News: ေအာင္ျမင္တဲ့ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္တစ္ခုျဖစ္ဖုိ႔ အၾကံျပဳခ်က္ ၃ ခ်က္

တကယ္တမ္းမွာေတာ့ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္ (Marketing Plan) ဆုိတာ ကုန္ပစၥည္းေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဝန္ေဆာင္မႈေတြ ေရာင္းခ်တာထက္အမ်ားၾကီးပိုပါတယ္။ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္တစ္ရပ္ဟာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းၾကီးတစ္ရပ္ အတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လူမႈအဖြဲ႕အစည္းတစ္ရပ္အတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အသက္တမွ်အေရးၾကီးလွပါတယ္။

play

 

မားကတ္တင္းလို႔ ၾကားလိုက္တာနဲ႔ လူအမ်ားစုက ကုန္ပစၥည္းေတြနဲ႔ဝန္ေဆာင္မႈေတြေရာင္းခ်ဖို႔ဆိုတာကိုပဲ ေျပးျမင္မိတတ္ ၾကပါတယ္။ တကယ္တမ္းမွာေတာ့ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္ (Marketing Plan) ဆုိတာ ကုန္ပစၥည္းေတြ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဝန္ေဆာင္မႈေတြ ေရာင္းခ်တာထက္အမ်ားၾကီးပိုပါတယ္။ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္တစ္ရပ္ဟာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းၾကီးတစ္ရပ္ အတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လူမႈအဖြဲ႕အစည္းတစ္ရပ္အတြက္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အသက္တမွ်အေရးၾကီးလွပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ရဲ႕စားသံုးသူ၊ ပရိသတ္ကိုေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ဆြဲေဆာင္ႏုိင္ေရးအတြက္ မားကတ္တင္းစီမံခ်က္တစ္ရပ္ခ်မွတ္ရာမွာ သတိျပဳရမယ့္ အၾကံျပဳခ်က္ ၃ ခ်က္ကုိ ေဖာ္ျပေပးခ်င္ပါတယ္။ ဒီအၾကံျပဳခ်က္ေတြကို ကမၻာ႔အၾကီးဆံုလူမႈအဖြဲ႕အစည္းကြန္ ယက္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ Ashoka ရဲ႕ ဒုဥကၠဌျဖစ္သူ ဘီဗာေလရွဝက္ဇ္က မွ်ေဝေပးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၁) နည္းလမ္းတစ္ခုဟာ ရည္ရြယ္လိုတဲ့သူအားလံုးအတြက္ကိုက္ညီမွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာ သတိရပါ။

မားကတ္တင္းစီမံခ်က္တစ္ခုေရးဆြဲတဲ့အခါ လူမႈစြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္အားလံုးအရင္ဆံုးလုပ္သင့္တာကေတာ့ ဘယ္သူေတြကို ပစ္မွတ္ထားဆြဲေဆာင္မွာလဲဆိုတာကို ဆံုးျဖတ္ဖို႔ပါပဲ။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကိုယ္ပစ္မွတ္ထားတဲ့ လူအမ်ိဳးအစားအေပၚမူတည္ျပီး ကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္းတင္ျပပံုကို ေျပာင္းလဲေပးဖို႔လိုအပ္လို႔ပါပဲ။ ကိုယ့္လုပ္ငန္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ေလွ်ာက္မယ့္လမ္းေၾကာင္းက ေျပာင္းလဲမွာမဟုတ္ေပမယ့္ ဒီအေၾကာင္းကို တင္ျပပံုကေတာ့ နားေထာင္၊ၾကည့္ျမင္မယ့္သူေတြအေပၚမူတည္ျပီး ေျပာင္းလဲရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

(၂) ကိုယ့္ရဲ႕ရည္မွန္းခ်က္ကိုတိတိက်က်သိပါ၊ လိုရင္းတိုရွင္းေျပာျပပါ။

ကိုယ္ေျပာခ်င္တဲ့သတင္းစကားကိုပါးဖို႔က ေနာက္တစ္ဆင့္ပါ။ ပထမဆံုးကိုယ့္ရည္မွန္းခ်က္နဲ႔ကိုယ့္ေလွ်ာက္မယ့္ လမ္းေၾကာင္းကို တိတိက်က်စဥ္းစားထားဖို႔လိုပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာမွ ကိုယ့္ရည္မွန္းခ်က္ကို အျပည့္အဝပံုေဖာ္ ႏုိင္ျပီး လိုရင္းတိုရွင္းလည္းေျပာျပႏုိင္ေအာင္စဥ္းစားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာကို စကားလံုး ၆ လံုး၊ ၈ လံုးေလာက္နဲ႔ ေဖာ္ျပႏုိင္ျပီဆုိရင္ သင့္ရဲ႕ရည္မွန္းခ်က္က တကယ့္ကိုရွင္းရွင္းလင္းလင္းရွိသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

(၃) မဟာဗ်ဴဟာက်က်ေၾကာ္ျငာပါ။ လမ္းညႊန္ျပသမယ့္သူရွာဖို႔လည္း မေၾကာက္ပါနဲ႔။

သင့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္းပါးခ်င္တဲ့ သတင္းစကားရွိလာျပီဆုိရင္ အဲဒီသတင္းစကားကို လူအမ်ားဆီေရာက္ရွိေအာင္ မဟာဗ်ဴဟာက်က် ေၾကာ္ျငာဖို႔ နည္းလမ္းေရြးခ်ယ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေန႔ေခတ္မွာ ကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္း လူသိေအာင္ ျမွင့္တင္ဖို႔အတြက္နည္းလမ္းေတြအမ်ားၾကီးရွိေနျပီး အဲဒီနည္းလမ္းေတြထဲကမွ ဘယ္နည္းလမ္းက ကိုယ့္လုပ္ငန္းနဲ႔ အကိုက္ညီဆံုးျဖစ္မယ္ဆိုတာကို ေရြးခ်ယ္ရမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္ပစ္မွတ္ထားေၾကာ္ျငာခ်င္တဲ့သူေတြက ဘယ္လိုနည္းလမ္းနဲ႔ သတင္းအခ်က္အလက္ေတြကို ရယူေလ့ရွိသလဲဆိုတာကုိ ေလ့လာျပီး ကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္း သူတို႔ဆီေရာက္ရွိေအာင္ လုပ္ေဆာင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီလို ကိုယ့္လုပ္ငန္းအေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာဖို႔အတြက္ နည္းလမ္းရွာ တဲ့ေနရာမွာ လိုအပ္ရင္ ျပင္ပကေနအၾကံဥာဏ္ရယူဖို႔အတြက္လည္း ေၾကာက္မေနသင့္ပါဘူး။ အရင္းအႏွီးမေတာင့္တင္းတဲ့လုပ္ငန္းေလးေတြအေနနဲ႔ မားကတ္တင္းအတြက္ အင္အားစိုက္ထုတ္လုပ္ေဆာင္တဲ့ေနရာမွာ အက်ိဳးအရွိဆံုးနည္းလမ္းနဲ႔လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေကာင္းဆံုးျဖစ္မယ့္နည္းလမ္းကိုညႊန္ျပေပးႏုိင္ မယ့္ ျပင္ပကကြ်မ္းက်င္သူေတြကို ငွားရမ္းသင့္ရင္ ငွားရမ္းရမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီေန႔ကမၻာမွာ လူမႈပတ္၀န္းက်င္နဲ႔ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ဆိုင္ရာ အေရးတႀကီး လိုအပ္ခ်က္ေတြကိုျဖည့္ဆည္းေပးႏိုင္ဖို႔ အတြက္ စိတ္အားထက္သန္ၿပီး သူတို႔ရဲ႕ အရည္အေသြးေတြနဲ႔ စြမ္းအင္ေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ ကမၻာတစ္ခုတည္ေဆာက္ ရာမွာအသံုးခ်ေနတဲ့ မ်ိဳးဆက္သစ္တစ္ရပ္ ရွိေနပါတယ္။

ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Chivas Regal ဟာ အဲဒီမ်ိဳးဆက္သစ္ေတြကို အဓိပၸာယ္ျပည့္၀တဲ့နည္းလမ္းေတြနဲ႔ ထိေတြ႕ဆက္ဆံၿပီး သူတို႔ေတြထဲကေန ေအာင္ျမင္တဲ့ လူမႈကူညီေရး စြန္႔ဦးတီထြင္လုပ္ငန္းရွင္ေတြ ေပၚထြက္လာေစဖို႔အတြက္ အားေပးကူညီသြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားပါတယ္။ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းနဲ႔ တီထြင္ဖန္တီးမႈေတြက ေကာင္းမြန္မႈအတြက္အင္အားတစ္ရပ္ျဖစ္လာႏိုင္တယ္လို႔ Chivas Regal က စိတ္ထဲႏွလံုးထဲက ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ www.theventure.com ကို၀င္ေရာက္ၿပီးေတာ့ ဆက္လက္ေလ့လာဖတ္ရႈ႕ႏုိင္ ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား