AD
AD
AD

ရံုးဖြင့္ရက္ေတြမွာ အခ်ိန္မွန္အိပ္၊ အခ်ိန္မွန္စား၊ ေန႔စဥ္ရံုးဆင္း၊ရံုးတက္အတြက္ သြားလာရတာေတြေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္က ပံုမွန္အတုိင္းလည္ပတ္ျပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကိုလည္းထိန္းသိမ္းထားႏုိင္တတ္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရံုးပိတ္ရက္ေရာက္တဲ့အခါ မွာေတာ့ တစ္ပတ္တာပင္ပန္းထားသမွ်ေတြကို အတုိးခ်အနားယူတဲ့အေနနဲ႔ စားခ်င္တာေတြစား၊ ညဥ့္နက္မွအိပ္ရာဝင္၊ ေနျမင့္မွအိပ္ရာထနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္လည္ပတ္ပံုကေျပာင္းလဲသြားပါေတာ့တယ္။ဒါ့အျပင္ သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါး ေသာက္စားတာေတြပါရွိလာတဲ့အခါမွာေတာ့ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ကလည္း တိုးလာတတ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕ ထိန္းသိမ္းထားတဲ့ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ရံုးပိတ္ရက္ေတြမွာ တုိးမလာေစဖို႔ လိုက္နာသင့္တဲ့အခ်က္ေတြကို ေျပာျပခ်င္ပါတယ္။

(၁) ေပ်ာ္ေပ်ာ္ပါးပါးအျပင္ထြက္ရင္း ကိုယ္လက္လႈပ္ရွား

play

 

ပိတ္ရက္မွာသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ မုန္႔ဆိုင္တကာေလွ်ာက္လည္စားတာထက္စာရင္ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈရမယ့္ ေပ်ာ္ပြဲစားခရီး တိုေလးေတြထြက္ေပးပါ။ ညအိပ္ခရီးမထြက္ႏုိင္ရင္ေတာင္ ေန႔ခ်င္းျပန္သြားလို႔ရတဲ့ ေပ်ာ္ပြဲစားခရီးတိုေလးတစ္ခုေလာက္ ထြက္သင့္ပါတယ္။ ဒီလိုကိုယ္လက္လႈပ္ရွားရတဲ့ေပ်ာ္ပြဲစားခရီးတိုေလးတစ္ခုထြက္ေပးျခင္းျဖင့္ စိတ္ေရာ၊လူပါ လန္းဆန္းမယ့္အျပင္ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေတြေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းမႈကိုလည္း အေထာက္အကူျပဳမွာပါ။

(၂) နည္းနည္းေလာက္ပိုအိပ္

play

 

ရံုးဖြင့္ရက္ေတြမွာ ေန႔တုိင္းမနက္ေစာေစာထထားရတာေၾကာင့္ ပိတ္ရက္မွာ နည္းနည္းေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ ပိုအိပ္ခ်င္တတ္တာ လူ႔သဘာဝပါပဲ။ဒီလိုအိပ္လိုက္လို႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တုိးလာမလားဆိုျပီး စိုးရိမ္စရာေတာ့မရွိပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ရံုးဖြင့္ရက္ေတြမွာ သင့္အေနနဲ႔အိပ္ေရးပ်က္ထားႏုိင္တာေၾကာင့္ ရံုးပိတ္ရက္မွာ နည္းနည္းေလာက္ပိုအိပ္ေပးလိုက္ျခင္း အားျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္ကအနားရသြားမွာပါ။ အိပ္ေရးပ်က္တာဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးျခင္းနဲ႔ဆက္စပ္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရွိထားရတာေၾကာင့္ ပိတ္ရက္မွာနည္းနည္းပိုအိပ္ေပးဖို႔ တုိက္တြန္းရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၃) မနက္စာေကာင္းေကာင္းစား

play

 

ပိတ္ရက္မွာ အေလာတၾကီးအျပင္သြားစရာမလိုအပ္တာကို ေကာင္းေကာင္းအသံုးခ်ျပီး မနက္စာကို ဇိမ္နဲ႔ေကာင္းေကာင္း စားသင့္ပါတယ္။ အာဟာရျပည့္ဝတဲ့အစားအစာေတြကို စားေပးရမွာပါ။ မနက္စာကိုေကာင္းေကာင္းစားျခင္းဟာ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္သလို ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းထားဖို႔လည္း အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

(၄) ေနာက္တစ္ပတ္အတြက္ျပင္ဆင္

ပိတ္ရက္ေတြဟာ ေနာက္တစ္ပတ္အတြက္ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ဖို႔အေကာင္းဆံုးေန႔ရက္ေတြပါပဲ။ ဒီရက္ေတြမွာ ေနာက္တစ္ပတ္ အတြင္းသင္လုပ္ရမယ့္အလုပ္ေတြ၊ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ၊စားေသာက္မယ့္ပံုစံေတြ၊ အိပ္ခ်ိန္ေတြကိုျပင္ဆင္ထားေပးျခင္းအား ျဖင့္ လက္တေလာ အက်ိဳးရွိသလို ေရရွည္မွာလည္း အက်ိဳးေက်းဇူးေတြခံစားရမွာပါ။

(၅) အျပင္ထြက္မစားခင္ အစီအစဥ္ေသခ်ာခ်

play

 

သူငယ္ခ်င္းေတြက လာေခၚလို႔ေရွာင္လႊဲမရေတာ့ဘဲ မုန္႔ထြက္စားၾကေတာ့မယ္ဆိုရင္ မထြက္ခင္မွာ အစီအစဥ္ေသခ်ာ ခ်ထားဖို႔လိုပါတယ္။ သင့္အေနနဲ႔ဘယ္လိုအစားအစာေတြကိုပဲစားမယ္၊ ဘယ္ေလာက္ပဲစားမယ္ဆုိတာမ်ိဳးေတြ ၾကိဳၾကိဳတင္တင္ျပင္ဆင္ထားရပါမယ္။ ဒီလိုနည္းနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္မတိုးေအာင္ ထိန္းသိမ္းထားႏိုင္မွာပါပဲ။

 

ွSource : Reader Digest

ယခုေဆာင္းပါးအား Training Ground The Premier Fitness Club က ကူညီပံ့ပိုးေပးထားပါသည္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
More From

Lifestyle

AD