Relationships: ပူေဆြးေသာကေတြကို သက္သာေစမယ့္နည္းလမ္း (၇) ခု

မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အဆက္မျဖတ္လိုက္ပါနဲ႔။

play

 

ကိုယ္တြယ္တာျမတ္ႏိုးရတဲ့ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ ဒါမွမဟုတ္ တစ္စံုတစ္ရာကို လက္လႊတ္ဆံုး႐ႈံးလိုက္ရတဲ့အခါ နာက်င္မႈက ဘာနဲ႔မွမတူပါဘူး။ ပူေဆြးဝမ္းနည္းရတဲ့ ေသာကေတြကလည္း မကုန္ဆံုးႏိုင္ေတာ့သလို ခံစားေနရပါတယ္။ ဒီလိုအခ်ိန္ကာလေတြမွာ ခံစားေနရတဲ့ ေသာကေတြကို သက္သာေလ်ာ့ပါးေစမယ့္ နည္းလမ္းအခ်ိဳ႕ကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။

၁။ အျဖစ္မွန္ကိုလက္ခံဖုိ႔ႀကိဳးစားပါ

ဒီကိစၥ မျဖစ္ခဲ့ပါဘူးလို႔ ေ႐ွာင္လႊဲဖို႔ မႀကိဳးစားပါနဲ႔။ အျဖစ္မွန္ကို နားလည္လက္ခံလာႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားျခင္းကသာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၂။ အိပ္ရာထဲမွာေခြမေနပါနဲ႔

အျခားဝါသနာပါရာ တစ္ခုခုကိုလုပ္ပါ။ အိပ္ရာထဲမွာ ၿငိမ္ၿပီးေဆြးေနတာထက္စာရင္ အလုပ္ေတြလုပ္ေနတာ ပိုေကာင္းပါတယ္။

၃။ ဖြင့္ခ်ပါ

ကိုယ့္ခံစားခ်က္ေတြကို အတင္းကာေရာ မ်ိဳသိပ္ၿပီး ႀကိတ္မွိတ္ခံစားေနတာက သင့္ရဲ႕ေသာကေတြ ေျပေပ်ာက္ေစမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ငိုခ်င္ငိုခ်လိုက္ပါ။ ေဒါသထြက္တာေတြ၊ ထိတ္္လန္႔တာေတြ႐ွိေနရင္လည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ခံစားလိုက္တာေကာင္းပါတယ္။

play

 

၄။ စာ႐ြက္ေပၚမွာေရးပါ

ကိုယ့္ရဲ႕ခံစားခ်က္ေတြ၊ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္အိပ္မက္ေတြကိုကအစ စာ႐ြက္ေပၚမွာခ်ေရးလိုက္ပါ။ ဒီလိုေရးလိုက္ျခင္းအားျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကို ရင္ဖြင့္လိုက္ရသလို ေပါ့ပါးေစပါတယ္။

၅။ ေခါင္းအံုးကို ႐ုိက္ပုတ္ထုေထာင္းပါ

ကေလးဆန္တယ္လို႔ ထင္ရေပမယ့္ ဒီနည္းကိုလည္း အသံုးျပဳၾကည့္ပါ။ စိတ္ထဲျဖစ္ေပၚေနတဲ့ ေဒါသေတြ ေသာကေတြကို ေခါင္းအံုးေပၚမွာပံုခ်ၿပီး ကိုယ့္ရဲ႕လက္ေတြနဲ႔ အားပါးတရ စိတ္႐ွိလက္႐ွိထု႐ိုက္လိုက္ေတာ့ အားကစားလုပ္ရာလည္းေရာက္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ေပးျခင္းက ပူေဆြးေသာကေတြကို သက္သာေစတာအမွန္ပါ။

play

 

၆။ အစားစားပါ

က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ့အစားအစာျဖစ္ဖုိ႔ေတာ့ လိုအပ္ပါတယ္။ အာဟာရ႐ွိၿပီး အရသာ႐ွိတာေလးေတြကို စားသံုးျခင္းေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္မွာလိုအပ္္တဲ့ ခြန္အားကို ရ႐ွိတဲ့အခါ စိတ္ႏွလံုးႏြမ္းနယ္မႈေတြလည္း ေလ်ာ့သြားသြားႏိုင္ပါတယ္။

၇။ ခ်စ္ရသူေတြနဲ႔ေတြ႔ဆံုပါ

မိသားစုဝင္ေတြ၊ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ အဆက္မျဖတ္လိုက္ပါနဲ႔။ သူတုိ႔ကသာလွ်င္ သင့္ရဲ႕ပူေဆြးေသာကေတြကို ေျပေလ်ာ့ေအာင္လုပ္ေပးႏိုင္ၾကသူေတြျဖစ္ပါတယ္။

Source : Daily Mail

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား