AD
AD
AD
play

 

မိုဘိုင္းဖုန္းေတြနဲ႔ ေခတ္ေပၚအီလက္ထေရာနစ္ထုတ္ကုန္ေတြကို ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ေဖ်ာ္ေျဖေရးပစၥည္းေတြအေနနဲ႔ စတင္အသံုးျပဳလာၾကတဲ့ အေစာပိုင္းအခ်ိန္ကတည္းကစၿပီး Samsung ဟာ အရည္အေသြးေကာင္းမြန္မႈနဲ႔ တီထြင္ဆန္းသစ္မႈေတြေၾကာင့္ နာမည္ေက်ာ္ၾကားတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္ လူသိမ်ားလာခဲ့ပါတယ္။ႏိုင္ငံအတြင္း စီးပြားေရး နယ္ပယ္အခြင့္အလမ္းေတြ ပိုမိုပြင့္လင္းလာတာနဲ႔အမွ် ၿပိဳင္ဘက္အမွတ္တံဆိပ္ေတြနဲ႔ေစ်းႏွဳန္းပိုမိုခ်ိဳသာတဲ့ စမတ္ဖုန္းေတြ ေစ်းကြက္အတြင္းကို ဝင္ေရာက္မႈေတြရွိလာတာကိုေတြ႔ရမွာပါ။ Samsungအေနနဲ႔လည္း သံုးစြဲသူေတြ ေပးရတဲ့ တန္ဖိုးအေလ်ာက္ အသံုးဝင္ေခတ္မီဆန္းသစ္ၿပီး ယံုၾကည္စိတ္ခ်ရတဲ့နည္းပညာအမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္ လူႀကိဳက္မ်ားရုံသာမက ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအလိုက္ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို စဥ္ဆက္မျပတ္ နားေထာင္လ်က္ရွိတဲ့ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခု အေနနဲ႔လည္းရပ္တည္လ်က္ ရွိပါတယ္။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ Samsungဟာ မိုဘိုင္းဖုန္း၊ နည္းပညာဆိုင္ရာပစၥည္းေတြ နဲ႔ အီလက္ထေရာနစ္အိမ္သံုးလွ်ပ္စစ္ပစၥည္းေတြကို ေရာင္းခ်တဲ့ ကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္တဲ့အျပင္ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လူေနမႈဘဝပံုစံ နဲ႔ လူ႔အဖြဲ႔အစည္းကိုပိုမိုအဆင္ျမင့္လာေစဖို႔ အရည္အေသြးျမင့္ ထုတ္ကုန္ေတြနဲ႔ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ပံ့ပိုးေပးႏိုင္ေစဖို႔အတြက္ အစဥ္အၿမဲ နည္းလမ္းမ်ား ရွာေဖြလ်က္ရွိတာကို သံုးစြဲသူေတြအေနနဲ႔လည္း သတိျပဳမိလာၾကၿပီျဖစ္ပါတယ္။

Samsung ဟာ ကန္ေဒၚလာ ၅၆.၂ ဘီလီယံ တန္ဖိုးရွိ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုျဖစ္ၿပီး Interbrand ရဲ႕“ကမာၻ႔အေကာင္းဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ၂၀၁၇” မွာ နံပါတ္ ၆ ေနရာတြင္ရပ္တည္လ်က္ရွိတဲ့အျပင္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ကေန ၂၀၁၇ ခုႏွစ္အထိ Interbrand အဆင့္သတ္မွတ္ခ်က္မွာ ထိပ္တန္း အမွတ္တံဆိပ္ ၁၀ ခုမွာ ႏွစ္စဥ္ပါဝင္လ်က္ရွိပါတယ္။Samsungရဲ႕ ကုန္အမွတ္တံဆိပ္ တန္ဖိုး စဥ္ဆက္မျပတ္ တိုးတက္ေအာင္ျမင္လာတာကို အဆိုပါစစ္တမ္းေတြက တစ္ဆင့္သိသိသာသာ ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ Campaign Asia-Pacific နဲ႔ Nielson တို႔ ပူးေပါင္းေကာက္ယူခဲ့တဲ့ “အာရွရဲ႕အေကာင္းဆံုး အမွတ္တံဆိပ္ ၁၀၀၀” စစ္တမ္းရဲ႕ ရလဒ္ေတြအရလည္း Samsung အေနနဲ႔ အာရွမွာ အေကာင္းဆံုး အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုအေနနဲ႔ ေျခာက္ႏွစ္ဆက္တိုက္ ရပ္တည္လ်က္ရွိပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ Myanmar Online Advertising (MOA) က မၾကာေသးမီက ျပဳလုပ္ခဲ့တဲ့ စစ္တမ္းမွာလည္း ”Samsung အေနနဲ႔ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္အတြင္း ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္မွာ ထိပ္ဆံုးကေန ရပ္တည္လ်က္ရွိပါတယ္။”လို႔ေဖာ္ျပခဲ့တာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ အဲဒီလို Samsungက ႏိုင္ငံတကာအဆင့္မီ အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုအေနန႔ဲ အခုလိုမ်ိဳးရပ္တည္ေနႏိုင္ေနရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြကို ၾကည့္လိုက္ၾကရေအာင္။

ေကာင္းမြန္ျပည့္စံုတဲ့ Customer Service

Samsung သံုးစြဲသူေတြအားလံုး အတြက္ ထုတ္ကုန္ေတြဝယ္ယူသံုးစြဲၿပီးတဲ့အခါမွာရႏိုင္တဲ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ႏိုင္ငံႏွင့္တစ္ဝွမ္းရရွိႏိုင္ၿပီး အခ်ိန္မေရြး ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါတယ္။ Samsung အေနနဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံႏွင့္တစ္ဝွမ္း ရန္ကုန္၊ မႏၱေလး၊ ေနျပည္ေတာ္၊ ေတာင္ႀကီး၊ မံုရြာ၊ ပုသိမ္ အစရွိတဲ့ ၿမိဳ႕ႀကီးေတြမွာ Customer Service Center ေတြဖြင့္လွစ္ေပးထားပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ကလည္း အေရွ႕ေတာင္အာရွမွာအႀကီးဆံုးျဖစ္တဲ့ Iconic Customer Service Plaza ကိုလည္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ဖြင့္လွစ္ခဲ့ပါေသးတယ္။ လက္ရွိအဲ့ဒီ Iconic Customer Service Plaza မွာ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို တစ္ေနရာထဲမွာ ရရွိႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ပံ့ပိုးေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ အဆိုပါ ပလာဇာမွာ အီလက္ထေရာနစ္ထုတ္ကုန္ေတြ အကုန္လံုးအတြက္ ဝန္ေဆာင္မႈေတြကို ပ့ံပိုးေပးေနရုံသာမကဘဲ ေနာက္ဆံုးေပၚထုတ္ကုန္ေတြကိုလည္း စမ္းသပ္ၾကည့္ရႈအသံုးျပဳႏိုင္ဖို႔အတြက္ ခင္းက်င္းျပသေပးထားပါတယ္။ ကြ်မ္းက်င္ပညာရွင္ ႏွင့္ ဝန္ထမ္းေပါင္း ၃၀ ေက်ာ္ခန္႔အပ္ေပးထားၿပီး တစ္ေန႔အတြင္းသံုးစြဲသူေပါင္း ၃၀၀ ေက်ာ္ကို ဝန္ေဆာင္မႈေတြေပးအပ္လ်က္ရွိပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ကတည္းကစတင္ၿပီး Samsung Myanmar မွ flagship ဖုန္းမ်ားအတြက္ စီစဥ္ေပးထားတဲ့ Premium Care Service ကို စတင္မိတ္ဆက္ေပးထားပါတယ္။ ဒီလိုသီးသန္႔စီစဥ္ေပးထားတဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေၾကာင့္ သုံးစြဲသူေတြအေနနဲ႔ အထူးခံစားခြင့္မ်ားကို ရရွိႏိုင္ၿပီး Samsung အေနနဲ႔လည္း သံုးစြဲသူေတြဆီကေန ေက်နပ္သေဘာက်အသိအမွတ္ျပဳမႈေတြကိုလည္း ရရွိခဲ့ပါတယ္။

Samsung သံုးစြဲသူေတြအတြက္ တစ္ကမာၻလံုးအသံုးျပဳႏိုင္တဲ့ ဆက္သြယ္ေရးဆိုင္ရာ ပလက္ေဖာင္းသစ္ Samsung Members ကိုလည္း မၾကာေသးမီက မိတ္ဆက္ခဲ့ပါတယ္။ Samsung ခ်စ္သူေတြအေနနဲ႔ ၀ယ္ယူၿပီးေနာက္ပိုင္း ပိုင္ဆိုင္မႈ အက်ိဳးခံစားခြင့္၊ Customer service ကို တိုက္ရိုက္ဆက္သြယ္ႏိုင္ျခင္း နဲ႔ Samsung ထုတ္ကုန္ေတြကို အဓိက Platform တစ္ခုတည္းနဲ႔ ထိန္းသိမ္းႏိုင္ျခင္း အစရွိတဲ့ အက်ိဳးခံစားခြင့္ေတြကို အဆိုပါ ပလက္ေဖာင္းကတစ္ဆင့္အသံုးျပဳႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြ ႀကံဳေတြ႔ေနရတဲ့ အခက္အခဲနဲ႔ျပႆနာေတြကို အလွ်င္ျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးႏိုင္တဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈပိုင္းဆိုင္ရာ အႀကံေပးသူေတြနဲ႔ တိုက္ရိုက္ Live Chat ျပဳလုပ္ႏိုင္ေစဖို႔လည္း ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။ တိုးတက္မ်ားျပားလာတဲ့ Samsung သံုးစြဲသူေတြၾကား ထူးျခားဆန္းျပားတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ၊ အျပန္အလွန္ ကူညီေျဖရွင္း မွ်ေဝမႈေတြကို ပလက္ေ္ေဖာင္းတစ္ခုတည္းကေန အသံုးျပဳႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ အထူးအစီအစဥ္ေတြ နဲ႔ ကူပြန္ေတြကို လဲလွယ္အသံုးျပဳႏုိင္တဲ့ Reward အစီအစဥ္ကိုလည္း အဲဒီ့အက္ပ္မွာ ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။

သံုးစြဲသူေတြအေပၚ ေက်းဇူးတံု႔ျပန္မႈ

Samsung အေနနဲ႔ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေတြကို ျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ရုံအတြက္သာမက ေက်းဇူးတံု႔ျပန္တဲ့အေနနဲ႔အထူးအစီအစဥ္ေတြကိုလည္း ပံုမွန္ျပဳလုပ္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ သံုးစြဲသူေတြအတြက္ ရာသီအလိုက္၊ လစဥ္ အထူးေစ်းႏွဳန္း၊ကံစမ္းမဲအစီအစဥ္ နဲ႔ အထူးပြဲအခမ္းအနားေတြကိုလည္း အစဥ္အၿမဲ မိတ္ဆက္ျပဳလုပ္ေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ဒါ့အျပင္ Samsung အေနနဲ႔ လူမႈကြန္ယက္မွာလည္း Samsung ခ်စ္သူေတြအတြက္ ၿပိဳင္ပြဲနဲ႔ အထူးအစီအစဥ္ေတြကိုစဥ္ဆက္မျပတ္ ဖန္တီး ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိပါတယ္။

လူအဖြဲ႔အစည္းကို တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန တတ္စြမ္းသမွ်ပံ့ပိုးေပးေနတဲ့ Samsungႏိုင္ငံတကာမွာ စိတ္ခ်ယံုၾကည္ရတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Samsung အေနနဲ႔ ျမန္မာႏိုင္ငံကိုစတင္ဝင္ေရာက္လာခဲ့တဲ့ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ကဲ႔ စတင္ၿပီး လူမႈအက်ိဳးျပဳလုပ္ငန္းေတြကို တစိုက္မတ္မတ္လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိပါတယ္။ ေက်ာင္းသားေပါင္း ၄၀၀ ေက်ာ္ကို မိုဘိုင္းအက္ပ္လီေကးရွင္းဖန္တီးျခင္းသင္တန္း နဲ႔အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္းဆိုင္ရာနည္းပညာ တုိ႔ကို ေလ့က်င့္သင္ၾကားေပးတဲ့ စီမံကိန္းအစရွိတဲ့ ပညာေရးကိုအဓိကထားတဲ့အစီအစဥ္ေတြကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက ျပဳလုပ္ေနခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ၂၀၁၆ ခုႏွစ္ကစတင္ၿပီးတီဗြီ ႏွင့္ မိုဘိုင္းဖုန္းျပဳျပင္ေရးဆိုင္ရာ သင္တန္းေတြကိုလည္း ဖြင့္လွစ္သင္ၾကားေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ Samsung အေနနဲ႔၂၀၁၅ ခုႏွစ္ အေစာပိုင္းကစၿပီး NGO အဖြဲ႔အစည္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ျမန္မာေရြ႕လ်ားပညာသင္ၾကားေရးနဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီးျမန္မာႏိုင္ငံတစ္ဝွမ္းမွာရွိတဲ့ အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ ပညာသင္ၾကားခြင့္ ဆံုးရႈံးခဲ့ရတဲ့ ကေလးသူငယ္ေတြကိုသူတို႔ရဲ႕အိပ္မက္ေတြကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ေပးဖို႔အတြက္ ေရြ႕လ်ားစာသင္ခန္းေတြနဲ႔အတူ တစ္ဖက္တစ္လမ္းကေနကူညီ ပံ့ပိုးေပးလ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ၂၀၁၃ နဲ႔ ၂၀၁၇ခုႏွစ္အတြင္း မွာလည္း Samsung Quiz Show လို႔ လူအမ်ားသိၾကတဲ့ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာရွိတဲ့ေက်ာင္းသားေတြကို ပိုမိုသင္ယူေလ့လာလိုစိတ္နဲ႔ ကိုယ္စြမ္းကိုယ္စမ်ားကိုအေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားျပီး ေဖာ္ထုတ္ျပသလိုစိတ္ေတြ ေပၚေပါက္လာေစဖို႔ တြန္းအားေပးႏိုင္တဲ့ ပညာေရးဆိုင္ရာရုပ္ျမင္သံၾကားအစီအစဥ္ကိုလည္း ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ပါတယ္။ ဒါတင္မကေသးပါဘူး။ ႏွစ္စဥ္ ေအာက္တိုဘာလတိုင္းမွာျပဳလုပ္က်င္းပေလ့ရွိတဲ့ “Samsung Love and Care” အစီအစဥ္မွာဆုိရင္လည္း Samsung ဝန္ထမ္းေတြကလိုအပ္ေနတဲ့လူ႔အဖြဲ႔အစည္း နဲ႔ အသင္းအဖြဲ႔ေတြဆီ သြားေရာက္ျပီး တစ္ေန႔တာ လုပ္အားေပးပံ့ပိုးကူညီေလ့ရွိၾကပါတယ္။Samsung အေနနဲ႔ သံုးစြဲသူေတြရဲ႕လိုအပ္ခ်က္ေတြကို အေလးထားဦးစားေပးျပီး နည္းပညာဆိုင္ရာ တီထြင္ဆန္းသစ္မႈေတြနဲ႔ လူမႈအက်ိဳးျပဳအစီအစဥ္ေတြကတဆင့္ ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ အနာဂတ္ကို ဆက္လက္ဖန္တီး ယူေဆာင္ ေပးသြားမွာပါ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD