AD
AD
AD
play

 

ဒီေန႔ေခတ္မွာ က်န္းမာေရးအတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ခႏၶာကိုယ္ၾကံ့ခိုင္လွပေရးအတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ Gym ကစားတဲ့သူေတြ အေတာ္ေလးမ်ားျပားလို႔လာပါျပီ။ အဲဒီလို Gym ကစားတဲ့ေနရာမွာ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈရဖို႔ နည္းစနစ္မွန္မွန္နဲ႔ကစားဖို႔လိုပါတယ္။ နည္းစနစ္မွန္မွန္နဲ႔ကစားဖို႔ဆိုရင္ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ Trainer ေတြရဲ႕ လမ္းညႊန္ျပသမႈေတြကို လိုအပ္တယ္ဆိုတာ အားလံုးအသိပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ Gym ကစားတဲ့ေနရာမွာ ကြ်မ္းက်င္တဲ့ Trainer ေတြနဲ႔ေလ့က်င့္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္အထိလိုအပ္တယ္ဆိုတာကုိ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ရဲ႕ ကမၻာ့အဆင့္မီ Gym တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Training Ground The Premier Fitness Club မွ Trainer ေတြနဲ႔ Exclusive Interview အျဖစ္ ဓူဝံက ေမးျမန္းျဖစ္ခဲ့တာေတြကို ျပန္လည္ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

Duwun - Gym ကစားတဲ့သူေတြအတြက္ Personal Trainer ေကာင္းေကာင္းေတြနဲ႔ေလ့က်င့္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္ထိ အေရးၾကီးလဲ၊ ဘာေၾကာင့္အေရးၾကီးတာလဲ

TG  - Gym ကစားတဲ့သူေတြအေနနဲ႔ Personal Trainer ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ေလ့က်င့္ဖို႔ ဘယ္ေလာက္ထိအေရးၾကီးလဲ ဘာေၾကာင့္အေရးၾကီးလဲဆုိရင္ ပထမဆံုးတစ္ခ်က္က လံုးဝမကစားဖူးတဲ့သူတစ္ေယာက္က Injury ျဖစ္ႏုိင္ေခ် ရာခိုင္ႏႈန္းမ်ားတယ္။ Injury ျဖစ္သြားတာနဲ႔ Depression ဝင္လာမယ္။ ျပီးေတာ့ Injury ျဖစ္သြားတဲ့ Muscle Group ကိုေဆာ့လို႔မရေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ injury ျဖစ္ႏုိင္ေခ်ရွိတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို Trainer ဆီက Form ေတြကိုေလ့လာျပီးေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကိုသင္ျပီးေတာ့ နားလည္ေအာင္လုပ္ျပီးေတာ့မွကစားမယ္ဆုိရင္ ပိုျပီး Safety ျဖစ္တာေပါ့ေနာ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္အေနနဲ႔ ဘယ္ေလ့က်င့္ခန္းေတြက အေရးၾကီးလဲ၊ ဘယ္ေလ့က်င့္ခန္းေတြက ကိုယ့္အတြက္ Match ျဖစ္လဲ၊ ဘယ္ေလ့က်င့္ခန္းေတြက ကိုယ့္အတြက္မလိုအပ္ဘူးလဲဆိုတာကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သင္သြားလို႔ရတယ္ေပါ့ေနာ္။ အဲဒါေၾကာင့္ Personal Trainer ေကာင္းေကာင္း တစ္ေယာက္နဲ႔သာ ေလ့က်င့္ျပီးေတာ့ေဆာ့လိုက္မယ္ဆိုရင္ သူအရမ္းလိုခ်င္တဲ့ Body Goal ကိုရရွိႏုိင္မယ္၊ျပီးေတာ့ ဘယ္ႏွစ္လအတြင္းမွာ ဘယ္လိုျဖစ္ႏုိင္လဲ။ ဘယ္ Body Goal မ်ိဳးကိုလိုခ်င္လဲဆိုတဲ့ achievement ေတြကိုလည္း ရရွိႏုိင္တယ္။ ေနာက္ျပီး အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္အေတာအတြင္းမွာ ကိုယ္ဘယ္ေလာက္အထိေဆာ့ႏုိင္လဲ၊ ဘယ္ေလာက္လိုခ်င္တာလဲ၊ ကိုယ့္ရဲ႕စံႏႈန္းေတြကလည္း ဘယ္ေလာက္ရွိလဲ ဆိုတာေတြကို Personal Trianer ကိုေျပာျပျခင္းအားျဖင့္ သူလိုခ်င္တဲ့ result ကိုအေကာင္းဆံုးရရွိႏုိင္တယ္ေပါ့ေနာ္။

Duwun - Training Ground မွာ ဘယ္လို Trainer မ်ိဳးေတြရွိလဲ..၊ သူတို႔ရဲ႕ အရည္အခ်င္းေတြနဲ႔ အေတြ႕အၾကံဳေတြကို ေျပာျပေပးပါလား

TG - Training Ground မွာ floor trainer ၊ fitness trainer ၊ personal trainer ၊ GX trainer ေတြဆိုျပီးေတာ့ ရွိပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာမွ GX Trainer ဆိုတဲ့ Group Exercises သင္တဲ့ class အေၾကာင္းရွင္းျပခ်င္ပါတယ္။ Group Exercises Class ေတြမွာဆုိရင္ဘာရွိလဲဆိုေတာ့ ႏုိင္ငံတကာ အသိအမွတ္ျပဳထားတဲ့ Les Mill Program ေပါ့ေနာ္။ ျပီးသြားေတာ့ Zumba ရွိမယ္၊ ေယာဂရွိမယ္၊ High Intensity Exercise ေတြအမ်ားၾကီးကိုသင္ေပးတဲ့ Group Exercises Trainer ေတြရွိပါတယ္။ေနာက္ျပီး one by one training၊ တစ္ဦးခ်င္းစီကို လိုခ်င္တဲ့ goal အတိအက်ရဖို႔ training ေပးတဲ့ personal trainer ေတြလည္းရွိပါတယ္။  Personal Trainer ေတြဟာဆုိရင္ႏိုင္ငံတကာအသိအမွတ္ျပဳ လက္မွတ္ရထားတဲ့ Trainer ေတြပါ။ သူတို႔ေတြက တစ္ေယာက္ခ်င္းစီကိုကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ targer ရဖို႔အတြက္ကို specific ပရိုဂရမ္ေတြဆြဲေပးတယ္။ ဆြဲျပီးတဲ့ေနာက္မွာလည္း ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့အဓိကေနရာေရာက္ဖို႔အတြက္ကို သူတုိ႔ေတြက Train ေပးတယ္။

Duwun - Training Ground မွာ Member ဝင္ရင္ Personal Trainer ေတြနဲ႔ေလ့က်င့္ခြင့္ရမွာလား၊ ရမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္အတိုင္းအတာထိ ရမွာလဲ

TG  - Training Ground မွာ Member တစ္ေယာက္ျဖစ္လာျပီဆိုရင္ Training Ground ကေနေပးတဲ့ session ၃ session စီရပါမယ္။ အဲဒီ session ၃ session မွာ Trainer ေတြကသူ႔ရဲ႕ fitness level ဘယ္ေလာက္ရွိလဲဆိုတာကို အရင္ဆံုး measurement အရင္လုပ္တယ္။ ျပီးရင္သူတုိ႔နဲ႔ သက္ဆိုင္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ၊ Basic ေပ့ါေနာ္။ လံုးဝမကစားဖူးတဲ့လူအတြက္ဆုိရင္ basic ေလ့က်င့္ခန္းေတြနဲ႔ အရင္ဆံုးစေပးတယ္။ ဒါပထမရက္ေပ့ါေနာ္။ ဒုတိယရက္မွာ equipment ေတြနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးတယ္ေပါ့။ ေနာက္တစ္ဆင့္အေနနဲ႔ သူတုိ႔ကို advice ေပးတာေပါ့။ တတိယေျမာက္ေန႔မွာ split ပံုစံအေနနဲ႔ နည္းနည္းေလးခြဲျခားျပီးေတာ့ ေဆာ့ျပေပး၊ တြဲေဆာ့ေပးျပီးေတာ့မွ advice ေတြလည္းေပးတယ္ေပါ့ေနာ္။ အကယ္၍ personal trainer ေတြနဲ႔ ဒီေလ့က်င့္ခန္းေတြအတြက္ ထပ္ျပီးေတာ့ စိတ္ဝင္စားတယ္၊ personal trainer နဲ႔ train ခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ package ေတြရွိပါတယ္။ အကယ္၍ package ေတြမဝယ္ဘူး၊ ကိုယ့္ဘာသာပဲေဆာ့မယ္၊ ေဆာ့လည္းေဆာ့တတ္တယ္ဆုိရင္ floor trainer ေတြရွိပါတယ္။ အကူအညီလိုရင္ အခ်ိန္မေရြး ေမးလို႔ရပါတယ္။ ဘယ္ေနရာမွာမဆို ကူညီဖို႔ အဆင္သင့္ရွိပါတယ္။

play

 

Duwun - လက္တေလာမွာ Personal Trainer ေတြနဲ႔ေလ့က်င့္ေပးတဲ့ Program ေတြအတြက္ ပရိုမိုးရွင္းေပးေနတာ ေတြ ရွိလား..

TG - လက္တေလာမွာ personal trainer နဲ႔ေလ့က်င့္ေပးေနတဲ့ ပရိုဂရမ္ေတြအတြက္ ပရိုမိုးရွင္းေပးေနတာေတြ ရွိပါတယ္။ 10 session ၊ 20 ၊ 30 session ဆိုျပီးရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ဟာေတြဆိုလို႔ရွိရင္ couple / group ေပ့ါေနာ္။ ႏွစ္ေယာက္တြဲျဖစ္ျဖစ္ အဖြဲ႔လိုက္ေဆာ့လို႔ရတဲ့ PT Program session ေတြလည္းရွိပါတယ္။ ျပီးရင္ weight loss ပရိုဂရမ္ဆိုတဲ့ twelve-week weight loss ပရိုဂရမ္ေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ဘယ္သူမဆိုလာေရာက္ join ဖို႔အတြက္ အဆင္ေျပတဲ့ reasonable price ေတြနဲ႔ေပးထားပါတယ္။

Duwun - Training Ground မွာေလ့က်င့္ရင္း သူတို႔ရဲ႕ Fitness Goal ကိုအမွန္တကယ္ရရွိေအာင္ျမင္သြားတဲ့ သူေတြရွိလား..

TG -  Training Ground မွာဆုိရင္ Member ေတြပိုျပီးေတာ့ ၾကိဳးစားခ်င္စိတ္ရွိေအာင္၊ ပိုျပီးေတာ့ active ျဖစ္ေအာင္၊ ပိုျပီးေတာ့ေဆာ့ခ်င္လာေအာင္၊ ပိုျပီးေတာ့ Motivation ျဖစ္လာေအာင္ဆိုျပီးေတာ့မွ ညီမတုိ႔ကေနျပီး member of the month ဆိုျပီး လတုိင္း၊ လတုိင္းမွာ reward အေနနဲ႔ေပါ့ လာေဆာ့တဲ့သူေတြ အားလံုးထဲကမွတစ္ေယာက္ကို ေရြးျပီးေတာ့ ဆုေပးတဲ့ပရိုဂရမ္ေလးတစ္ခု ရွိပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ Member ေတြအားလံုးကလည္း ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတာ ပိုျပီးေတာ့ ႏွစ္သက္လာတယ္၊ ေပ်ာ္ရႊင္လာတယ္၊ အဲဒီအတြက္ သိသိသာသာေျပာင္းလဲသြားတဲ့သူေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

Duwun - Personal Trainer တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အခုမွ Gym စျပီးကစားမယ့္သူေတြကို ဘာမ်ားအၾကံေပးခ်င္ပါသလဲ

TG - အခုမွ Gym စျပီးကစားမယ့္သူေတြဆုိရင္ ဒီတစ္လအတြင္းမွာ ဘယ္ေလာက္ထိအမ်ားၾကီးက်ရမယ္၊ အဲ့လိုပံုစံမ်ိဳးေတြ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြက wrong target ေတြထားတတ္တယ္ေပါ့ေနာ္။ ျပီးသြားေတာ့ diet ဆိုရင္လည္း လံုးဝမစားေတာ့ဘဲေနလိုက္မယ္။ အဲဒီလိုပံုစံမ်ိဳးေတြအမ်ားၾကီး ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕ေတြကအဲဒီလို အရမ္း Motivation ေတြထားထားတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ ပထမလမွာ အရမ္းက်သြားျပီးလို႔ရွိရင္ ေနာက္လက် ငါက်သြားျပီပဲ၊ ျပန္စားလို႔ရျပီဆိုျပီးျဖစ္သြားတတ္တယ္။ Motivation ေတြကလည္း ေနာက္လေတြက်ေတာ့ ငါခနေလာက္ေတာ့နားလိုက္ဦးမယ္ ဆိုျပီးျဖစ္သြားတာေတြအမ်ားၾကီးေတြ႕ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္ျဖစ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ စျပီးကစားေတာ့မယ္ဆိုရင္ gym ကိုပံုမွန္လာ၊ ကိုယ္လုပ္ႏုိင္တဲ့အတုိင္းအတာကေနစျပီးေတာ့ လုပ္မယ္။ ျပီးသြားေတာ့ အစားအေသာက္ဆုိရင္လည္း တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ပံုမွန္ healthy lifestyle ကိုသြားမယ္။ Healthy Life Style မွာဆိုရင္ အစားအေသာက္ပံုစံက 70% သက္ဆိုင္တယ္ ျပီး ေလ့က်င့္ခန္းက 30% သက္ဆိုင္တယ္။ အဲဒီေတာ့ အစားအေသာက္ကိုလည္း ပံုမွန္ေလးထိန္းသြား၊ ေလ့က်င့္ခန္းကိုလည္း တစ္ပတ္ကိုအနည္းဆံုး ၃ ၾကိမ္၊ ၄ ၾကိမ္ေလာက္လာျပီးလုပ္မယ္ဆုိလို႔ရွိရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ lifestyle goal က healthy lifestyle ဘက္ကို ျပန္ေျပာင္းသြားမယ္၊ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတာလည္း ဝိတ္ကတျဖည္းျဖည္း ပံုမွန္က်လာတဲ့အတြက္ ေနာက္ပိုင္းမွာကိုယ့္ရဲ႕ achievement ေတြတျဖည္းျဖည္းမ်ားလာတဲ့အတြက္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတာလည္း Pleasure ျဖစ္လာမယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့ အခါမွာ ဝိတ္က်ဖို႔တစ္ခုတည္းကိုပဲ မေတြးဘဲနဲ႔ကိုယ့္ရဲ႕ က်န္းမာေရးအတြက္ကိုေတြးမယ္။ ကိုယ့္ရဲခႏၶာကိုယ္အတြက္ကိုေတြး၊ အားလံုးကိုေတြးျပီးေတာ့ လုပ္သြားရင္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေလ့က်င့္ခန္းကိုပံုမွန္ေတာက္ေလွ်ာက္လုပ္ႏုိင္လာမယ္၊ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရတာလည္း ပိုျပီးေတာ့ႏွစ္သက္လာမယ္၊ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းရဲ႕ ရလဒ္ေကာင္းက်ိဳးေတြကိုလည္း တျဖည္းျဖည္းခ်င္းရရွိခံစားလာႏုိင္မယ္လို႔ ေျပာခ်င္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD