AD
AD
AD
play

 

အေရွ႕ေတာင္အာရွရဲ႕ထိပ္တန္း online-to-offline (O2O) မိုဘိုင္းပလက္ေဖာင္း တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Grab က ခရီးသည္ေတြအတြက္ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ အသစ္ႏွစ္မ်ိဳးျဖစ္တဲ့ အေရးေပၚ လံုၿခံဳေရးအတြက္ Emergency SOS ခလုတ္တစ္ခုနဲ႔ ကိုယ္တိုင္ဝင္ေရာက္ ေလ့လာႏိုင္မယ့္ App အတြင္း Help Centre တစ္ခုကို မိတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။

ခရီးသည္ေတြဟာ Grab အက္ပလီေကးရွင္းရဲ႕ Menu မွ တစ္ဆင့္ Emergency ထဲသို႔ ဝင္ေရာက္ကာ ကိုယ့္ရဲ႕ မိသားစုဝင္၊ သူငယ္ခ်င္း ဒါမွမဟုတ္ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးသူေတြကို အေရးေပၚ ဆက္သြယ္ႏိုင္မယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ သံုးခုအထိ ထည့္သြင္းႏိုင္မွာျဖစ္ၿပီး အဆိုပါ အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ေတြကို အခ်ိန္မေရြး ျပင္ဆင္ျဖည့္စြက္ႏိုင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

 စီးနင္းသြားလာေနစဥ္ အခ်ိန္အတြင္း ခရီးသည္က အေရးေပၚခလုတ္ကို ႏွိပ္လိုက္ရံုနဲ႔ ခရီးစဥ္ရဲ႕ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြကို အေရးေပၚ ဆက္သြယ္ရန္ ထည့္သြင္းထားတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ေတြထံ အလိုအေလ်ာက္ SMS ေပးပို႔သြားမွာပါ။ ဒါ့အျပင္ ခရီးသည္ေတြအေနနဲ႔"Auto-alert (အလိုအေလ်ာက္ သတိေပးျခင္းစနစ္)" ကိုလည္း ဖြင့္ထားႏုိင္ၿပီး ေ၀းလံတဲ့ ေနရာေတြကို ညဥ္႔နက္ခ်ိန္ သြားလာရတာမ်ိဳးလို ပံုမွန္သြားလာေနက် မဟုတ္တဲ့ခရီးစဥ္ေတြ ရွိလာပါက Grab က အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ေတြထံ အလိုအေလ်ာက္ SMS ေပးပို႔ေပးတဲ့ စနစ္ကို လုပ္ေဆာင္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ “Auto-alert (အလိုအေလ်ာက္ သတိေပးျခင္းစနစ္)” ကို ဖြင့္လွစ္ထားျခင္းေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕ခရီးစဥ္ အေသးစိတ္အခ်က္အလက္ေတြကို အေရးေပၚ ဖုန္းနံပါတ္ေတြထံ ေပးပို႔ထားေၾကာင္းကို ကိုယ့္ဆီကိုပါ ျပန္လည္အသိေပးသြားမွာပါ။

Grab နဲ႔ စီးနင္းသြားလာေနခ်ိန္အတြင္း ဝင္ဝင္ခ်င္းစာမ်က္ႏွာမွာတင္ အေရးေပၚ ခလုတ္ကို ျပသထားတာေၾကာင့္ အေၾကာင္းကိစၥ တစ္စံုတစ္ရာေပၚေပါက္လာပါက တစ္ခ်က္ႏွိပ္လိုက္ရံုနဲ႔ နီးစပ္ရာ ရဲစခန္းသို႔ ေခၚဆိုႏိုင္မွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

Grab ရဲ႕ App အတြင္း ထည့္သြင္းထားတဲ့ Help Centre အသစ္ကေတာ့ အကူအညီ လိုအပ္ေနတဲ့ ခရီးသည္ေတြအတြက္ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစရန္ ျဖည့္စြက္ထားတာပါ ။ ကိုယ္တိုင္ဝင္ေရာက္ ေလ့လာအသံုးခ်ႏိုင္တဲ့ Help Centre မွာ ခရီးသည္ေတြ မၾကာခဏ ေမးျမန္းတတ္တဲ့ ေမးခြန္းေတြကို စုစည္းကာ လမ္းညႊန္ခ်က္မ်ား ထည့္သြင္းေပးထားတာေၾကာင့္ ခရီးသည္အေနနဲ႔ Customer Support Centre ကိုဖုန္းဆက္ေမးျမန္းဖို႔ မလိုအပ္ေတာ့ဘဲ သိလိုတာေတြကို ရွာေဖြၾကည့္ရႈ ေျဖရွင္းႏိုင္မွာျဖစ္တဲ့အျပင္ အႀကံျပဳလိုတာရွိရင္လည္း လြယ္ကူလ်င္ျမန္စြာ  ေပးပို႔ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဥပမာအေနနဲ႔ Help Centre မွာ ကားေပၚမွဆင္းအၿပီး GrabTaxi ေပၚမွာ ပစၥည္းေမ့က်န္ခဲ့တဲ့ ခရီးသည္ေတြ၊ ကားငွားရမ္းရာမွာ အဆင္မေျပမႈ ရွိခဲ့တဲ့ ခရီးသည္ေတြ၊ မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔ ေငြေပးေခ်ရန္ကိစၥ ဒါမွမဟုတ္ နားလည္မႈလြဲမွားတဲ့ကိစၥ ၾကံဳေတြ႔ေနရတဲ့ ခရီးသည္ေတြ ျပဳလုပ္သင့္တဲ့ အခ်က္ေတြအပါအဝင္ Grab အက္ပလီေကးရွင္း အသံုးျပဳပံုနဲ႔ GrabRewards ရွိ loyalty programme မွာပါဝင္ပံု စတဲ့ အေထြေထြ မွတ္သားစရာေလးေတြကိုလည္း ထည့္သြင္းေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ခရီးသည္ေတြ အတြက္ Grab အက္ပလီေကးရွင္းမွာ ထည့္သြင္းေပးထားတဲ့ အျခား လံုၿခံဳေရး လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကေတာ့ -

●        ခရီးသည္မ်ားအေနျဖင့္ မိမိတည္ရွိရာေနရာကို မိသားစု၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ေပးပို႔ၿပီး အခ်ိန္ႏွင့္ တေျပးညီ ေျခရာခံႏိုင္သည့္ GPS စနစ္ အသံုးျပဳႏိုင္ေသာ Share-My-Ride လုပ္ေဆာင္ခ်က္

●        စီးနင္းခဲ့သည့္ ခရီးစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အႀကံျပဳခ်က္ႏွင့္ ေဝဖန္ခ်က္မ်ား ေပးပို႔ႏိုင္သည့္ App အတြင္း ပါရွိေသာ မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအား အဆင့္သတ္မွတ္ေပးႏိုင္ျခင္းႏွင့္ အႀကံျပဳႏိုင္ျခင္း လုပ္ေဆာင္ခ်က္

●        ခရီးသည္မ်ားအတြက္ အခ်ိန္မေရြး ကူညီေပးႏိုင္မည့္ 24/7 hotline ဝန္ေဆာင္မႈ

တို႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ Grab မွ မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းေတြ အားလံုးကိုလည္း Grab ပလက္ေဖာင္းမွာ စာရင္းမေပးသြင္းမီ စနစ္တက် စစ္ေဆးမႈေတြျပဳလုပ္ထားၿပီး လမ္းခရီးမွာ အေၾကာင္းကိစၥ တစ္စံုတစ္ရာ ျဖစ္ေပၚလာပါက ကိုင္တြယ္ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္ ႀကိဳတင္ သင္တန္းေပးပို႕ခ်မႈေတြ ျပဳလုပ္ထားတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

Grab ရဲ႕ မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းေတြအတြက္ Driver အက္ပလီေကးရွင္းမွာလည္း ေအာက္ပါ လံုၿခံဳေရး လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ထည့္သြင္းေပးထားပါတယ္။

●        Grab ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ေသာ လမ္းေၾကာင္းမ်ား အားလံုးကို အခ်ိန္နွင့္ တစ္ေျပးညီ ေျခရာခံႏိုင္ျခင္း။  ေမာင္းနွင္ၿပီးသည့္ လမ္းေၾကာင္းမ်ား၏ အခ်က္အလက္မ်ားကို သိမ္းဆည္းေပးထားေသာေၾကာင့္ မည့္သည့္ အေၾကာင္းကိစၥမဆို Grab မွ စံုစမ္းစစ္ေဆးမႈမ်ား လုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္ျခင္း။

●        အကူအညီ လိုအပ္ပါက ေတာင္းဆိုႏိုင္ရန္ႏွင့္ အႀကံျပဳခ်က္မ်ား မွ်ေဝႏိုင္ရန္ Grab Partner Care အဖြဲ႕ကို ဆက္သြယ္ႏိုင္ျခင္း။

●        Grab Driver အက္ပလီေကးရွင္း ၏ “Support” ေနရာတြင္ Help Centre လုပ္ေဆာင္ခ်က္ ထည့္သြင္းေပးထားေသာေၾကာင့္ မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းမ်ားမွာ Customer Experience အဖြဲ႕သို႔ တိုက္ရိုက္ ဆက္သြယ္ႏိုင္ၿပီး ျပႆနာျဖစ္ပြားပါက တိုင္ၾကားျခင္း သို႔မဟုတ္ အေၾကာင္းၾကားျခင္းမ်ား ျပဳလုပ္ကာ  ျမန္ဆန္ထိေရာက္စြာ အကူအညီရယူ ေျဖရွင္းႏိုင္ျခင္း။

●        မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအတြက္ ေမာင္းႏွင္ၿပီးစီးခဲ့သည့္ ခရီးစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အႀကံျပဳခ်က္ ေပးပို႔ႏိုင္သည့္ App အတြင္း ပါရွိေသာ ခရီးသည္မ်ားအား အဆင့္သတ္မွတ္ေပးႏိုင္ျခင္းႏွင့္ အႀကံျပဳႏိုင္ျခင္း လုပ္ေဆာင္ခ်က္

●        မိတ္ဖက္ယာဥ္ေမာင္းမ်ားအတြက္ အခ်ိန္မေရြး ကူညီေပးႏိုင္မည့္ 24/7 hotline ဝန္ေဆာင္မႈ

အသစ္ ထည့္သြင္းေပးထားတာတဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ Grab အက္ပလီေကးရွင္းအား update ျပဳလုပ္ဖို႔ေတာ့လိုအပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ လုပ္ေဆာင္ခ်က္အသစ္ေတြနဲ႔ပတ္သက္ျပီး ပိုမို သိရွိလိုပါက https://www.grab.com/mm/blog/helpcentre/ နဲ႔ Grab Myanmar အေၾကာင္း အေသးစိတ္ သိရွိလိုပါက http://www.grab.com သို႔မဟုတ္ www.facebook.com/GrabMM တို႔မွာ ဝင္ေရာက္ေလ့လာ ၾကည့္ရႈ႕ႏိုင္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD