AD
AD
AD

ကြ်န္ေတာ္တို႔ေတြ ကာယေလ႔က်င္႔ခန္းေတြ လုပ္ၿပီးတိုင္း ကိုယ္႔ကိုယ္ကိုယ္ လန္းဆန္းတက္ၾကြသြားသလို ခံစားရပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကိုယ္မွန္းထားတဲ႔ ရည္မွန္းခ်က္ (ဝိတ္က်ခ်င္တာတို႔၊ ေဘာ္ဒီေတာင္႔ခ်င္တာတို႔) ကို မေရာက္ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ ဒါဟာ ဘာေၾကာင္႔မ်ားပါလဲ။

play

 

အေၾကာင္းရင္းကေတာ႔ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ပံုလုပ္နည္းမွားယြင္းေနလို႔ မဟုတ္ပါဘူး။ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ၿပီးခ်ိန္နဲ႔ မလုပ္ခင္မွာ ျပဳလုပ္မိတတ္တဲ႔ အျပဳအမူေတြ မွားယြင္းေနတာပါ။ အဲဒါေတြကေတာ႔...

၁။ ကာဘုိဟိုက္ၿဒိတ္ေတြ အစားမ်ားျခင္း

play
 

ကာယေလ႔က်င္႔ခန္းေတြ အေသအေၾကလုပ္တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ၿပီးတာနဲ႔ ကာဘုိဟိုက္ၿဒိတ္ေတြ (ပီဇာ၊ ဒိုးနတ္၊ ကြတ္ကီး၊ ကိတ္ စတဲ့ ကစီဓာတ္မ်ားတာေတြ) ကို အားပါးတရထိုင္စားတယ္။ ဒါဟာ ဘယ္လိုလုပ္ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညႊတ္တဲ႔ အိုင္ဒီယာျဖစ္ႏိုင္မလဲ။ ေသခ်ာေပါက္မွားယြင္းတဲ႔ ေရြးခ်ယ္မႈတစ္ခုပါပဲ။

ကာဘိုဟိုက္ဒရိတ္ေတြက က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းပါဘူး။ အဲဒီအစား ၾကက္ဥ၊ တို႔ဟူးနဲ႔ ငါးတို႔လိုမ်ိဳး အစားအေသာက္ေတြဆီက ပရိုတိန္းဓာတ္ကိုလည္း ရယူဖို႔ ႀကိဳးစားၾကည္႔ပါ။ ဒါေတြက ၾကြက္သားတည္ေဆာက္ရာမွာ အေထာက္အကူျပဳႏိုင္ပါတယ္။

၂။ Cardio အေဆာ႔မ်ားျခင္း

play
 

Cardio ေလ႔က်င္႔ခန္းေတြဆိုတာ စစခ်င္းမွာ မိနစ္ (၂၀) ထက္ မပိုသင္႔သလို ေအာက္ပိုင္းထိုင္ၿပီရင္လည္း မေဆာ႔သင္႔ပါဘူး။ ဝိတ္က်ခ်င္ေဇာနဲ႔ Cardio ေတြ စြတ္ေဆာ႔တာကလည္း workout အမွားတစ္ခုပါပဲ။

၃။ အစာစားခ်ိန္ မွားယြင္းမႈ

ကိုယ္ကာယေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ၿပီးတိုင္း (Gym ေဆာ႔ၿပီးတိုင္း) အနည္းဆံုး (၄၅) မိနစ္ေက်ာ္မွ အစားစားဖို႔ ညႊန္ၾကားထားပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အဲဒီထက္လည္း ေနာက္မက်သင္႔ပါဘူး။ ခႏၶာကိုယ္ကို ခိုင္းစားၿပီးခ်ိန္မွာ ေလာင္စာေလးေတာ႔ ျပန္ျဖည္႔ေပးရမယ္ေလ။ ေလ႔က်င္႔ခန္းလုပ္ခ်ိန္နဲ႔ အစာစားခ်ိန္ၾကားမွာ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ျခားထားျခင္းမ်ိဳးကို ေရွာင္ရွားပါ။

 

၄။ အေၾကာျပန္ေလွ်ာ့ဖို႔ ေမ႔ေလ်ာ႔ျခင္း

play
 

Cardio ေလ႔က်င္႔ခန္းကို မိနစ္ (၂၀) လုပ္ၿပီးတိုင္း အေၾကာျပန္ေလွ်ာ့ေပးရမွာျဖစ္ေပမဲ့ အျမဲလိုလိုေမ႔ေလ်ာ႔ေနတတ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ခႏၶာကိုယ္ေပၚမွာ မေကာင္းတဲ႔ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေတြ ျဖစ္ေစပါတယ္။

၅။ အားျဖည္႔အခ်ိဳရည္ေတြေသာက္ၿပီး ေရဓာတ္ျပန္လည္ျဖည္႔တင္းျခင္း

Gym ေဆာ႔တဲ႔လူတစ္ေယာက္အတြက္ေတာ႔ အားျဖည္႔အခ်ိဳရည္ေတြေသာက္ၿပီး ေရဓာတ္ျပန္လည္ျဖည္႔တင္းျခင္းက ဘယ္ေတာ႔မွ အၾကံေကာင္းတစ္ခုျဖစ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ အဲဒီအခ်ိဳရည္ေတြဟာ အခ်ိဳဓာတ္အရမ္းမ်ားၿပီး က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီညႊတ္လို႔ပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ ေနာက္တစ္ခါ gym ေဆာ႔မယ္ဆိုရင္ gym မေဆာ႔ခင္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ gym ေဆာ႔ၿပီးပဲျဖစ္ျဖစ္ အားျဖည္႔အခ်ိဳရည္ေတြ ေသာက္ျခင္းကို ေရွာင္ရွားပါ။

၆။ Gym ေဆာ႔ေနခ်ိန္မွာ ကယ္လိုရီေလာင္ကြ်မ္းႏႈန္းကို ပိုတြက္မိတယ္

play
 

ဒါဟာလည္း လူတိုင္းလုပ္မိတတ္တဲ႔ အမွားတစ္ခုျဖစ္ေနႏိုင္ပါတယ္။ ကိုယ္ေဆာ႔လိုက္လို႔ ေလာင္သြားတဲ႔ ကယ္လိုရီေလာင္ကြ်မ္းႏႈန္းကို ပုိတြက္မိၿပီး ေနာက္ပိုင္းမွာ ကာဘိုဟိုက္ဒရိတ္ေတြ၊ က်န္းမာေရးနဲ႔ မကိုက္ညီတဲ႔ သေရစာေတြအမ်ားႀကီး စားမိတတ္ပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ဝိတ္မက်ႏိုင္ေတာ႔ပါဘူး။

၇။ ျဖည္႔စြက္စာေတြကိုပဲ အားကိုးတယ္

လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ စြမ္းအင္နဲ႔ ခႏၶာကိုယ္လိုအပ္ခ်က္ေတြအတြက္ ျဖည္႔စြက္စာေတြကိုပဲ မ်ိဳခ်မိတတ္ၾကၿပီး တကယ္အာဟာရျဖစ္မယ္႕ အစားအစာေတြကိုေတာ႔ စားသံုးဖို႔ ေမ႔ေလ်ာ႔ေနတတ္ၾကပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေအာ္ဂဲနစ္အစားအေသာက္ေတြထက္ ျပန္လည္ျပဳျပင္ထားတဲ႔ အခ်ိဳမုန္႔ေတြကို ပိုမက္ေမာၾကပါတယ္။ ဒါဟာလည္း gym ေဆာ႔ၿပီးခ်ိန္မွာ လုပ္မိတတ္တဲ႔ အမွားတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။

Source: youngisthan

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD