AD
AD
AD
play

 

ကုန္ပစၥည္းတစ္ခု၊ ဝန္ေဆာင္မႈတစ္ခု ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ ေၾကာ္ျငာကလည္း အေရးၾကီးတဲ့တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာက ပါဝင္ေနတယ္ဆိုတာ ျငင္းမရႏုိင္ပါဘူး။

ေခတ္ဦးတုန္းက ရိုးရွင္းတဲ့သမားရိုးက်ပံုစံေၾကာ္ျငာေတြကိုပဲ အသံုးျပဳခဲ့ၾကေပမယ့္ အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမွ် လူေတြရဲ႕စိတ္ကိုဆြဲေဆာင္ႏုိင္ဖို႔ စိတ္ကူးအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ေၾကာ္ျငာေတြကို အျပိဳင္အဆိုင္ဖန္တီးလို႔လာၾကပါတယ္။

စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ၾကီးေတြဟာ သက္ဆိုင္ရာနယ္ပယ္အလိုက္ တီထြင္ဖန္တီးႏုိင္စြမ္းျမင့္မားတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြ၊ အတတ္ပညာရွင္ေတြကို ငွားရမ္းျပီးေၾကာ္ျငာေတြကိုဖန္တီးလာၾကတာေၾကာင့္ တစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာ္ျငာေတြဆိုရင္ လူေတြကို သေဘာက်ႏွစ္ျခိဳက္မႈ၊ ေဖ်ာ္ေျဖမႈရသေပးႏုိင္တာမ်ိဳးေတြေတာင္ရွိတာကိုေတြ႕ရမွာပါ။

play

 

ဒါေပမဲ့တစ္ဖက္မွာလည္း လုပ္ငန္းတူအခ်င္းခ်င္း တစ္ဖက္ကိုတုိက္ခိုက္တဲ့ေၾကာ္ျငာမ်ိဳး၊ ကိုယ္နဲ႔လုပ္ငန္းတူ လုပ္ကိုင္တဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရဲ႕ ေၾကာ္ျငာကို ေနာက္ကေနလိုက္လံေလွာင္ေျပာင္ထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ိဳးေတြကိုလည္း ေတြ႕လာရပါတယ္။

မၾကာေသးခင္ကပဲ ကမၻာေက်ာ္ စမတ္ဖုန္းကုမၸဏီၾကီး ၃ ခု ၾကားမွာ တစ္ဖက္နဲ႔တစ္ဖက္ တုိက္ခိုက္ထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာေတြနဲ႔ ေၾကာ္ျငာတုိက္ပြဲလို႔တင္စားရေအာင္ျဖစ္ပြားသြားခဲ့ေသးတာေၾကာင့္ ေၾကာ္ျငာဖန္တီးတဲ့ေနရာမွာ လိုက္နာသင့္၊ ရွိသင့္တဲ့ ဝတၱရားေတြ၊ စံႏႈန္းေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ေဆြးေႏြးျငင္းခံုမႈေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေပၚထြက္ခဲ့တာကို ေတြ႕ရမွာပါ။

play

 

ျမန္မာႏုိင္ငံမွာလည္း လက္တေလာမွာ မိုဘုိင္းလ္ေအာ္ပေရတာကုမၸဏီၾကီးတစ္ခုက တျခားမိုဘိုင္းလ္ေအာ္ပေရတာ ကုမၸဏီရဲ႕ ေၾကာ္ျငာအေပၚတိုက္ခိုက္ထားတဲ့ ေၾကာ္ျငာမ်ိဳးလူမႈကြန္ယက္စာမ်က္ႏွာေတြထက္မွာ ေပၚထြက္လို႔ေနတာကို ေတြ႕ရမွာပါ။ ဒါနဲ႔ပတ္သက္လို႔လည္း က်င့္ဝတ္နဲ႔မညီဘူးလို႔ သံုးသပ္ေဝဖန္တဲ့အသံအမ်ားအျပား ၾကားခဲ့ရပါေသးတယ္။

ဒီေနရာမွာစဥ္းစားစရာရွိတာက ကိုယ့္ရဲ႕ ကုန္ပစၥည္း၊ဝန္ေဆာင္မႈကို လူေတြႏွစ္သက္သြားေအာင္ ေၾကာ္ျငာတဲ့ေနရာမွာ ကိုယ္တိုင္ တီထြင္ဖန္တီးမႈရွိရွိနဲ႔ အသစ္ဖန္တီးထားတဲ့ေၾကာ္ျငာနဲ႔ တျခားကိုယ့္ရဲ႕လုပ္ငန္းတူ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းက ေၾကာ္ျငာတဲ့ပံုစံကို မူတည္ျပီးေတာ့မွ ေနာက္ကေနလိုက္လံယွဥ္ျပိဳင္ဖန္တီးထားတဲ့ေၾကာ္ျငာ တို႔မွာဘယ္ေၾကာ္ျငာက လူေတြရဲ႕စိတ္ကိုပိုျပီး ဆြဲေဆာင္ႏုိင္မလဲဆိုတာပါပဲ။

ဒါနဲ႔႔ပတ္သက္လို႔ အတိအက်ေကာက္ယူထားတဲ့ စစ္တမ္းေတြမရွိေပမယ့္လည္း လူေတြရဲ႕စိတ္ကုိ ဆြဲေဆာင္ႏုိင္ျပီး ႏွစ္သက္မႈျဖစ္ေပၚေစတဲ့ ေၾကာ္ျငာအမ်ားစုဟာ ကိုယ္တိုင္အသစ္ဖန္တီးထားတဲ့ေၾကာ္ျငာမ်ိဳးေတြသာ ျဖစ္ေလ့ရွိတယ္လို႔ ေယဘူယ်အားျဖင့္ ေကာက္ခ်က္ခ်ႏုိင္မယ္ထင္ပါတယ္။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းၾကီးေတြၾကား၊ အထူးသျဖင့္နည္းပညာနယ္ပယ္က ကုမၸဏီၾကီးေတြၾကားမွာ ေၾကာ္ျငာ တုိက္ပြဲေတြကေတာ့ ဆက္လက္ျပင္းထန္ေနဦးမွာပဲျဖစ္ျပီး ဘယ္သူေတြကနည္းလမ္းအသစ္ေတြနဲ႔ ေၾကာ္ျငာေတြဘယ္လို တီထြင္ဖန္တီးသြားမလဲဆိုတာကို ဆက္လက္ေစာင့္ၾကည့္သြားရဦးမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD