Health: Gym မွာ အလြန္အကၽြံလုပ္ေနမိၿပီဆုိတဲ့ လကၡဏာေတြ

ကိုယ္လုပ္ေနတာေတြကို သံုးပံုတစ္ပံုေလာက္ ေလွ်ာ့ၿပီး လုပ္ၾကည့္ပါ။

"No pain, no gain" တုိ႔ "အနာခံမွ အသာစံရမယ္"တုိ႔ စတဲ့ စကားေတြဟာ တြန္းအားအျဖစ္နဲ႔ေတာ့ ႀကိဳးစားခ်င္စိတ္ေပၚလာေစတယ္။ ဒါေပမဲ့ တြန္းအားဆုိတာလည္း အကန္႔အသတ္႐ွိပါေသးတယ္။ Gym သြားတယ္ဆုိတာလည္း က်န္းမာေအာင္၊ ကိုယ္ခႏၶာကိုယ္လွေအာင္ ကစားတာမဟုတ္လား။ အလြန္အကၽြံေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနရင္ေတာ့ လူကိုဒဏ္ျဖစ္ေစပါလိမ့္မယ္။

၁။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရမွာေၾကာက္တယ္

play

ကိုယ္လုပ္ေနတဲ့အလုပ္ကို ခ်စ္ခင္ခံုမင္ေနမွ လုပ္ရတာ အဓိပၸာယ္႐ွိမွာေနာ္။ Gym သြားရမွာကို စိတ္ထဲမွာ ေၾကာက္႐ြံ႕ေနတယ္။ သတ္မွတ္ခ်ိန္မျပည့္ေသးဘဲ တစ္ဝက္ေလာက္မွာတင္ အရမ္းပင္ပန္းလာၿပီဆုိရင္ ခႏၶာကိုယ္က ပင္ပန္းေနေၾကာင္း အခ်က္ျပေနတာပါ။

 

၂။ အလြန္အမင္းနာက်င္တယ္

play

ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္လုပ္ၿပီးရင္ ၁ ရက္မွ ၂ ရက္ထိ နားေပးဖုိ႔လိုပါတယ္။ ဒါမွ စုတ္ၿပဲသြားတဲ့ၾကြက္သားေတြ ျပန္ေကာင္းဖုိ႔အခ်ိန္ရမွာပါ။ ၾကြက္သားေတြ နာက်င္ေန႐ံုသာမက တစ္ကိုယ္လံုးကိုက္ခဲေနၿပီဆိုရင္ နားကိုနားရပါမယ္။ ဆက္လုပ္ေနရင္ လူက ပိုပင္ပန္းလာဖုိ႔ပဲရွိမွာ။

၃။ အဆစ္အျမစ္ေတြနာတယ္

play
 

ေအာက္ပိုင္းထိုင္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ိဳးဟာ ေန႔တုိင္းမလုပ္ရပါဘူး။ ကိုယ္က လွခ်င္ေဇာနဲ႔ ေနတုိင္းလုပ္ေနရင္ ခႏၶာကိုယ္က ခံႏုိင္ရည္မရွိပါဘူး။ ေျခဆစ္လက္ဆစ္ေတြ အေၾကာေတြကို ဒဏ္ပိသြားတဲ့အခါ ျပန္ေကာင္းဖုိ႔ ခက္သြားပါလိမ့္မယ္။ အဆစ္အျမစ္ေတြနာတယ္လို႔ ခံစားမိတာနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာကို ရပ္လိုက္ဖုိ႔ လိုပါတယ္။

Postby

 

၄။ ရလဒ္ကစိတ္ပ်က္စရာေကာင္းတယ္

play
 

Gym ကို အၿမဲတမ္းသြားတယ္၊ နည္းျပက သင္ေပးတဲ့အတုိင္း ေသေသခ်ာခ်ာ လိုက္လုပ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သီတင္းပတ္ ၅ ပတ္ ျပည့္ခ်ိန္မွာ ဘာမွထူးမလာဘူးဆိုရင္ေတာ့ သင္တစ္ခုခုမွားယြင္းေနပါၿပီ။ ဒါတင္မကေသးဘဲနဲ႔ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ပတ္နဲ႔ယွဥ္ရင္ ျမန္ျမန္မေျပးႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ ဝိတ္တံုးေတြကိုလည္း မရတာ ပိုခက္လာတယ္ဆုိရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာေတြ မွားေနၿပီဆုိတာ ေသခ်ာပါၿပီ။ ျပင္းျပင္းထန္ထန္လုပ္တာေတာင္မွ ထူးမလာရတာဟာ အလြန္အကၽြံလုပ္ေနမိလို႔ျဖစ္တာပါ။ ကိုယ္လုပ္ေနတာေတြကို သံုးပံုတစ္ပံုေလာက္ ေလွ်ာ့ၿပီး လုပ္ၾကည့္ပါ။

Source : Shape

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား