AD
AD
AD
play

 

၁ - သက္သက္လြတ္သမား

သက္သက္လြတ္သမားဆိုရင္ ဗီတာမင္ B12 လိုအပ္ပါတယ္။ ဗီတာမင္ B12 ကို အသားစားျခင္းကေနပဲ ရရွိႏုိင္ပါတယ္။ ဒါမွမဟုတ္ရင္ေတာ့ B12 ဗီတာမင္ အားျဖည့္ေဆးေတြ ေသာက္သင့္ပါတယ္။

၂ - အသက္ ၅၀ ေက်ာ္

play

 

အသက္ ၅၀ ေက်ာ္တဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္ဟာ အစားအစာကေန  ဗီတာမင္ B12 စုပ္ယူမႈ အားနည္းသြားပါတယ္။

၃ - အရက္

play

 

အရက္ပံုမွန္ေသာက္ရင္လည္း B12 အားနည္းေနတာ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ B12 ကို သိုေလွာင္ရာမွာ သင့္အသည္းက အဓိကက်တာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။

၄ - ဆီးခ်ိဳ

play

 

ဆီးခ်ိဳ ေရာဂါရွိရင္လည္း B12 လိုအပ္မႈျဖစ္ေပၚပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD