ေအာင္ စြမ္းေဆာင္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ပ်ားရည္ကေတာ့ သဘာဝအတိုင္း ဘက္တီးရီးယားပိုးမႊား တိုက္ဖ်က္ႏိုင္စြမ္း႐ွိၿပီး ခႏၶာကိုယ္ထဲက အဆိပ္အေတာက္ေတြကို ဖယ္႐ွားေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဇီရာေစ့ကေတာ့ အစာအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းေစဖို႔အတြက္ ေဖ်ာ္ရည္ရဲ႕အရသာ ေကာင္းမြန္ေစဖို႔အတြက္ ထည့္သြင္းရတာပါ။

ျပဳလုပ္နည္းေလးကေတာ့ ဆီးသီး (၅) လံုးခန္႔ကို ေရေႏြးနဲ႔ (၅) မိနစ္ခန္႔အရင္ျပဳတ္ပါ။ ၿပီးေတာ့မွ ဆီးသီးအရည္ပဲက်န္ေအာင္ ဇကာနဲ႔စစ္ထုတ္ၿပီး ဆီးသီးအရည္ထဲကို ပ်ားရည္ လက္ဖက္ရည္ဇြန္းတစ္ဇြန္းနဲ႔ ဇီရာေစ့အမႈန္႔ ဇြန္းဝက္ခန္႔ကိုထည့္ပါ။ နည္းနည္းေမႊးေပးၿပီး ေသာက္သံုးလိုက္ရင္ အရသာ႐ွိၿပီး ဝမ္းခ်ဳပ္ေရာဂါ ေပ်ာက္ကင္းေစတဲ့ ဆီးသီးေဖ်ာ္ရည္ေလးကို ရပါၿပီ။

၂။ ပန္းသီးေဖ်ာ္ရည္

play
 

ပန္းသီးဟာလည္း သဘာဝအေလ်ာက္ အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ သစ္သီးတစ္မ်ိဳးပါ။ ဒါတင္မကေသးပါဘူး။ ဗိုက္တာမင္နဲ႔ သတၳဳဓာတ္ေတြလည္း ၾကြယ္ဝပါေသးတယ္။ ပန္းသီးမွာ ဝမ္းေပ်ာ့ေစတဲ့ အာနိသင္တစ္ခုလည္း ႐ွိပါတယ္။ စမုန္နက္ေစ့ကေတာ့ ဝမ္းသြားရလြယ္ကူေအာင္ ဝမ္းကိုေပ်ာ့ေစႏုိင္သလို အစာလမ္းေၾကာင္း လႈပ္႐ွားမႈကိုလည္း ပိုမိုေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ကူညီေပး ႏိုင္ပါတယ္။

ပန္းသီးေဖ်ာ္ရည္ လုပ္ေဆာင္ပံုေလးကေတာ့ အ႐ြယ္ေတာ္ပန္းသီးတစ္လံုးကို ႐ိုးတံဖယ္၊ ထက္ျခမ္းျခမ္း၊ အေစ့ထုတ္ၿပီး မီးဖိုသံုးေမႊစက္ထဲကို ပစ္ထည့္လိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ ေရနည္းနည္းေရာၿပီး ေမႊေပးလိုက္ပါ။ ရလာတဲ့ ပန္းသီးေဖ်ာ္ရည္ကို ဖန္ခြက္တစ္ခြက္ထဲ ေလာင္းထည့္ၿပီး စမုန္နက္ေစ့မႈန္႔ နည္းနည္းပါ ျဖဴးေပးလိုက္ပါဦး။ ၿပီးရင္ေတာ့ ဇြန္းနဲ႔ေမႊၿပီး ေသာက္သံုးေပးႏိုင္ပါတယ္။

၃။ လိေမၼာ္သီးေဖ်ာ္ရည္

play
 

လိေမၼာ္သီးဟာ ဗိုက္တာမင္စီ၊ သတၳဳဓာတ္နဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးတစ္မ်ိဳးပါ။ လိေမၼာ္သီးထဲက အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ ဗိုက္တာမင္စီဟာ အစာအိမ္ထဲမွာ ေရဓာတ္ျပည့္ဝေစၿပီး အစာလမ္းေၾကာင္းမွာ ေခ်ာေခ်ာေမြ႕ေမြ႕ျဖစ္ေအာင္ ကူညီေပး ႏိုင္ပါတယ္။ လိေမၼာ္သီးကို ဒီတိုင္းစားေပးရင္လည္း ဝမ္းခ်ဳပ္ေရာဂါအတြက္ ေကာင္းမြန္သလို ေဖ်ာ္ရည္လုပ္ေသာက္ ေပးရင္လည္း ေကာင္းပါတယ္။

ုျပဳလုပ္နည္းေလးကေတာ့ လိေမၼာ္သီးတစ္လံုးကို အခြံခြာၿပီး ေမႊစက္ထဲထည့္ေမႊလိုက္ပါ။ ၿပီးရင္ဖန္ခြက္တစ္ခြက္ထဲ ေလာင္းထည့္ၿပီး ဆားနည္းနည္းနဲ႔ ေရာေမႊေပးလိုက္ပါ။ ေသာက္သံုးၿပီးရင္ ဝမ္းခ်ဳပ္ေနတဲ့ အေျခအေန နာရီပိုင္းအတြင္း ေျပာင္းလဲသက္သာသြားတာကို သတိထားမိလာမွာပါ။

Source: stylecraze

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video