play

 

ခ်စ္သူနဲ႔ေရႊလက္တြဲလို႔ ႏွစ္ေယာက္တစ္ဘဝထူေထာင္ေတာ့မယ့္ အခ်ိန္ဟာ ဘဝရဲ႕တစ္ဆစ္ခ်ိဳးအေရးၾကီးလွတဲ့အခ်ိန္ပါပဲ။ ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ မဂၤလာသတို႔သမီးဝတ္စံုနဲ႔အလွဆံုးျဖစ္ခ်င္ၾကတာ မိန္းကေလးတိုင္းရဲ႕ သဘာဝက်တဲ့ဆႏၵပါ။ ဒီဆႏၵျပည့္ဝ ဖို႔ဆုိရင္ေတာ့ ထိုင္ဆုေတာင္းေနရံုနဲ႔မရဘဲ ကိုယ္တိုင္ၾကိဳးစားရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သတို႔သမီးဝတ္စံုနဲ႔ အလွဆံုးျဖစ္ေနမယ့္ သြယ္လ်တဲ့ခႏၶာကိုယ္ေလးရရွိေအာင္ မဂၤလာပြဲမတိုင္ခင္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်ႏိုင္မဲ့ နည္းလမ္းေတြ၊ သိထားရမယ့္အခ်က္ေတြကို ေဖာ္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။

(၁) ပိန္ေဆးေတြရဲ႕ အကူအညီကို မယူမိပါေစနဲ႔

မဂၤလာပြဲအတြက္ ျပင္ဆင္စရာေတြမ်ားလြန္းလို႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔အခ်ိန္မေပးႏုိင္ဘူးဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ အလြယ္လမ္းလိုက္ျပီး ေစ်းကြက္ထဲမွာနာမည္ၾကီးေနတဲ့ ပိန္ေဆးေတြ၊ အဆီက်ေဆးေတြကိုသံုးစြဲတာမ်ိဳး မလုပ္ေစခ်င္ပါဘူး။ ဒီလိုေဆးဝါးေတြအကူအညီနဲ႔ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်တာဟာ ယာယီပဲအက်ိဳးရွိျပီး အခန္႔မသင့္ရင္ က်န္းမာေရးကိုေတာင္ ထိခိုက္ေစႏိုင္လို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔အတြက္ျပင္ဆင္မယ့္အခ်ိန္မွာ ပိန္ေဆးေတြကို စမ္းသံုးရေကာင္းႏိုးႏိုးမျဖစ္ဘဲ ေရွာင္က်ဥ္လုိက္တာက အေကာင္းဆံုးပါ။

play

 

(၂) စနစ္က်ျပီးမွန္ကန္တဲ့ေလ့က်င့္ခန္းအစီအစဥ္နဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းစလုပ္ပါ

မဂၤလာပြဲအတြက္အလုပ္ေတြမ်ားေနတာမွန္ေပမယ့္ တကယ္ျဖစ္ခ်င္၊တကယ္လုပ္ဆိုတဲ့စကားအတိုင္း တကယ္သာ ဆႏၵရွိရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔အခ်ိန္ကိုစီမံလို႔ရမွာေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ မဂၤလာပြဲမတိုင္မီ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ ဆိုရင္ ပံုမွန္အတိုင္း Gym ေဆာ့တာမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ နားလည္တတ္ကြ်မ္းတဲ့ Trainer ေတြရွိရာ Gym ေတြမွာ စနစ္တက်သြားေရာက္ေလ့က်င့္ဖို႔လိုပါတယ္။ ဒါမွသာအခ်ိန္တိုတုိနဲ႔ က်စ္လစ္ျပီးၾကည့္ေကာင္းတဲ့ ခႏၶာကိုယ္မ်ိဳးကို ရရွိမွာပါ။ Training Ground The Premier Fitness Club လိုGym မ်ိဳးမွာဆိုရင္ Wedding Preparation Program လို အထူးေလ့က်င့္ေရးအစီအစဥ္မ်ိဳးေတြေတာင္ရွိပါတယ္။ ဒီလိုေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းအားျဖင့္ အခ်ိန္ေပးရတာမွန္ေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အမွန္တကယ္အက်ိဳးရွိတဲ့အျပင္ လူကလည္း လန္းဆန္းတက္ၾကြေနတာေၾကာင့္ မဂၤလာပြဲအတြက္ျပင္ ဆင္ရာမွာ စိတ္ၾကည္ၾကည္လင္လင္နဲ႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ခ်မွတ္ႏုိင္တဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးကိုေတာင္ရရွိဦးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၃) အစားမွန္မွန္စားပါ

play

 

ပိန္ခ်င္ေဇာနဲ႔ ခႏၶာကိုယ္အတြက္လံုေလာက္တဲ့အာဟာရ ျပည့္မီေအာင္မစားဘဲအစားေရွာင္တာမ်ိဳးကို မဂၤလာပြဲအတြက္ ၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ေနတဲ့ကာလမွာ မလုပ္သင့္ပါဘူး။ ဒီအခ်ိန္မွာသင့္အေနနဲ႔ အလုပ္ေတြမ်ားျပီး စိတ္လႈပ္ရွားေနတာေၾကာင့္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြမ်ားေနတတ္တာေၾကာင့္ အအိပ္၊အစား မွန္ဖို႔ အာဟာရျပည့္မီေအာင္စားဖို႔တို႔ကို အာရံုစိုက္ထားဖို႔လိုပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဆီမ်ားတဲ့အစားအစာေတြ၊ သေရစာေတြကိုေရွာင္က်ဥ္ျပီး အာဟာရျပည့္ဝေအာင္ပဲ ထိန္းျပီးစားေပးဖို႔ေတာ့ လိုပါတယ္။ ဒီလိုမွမဟုတ္ရင္ စိတ္ဖိစီးတဲ့ဒဏ္၊ အစားပ်က္တဲ့ဒဏ္ေတြေၾကာင့္ က်န္းမာေရးေတာင္ထိခိုက္ႏုိင္ပါတယ္။

(၄) စိတ္ဖိစီးမႈေတြကို တတ္ႏုိင္သမွ်ေလွ်ာ့ခ်ပါ

စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတာဟာလည္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးရတဲ့အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္သင့္အေနနဲ႔ဒီကာလမွာ ေခါင္းကိုတတ္ႏုိင္သမွ်ေအးေအးထားျပီး လုပ္စရာရွိတာေတြကိုတစ္ခုခ်င္း လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔လိုပါတယ္။ တစ္ဖက္မွာလည္း ကိုယ္မတတ္ႏုိင္တဲ့ကိစၥေတြအတြက္ ၾကိဳတင္ပူပန္ေနတာမ်ိဳးေတြကိုလည္းေလွ်ာ့ေပးရပါမယ္။ မနက္ေစာေစာ အသက္ရႈေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တာ၊ တစ္ေန႔တာလုပ္ရန္ရွိစာရင္း လုပ္ထားတာမ်ိဳးေတြက စိတ္ဖိစီးမႈနည္းနည္းနဲ႔ အလုပ္ေတြ ျပီးေျမာက္ဖို႔ အေထာက္အကူျဖစ္မွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

Source : Fitness Magazine

ယခုေဆာင္းပါးအား Training Ground The Premier Fitness Club က ကူညီပံ့ပိုးေပးထားပါသည္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video