play

 

နယ္ပယ္တိုင္း၊နယ္ပယ္တိုင္းမွာ ပညာရွင္ေတြ၊သုေတသနရလဒ္ေတြကရတဲ့တကယ့္အခ်က္အလက္မွန္ေတြေပၚ အေျခမခံဘဲ သာမန္ေယဘူယ်အေတြးေပၚအေျခခံထားတဲ့အယူအဆမွားေတြရွိေနတတ္ပါတယ္။ Gym ေဆာ့တာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔လည္း အဲဒီိလိုအယူအဆမွားေတြရွိေနျပီး ဒီေနရာမွာေတာ့ Gym ကစားတာနဲ႔ပတ္သက္လို႔ မိန္းကေလးေတြမွာ ရွိတတ္တဲ့ အယူအဆမွား (၄)ခုကို ေျပာျပေပးပါရေစ။

(၁) အေလးမရင္ ဗလၾကီးျဖစ္လိမ့္မယ္

ဒီအယူအဆမွားဟာ Gym မွာေလ့က်င့္ေပးတဲ့ဆရာေတြ မၾကာခဏရွင္းျပေနတဲ့ၾကားက မိန္းကေလးေတြၾကားမွာ ေပ်ာက္ကြယ္မသြားေသးတဲ့အယူအဆမွားတစ္ခုပါပဲ။ တကယ္ေတာ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ဟာ အေလးမေလ့က်င့္ခန္း ေတြလုပ္လို႔ လက္ေမာင္းၾကီးေတြၾကီး၊ ပခံုးၾကြက္သားေတြၾကီးလာျပီး ဗလၾကီးတစ္ေယာက္ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္မသြားပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ မိန္းကေလးေတြရဲ႕ခႏၶာကိုယ္က အဲဒီလိုဗလၾကီးေတြၾကီးဖို႔ လိုအပ္တဲ့ေဟာ္မုန္းဓါတ္ကို လံုလံုေလာက္ေလာက္မထုတ္လႊတ္လို႔ပါ။ အဲဒီလို လိုအပ္တဲ့ေဟာ္မုန္းဓါတ္ကို မိန္းကေလးေတြထက္ ၁၅ ဆကေန အဆ ၂၀ ေလာက္အထိ ပိုရရွိတဲ့ေယာက္်ားေလးေတြေတာင္မွ လိုအပ္တဲ့အာဟာရဓါတ္ကိုမွန္မွန္ကန္ကန္မွီဝဲကာ ႏွစ္နဲ႔ခ်ီအခ်ိန္ယူျပီး အျပင္းအထန္ေလ့က်င့္မွ ၾကြက္သားေတြၾကီးထြားလာႏုိင္တာပါ။ မိန္းကေလးေတြဆိုရင္ေတာ့ ဗလၾကီးျဖစ္ဖို႔ ပိုျပီးေတာင္ အခ်ိန္ၾကာျမင့္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၂) ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုတည္းကိုဦးတည္ျပီး အဆီခ်လို႔ရတယ္

play

 

လူတစ္ဦးခ်င္းစီမွာ ပံုမွန္ထက္ပိုျပီး အဆီခ်ရခက္ခဲတဲ့အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုမဟုတ္၊တစ္ခုရွိတတ္ပါတယ္။ မ်ားေသာအားျဖင့္ ကေတာ့ ဝမ္းဗိုက္ေအာက္ပိုင္း၊ ေပါင္အတြင္း၊အျပင္ စတဲ့ေနရာမ်ိဳးေတြပါပဲ။ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ရင္းနဲ႔တျခားေနရာက အဆီေတြက်သေလာက္ အဲဒီေနရာအဆီေတြကမက်တာမ်ိဳးၾကံဳရတတ္ပါတယ္။ အဲဒီလိုၾကံဳရတဲ့အခါ အဆီက်ဖို႔ခက္ေနတဲ့ ေနရာတစ္ခုတည္းကိုကြက္ျပီး အဆီခ်ရမယ္ဆိုတဲ့အယူအဆမွားက ဝင္လာပါေတာ့တယ္။ တကယ္တမ္းမွာ ေတာ့ သိပၸံနည္းက်ဆိုရင္ ခႏၶာကိုယ္အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုတည္းကြက္ျပီးအဆီခ်လို႔မရႏုိင္ပါဘူး။ အဲဒီလိုတစ္ေနရာတည္းကိုပဲ အဆီခ်ဖို႔အတြက္ရည္ရြယ္ျပီး ေလ့က်င့္ေနလို႔ အဲဒီေနရာကအဆီကက်သြားမွာမဟုတ္ပါဘူး။အဲဒီအစား သင့္ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးမွာရွိတဲ့အဆီေတြက်ျပီး ၾကြက္သားအရြယ္အစားၾကီးမားလာဖို႔သာ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုးကို ထပ္၊ထပ္ျပီး ေလ့က်င့္ေနရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုနည္းနဲ႔ သာသင့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အဆီခ်ဖို႔ခက္ခဲေနတဲ့ေနရာက အဆီေတြေလ်ာ့က်သြားမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

(၃) ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနတာပဲ၊ စားခ်င္တာစားလို႔ရတယ္

play

 

ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ေနတဲ့အတြက္ သင့္ခႏၶာကိုယ္က ကယ္လိုရီေတြကိုေလာင္ကြ်မ္းတဲ့ႏႈန္းျမင့္တယ္ဆိုတာ မွန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒါကသင္စားခ်င္တာေတြ၊စားခ်င္သေလာက္ေလွ်ာက္စားေနလို႔ရတဲ့အဓိပၸါယ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး။ သင့္ခႏၶာကိုယ္က ေလာင္ကြ်မ္းႏုိင္တာထက္ ကယ္လိုရီေတြပိုစားေနမယ္ဆုိရင္ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္ေနတဲ့ၾကားက ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကတုိးျပီးရင္တုိးေနဦးမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္သင့္အေနနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္သလို တစ္ဖက္ကလည္း အဆီတက္ေစမယ့္အစားအစာေတြ၊ ကယ္လိုရီမ်ားတဲ့အစားအစာေတြကိုေရွာင္ႏုိင္မွသာ အက်ိဳးရွိမွာျဖစ္ပါတယ္။

(၄) ဝိတ္မက်ဘူးဆိုေတာ့၊ အခုလုပ္ေနတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းအစီအစဥ္က အက်ိဳးမရွိဘူးထင္တယ္

play

 

ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်တယ္ဆိုတာ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္တဲ့အတြက္ ရရွိလာတဲ့တုိးတက္မႈကိုေဖာ္ျပေနတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ ဆိုတာမွန္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ Gym ေဆာ့တယ္ဆိုတာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ဖို႔တစ္ခုတည္းအတြက္မျဖစ္သင့္ပါဘူး။ တကယ္တမ္းမွာ ေလ့က်င့္ခန္းေတြလုပ္လိုက္တဲ့အခါ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကအဆီေတြေလာင္ကြ်မ္းသြားျပီးအဲဒီေနရာမွာ ဖြံ႕ျဖိဳးလာ တဲ့ၾကြက္သားေတြက ဝင္ေရာက္သြားတတ္တာေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္အေနနဲ႔ မေလ်ာ့က်သြားတာမ်ိဳး ရွိတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့တစ္ဖက္မွာသင့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ပံုပန္းကေတာ့ အရင္ကလိုအဆီရႊဲရႊဲနဲ႔မဟုတ္ဘဲ ေတာင့္ေတာင့္ တင္းတင္းက်စ္က်စ္လစ္လစ္နဲ႔ ၾကည့္လုိ႔ေကာင္းလာသလို က်န္းမာေရးအရလည္းအရင္ထက္အမ်ားၾကီးပိုမိုၾကံ့ခိုင္သန္မာ လာမွာပါ။

ယခုေဆာင္းပါးအား Training Ground The Premier Fitness Club က ကူညီပံ့ပိုးေပးထားပါသည္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video