News: စကၠန္႔ ၆၀ အတြင္း ဝယ္သူကိုဘယ္လိုဆြဲေဆာင္မလဲ

ကုိယ့္ရဲ႕ အိုင္ဒီယာကို ဘယ္လိုအခ်ိန္၊ ဘယ္လိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာေရာင္းခ်ရမယ္၊ ေျပာျပရမယ္ဆိုတာ ၾကိဳမသိႏုိင္ပါဘူး။ တစ္ခါတေလမွာ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ကိုယ့္ရဲ႕အိုင္ဒီယာကိုတစ္ေယာက္ေယာက္ သေဘာက်လက္ခံဖို႔ ရုတ္တရက္ ေျပာရတာမ်ိဳးရွိလာႏုိင္ပါတယ္။

 

play

 

ဒီေန႔ကမၻာမွာ လူမႈပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာ အေရးတႀကီး လိုအပ္ခ်က္ေတြကိုျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ဖို႔ အတြက္ စိတ္အားထက္သန္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အရည္အေသြးေတြနဲ႔ စြမ္းအင္ေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ကမၻာတစ္ခုတည္ေဆာက္ ရာမွာအသံုးခ်ေနတဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္တစ္ရပ္ ရွိေနပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Chivas Regal ဟာ အဲဒီမ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို အဓိပၸာယ္ျပည့္၀တဲ့နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ထိေတြ႕ဆက္ဆံၿပီး သူတို႔ေတြထဲကေန ေအာင္ျမင္တဲ့ လူမႈကူညီေရး စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ေပၚထြက္လာေစဖို႔အတြက္ အားေပးကူညီသြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။

ကုိယ့္ရဲ႕ အိုင္ဒီယာကို ဘယ္လိုအခ်ိန္၊ ဘယ္လိုအေျခအေနမ်ိဳးမွာေရာင္းခ်ရမယ္၊ ေျပာျပရမယ္ဆိုတာ ၾကိဳမသိႏုိင္ပါဘူး။ တစ္ခါတေလမွာ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ကိုယ့္ရဲ႕အိုင္ဒီယာကိုတစ္ေယာက္ေယာက္ သေဘာက်လက္ခံဖို႔ ရုတ္တရက္ ေျပာရတာမ်ိဳးရွိလာႏုိင္ပါတယ္။ အဲဒီလိုေျပာရတဲ့လူက ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံဖို႔ အလားအလာရွိတဲ့သူ၊ ကိုယ့္ရဲ႕ေဖာက္သည္ျဖစ္လာ ႏုိင္သူ၊ ဒါမွမဟုတ္ သတင္းမီဒီယာသမား စတာေတြျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ကိုယ္ေျပာရမယ့္သူက ဘယ္လိုလူပဲျဖစ္ပါေစ ကိုယ့္ရဲ႕ အိုင္ဒီယာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ကိုယ့္ရဲ႕ကုန္ပစၥည္းကို တစ္ဖက္လူလက္ခံသြားေစဖို႔ အခ်ိန္တိုအတြင္းဆြဲေဆာင္ႏုိင္ဖို႔ကေတာ့ အေရးၾကီးတာ အမွန္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အခ်ိန္တစ္မိနစ္ေလာက္အတြင္းမွာ တစ္ဖက္လူကိုဆြဲေဆာင္ႏုိင္ဖို႔ အေထာက္အကူျပဳႏုိင္မယ့္ အခ်က္ေတြကို ေဝမွ်ေပးခ်င္ပါတယ္။

၁။ ေမးခြန္းအခ်ိဳ႕နဲ႔စတင္ပါ

ကိုယ့္ကုန္ပစၥည္း၊ အိုင္ဒီယာအေပၚတစ္ဖက္လူရဲ႕စိတ္ဝင္စားမႈကို ခ်က္ခ်င္းရရွိႏုိင္ဖို႔ ေမးခြန္းတစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔စတင္တာက အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းပါပဲဲ။ ကိုယ့္ရဲ႕အိုင္ဒီယာ၊ ကုန္ပစၥည္းကေပးႏုိင္တဲ့အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈနဲ႔ဆိုင္တဲ့ ေမးခြန္းမ်ိဳးကို ေမးရမွာပါ။ ဥပမာ သင္က ပလတ္စတစ္ပစၥည္းေတြကိုျပန္လည္အသံုးျပဳျပီးထုတ္လုပ္တဲ့လုပ္ငန္းမ်ိဳးနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ဆြဲေဆာင္မယ္ဆိုရင္ '' တစ္ႏွစ္ကုိပလတ္စတစ္ပစၥည္းစြန္႔ပစ္မႈပမာဏက ဘယ္ေလာက္အထိရွိလဲဆိုတာ သိပါသလား " ဆိုတဲ့ေမးခြန္းမ်ိဳးကို ေမးၾကည့္ျပီးမွ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္း၊ အိုင္ဒီယာအေၾကာင္းဆက္ျပီး ေျပာဆုိသင့္ပါတယ္။

၂။ ေမးခြန္းအတြက္ ေျဖရွင္းဖို႔နည္းလမ္းေတြကို ပံုေဖာ္ျပပါ

သင္ထုတ္လုိက္တဲ့ေမးခြန္းအတြက္ ေျဖရွင္းရမယ့္နည္းလမ္းကို ရိုးရိုးၾကီးေျပာခ်လိုက္တာထက္၊ ဒီလိုဆိုရင္ ဘယ္လိုျဖစ္သြားမလဲေတြးၾကည့္ပါခင္ဗ်ာ ဆိုတဲ့စကားမ်ိဳးေတြနဲ႔ကိုယ့္ေျဖရွင္းနည္း၊ကိုယ့္အိုင္ဒီယာကိုတစ္ဖက္လူရဲ႕ စိတ္ထဲပံုေဖာ္ၾကည့္ခိုင္းတာက ပိုမိုထိေရာက္မွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၃။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျပႆနာရဲ႕ အေျဖအျဖစ္ မိတ္ဆက္ပါ

ျပႆနာအတြက္ေျဖရွင္းနည္းကို တစ္ဖက္လူရဲ႕စိတ္ထဲပံုေဖာ္ခိုင္းျပီးျပီဆုိရင္ေတာ့ ကိုယ္ဟာအဲဒီေျဖရွင္းနည္းအတိုင္း ေဆာင္ရြက္ႏုိင္သူ၊ အေကာင္အထည္ေဖာ္ႏုိင္သူျဖစ္ေၾကာင္း မိတ္ဆက္ေပးရမွာပါ။ ဒီလိုမိတ္ဆက္လိုက္ျခင္းအားျဖင့္ ကိုယ့္ရဲ႕အိုင္ဒီယာ၊ ကုန္ပစၥည္း ဟာ ျပႆနာကိုေျဖရွင္းႏုိင္ေၾကာင္းတစ္ဖက္လူရဲ႕စိတ္ထဲလက္ခံသြားႏိုင္မွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

၄။ အေသးစိတ္ေတြရွင္းျပေနဖို႔ မလိုေသးပါဘူး

ဒီလိုအခြင့္အေရးရတုန္း ရုတ္တရက္ေျပာရတဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ကိုယ့္ကုန္ပစၥည္း၊ အိုင္ဒီယာအေၾကာင္း အေသးစိတ္ေတြရွင္းျပေနဖို႔ မလိုေသးပါဘူး။ ျခံဳငံုျပီးနားလည္ေအာင္ရွင္းျပႏုိင္ရင္ရပါျပီ။ ကိုယ့္ဘက္ကအေသးစိတ္ေတြ ေျပာေနရင္လည္း ၾကိဳတင္စီစဥ္ထားျခင္းမရွိဘဲ ရုတ္တရက္ေတြ႕တဲ့အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ တစ္ဖက္လူက အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြကို စိတ္ဝင္စားမွာမဟုတ္လို႔ပါဘဲ။

၅။ နားေထာင္သူနဲ႔ကိုက္ညီမယ့္ တင္ျပပံုမ်ိဳးျဖစ္ပါေစ

 ကိုယ္ေျပာျပရမယ့္သူက ဘယ္လိုလူမ်ိဳးပဲျဖစ္ျဖစ္ အထက္မွာေျပာခဲ့တဲ့အဆင့္ေတြအတိုင္း ေမးခြန္းထုတ္၊ အေျဖရွာ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္မိတ္ဆက္ဆိုတာေတြကို လုပ္ေဆာင္ရမွာမွန္ေပမဲ့ အသံုးအႏႈန္းနဲ႔ ေျပာဟန္၊ ဆိုဟန္ေတြက နားေထာင္မယ့္တစ္ဖက္လူ၊ ဒါမွမဟုတ္ လူအမ်ားနဲ႔ကိုက္ညီတာမ်ိဳး ျဖစ္ဖို႔လိုပါတယ္။ သာမန္စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္တစ္ ေယာက္ကို သိပၸံဆုိင္ရာအသံုးအႏႈန္းမ်ိဳးေတြနဲ႔ သြားေျပာမယ္ဆုိရင္တစ္ဖက္လူက စိတ္ဝင္စားဖို႔ေနေနသာသာ၊ နားေတာင္လည္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

စီးပြားေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ တီထြင္ဖန္တီးမႈေတြက ေကာင္းမြန္မႈအတြက္အင္အားတစ္ရပ္ျဖစ္လာႏိုင္တယ္လို႔ Chivas Regal က စိတ္ထဲႏွလံုးထဲက ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ www.theventure.com ကို၀င္ေရာက္ၿပီးေတာ့ ဆက္လက္ေလ့လာဖတ္႐ႈႏုိင္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား