News: ထိေရာက္တဲ႔ Facebook ေၾကာ္ျငာတစ္ခု ဖန္တီးနို္င္ဖို႕ မျဖစ္မေနသိထားရမယ့္အခ်က္မ်ား

လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ကိုယ့္လက္ထဲ master ၊ Visa ကဒ္တစ္ကဒ္ေလာက္ရွိရင္ လူတိုင္း Facebook ရဲ႕ေၾကာ္ျငာနည္းလမ္းေတြကိုသံုးျပီးေၾကာ္ျငာႏုိင္ေနျပီဆိုေပမယ့္ Professional တစ္ေယာက္လို ကၽြမ္းကြ်မ္းက်င္က်င္နဲ႔ ထိေရာက္တဲ့ Facebook ေၾကာ္ျငာတစ္ခု ဖန္တီးႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ေတာ့ မျဖစ္မေနသိထား ရမယ့္အခ်က္ေတြရွိေနပါေသးတယ္။

play

 

လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ကိုယ့္လက္ထဲ master ၊ Visa ကဒ္တစ္ကဒ္ေလာက္ရွိရင္ လူတိုင္း Facebook ရဲ႕ေၾကာ္ျငာနည္းလမ္းေတြကိုသံုးျပီးေၾကာ္ျငာႏုိင္ေနျပီဆိုေပမယ့္ Professional တစ္ေယာက္လို ကၽြမ္းကြ်မ္းက်င္က်င္နဲ႔ ထိေရာက္တဲ့ Facebook ေၾကာ္ျငာတစ္ခု ဖန္တီးႏိုင္ဖို႔ဆိုရင္ေတာ့ မျဖစ္မေနသိထား ရမယ့္အခ်က္ေတြရွိေနပါေသးတယ္။ သင္ေျပာခ်င္တဲ႔အေၾကာင္းရာကဘာလဲ၊ ဘာ message ေပးခ်င္တာလဲ၊ဘယ္သူကိုလဲ၊ဘယ္ကလဲ စတဲ႔အခ်က္ေတြကို ေၾကာ္ျငာမဖန္တီးခင္ကတည္းက စဥ္းစားထားရ မွာပါ။ Facebook ရဲ႕ “Effective Frequency: Reaching Full Campaign Potential, July 2016” အရဆိုရင္ Facebook ေၾကာ္ျငာတစ္ခုဟာ

၁ - Relevancy - ဆီေလွ်ာ္မႈ

၂ - Creative – တီထြင္ဖန္တီးမႈ

၃ - Delivery method - ေၾကာ္ျငာျပသမႈပံုစံ တို႔အေပၚမူတည္ျပီး ေၾကာ္ျငာရဲ႕အရည္အေသြးနဲ႔ ထိေရာက္မႈရွိမႈေတြက ကြာျခားသြားမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီအခ်က္ေတြနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ထပ္ျပီးရွင္းျပခ်င္ပါတယ္။

၁) Relevancy - ဆီေလွ်ာ္မႈ Relevancy - ဆီေလွ်ာ္မႈဆိုတာ သင္ေၾကာ္ျငာလိုက္တဲ့ ေၾကာ္ျငာနဲ႔ ေၾကာ္ျငာျမင္ေတြ႔သူနဲ႔ ဘယ္ေလာက္ဆက္စပ္မႈရွိသလဲဆိုတာပါပဲ။ သင့္ရဲ႕ေၾကာျငာမွာ သုံးလိုက္တဲ႔ဒီဇိုိင္း၊ စာေရးသားတဲ႔ပံုစံနဲ႕ ေရြးခ်ယ္လိုက္တဲ႔ စိတ္၀င္စားမႈက သင္ပစ္မွတ္ထားတဲ့ target audience နဲ႕ ဆီေလ်ာ္မႈရွိဖို႔လိုပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာမဖန္တီးခင္ ဘယ္သူေတြကိုပစ္မွတ္ထားမွာလဲ ၊ဘယ္ကလဲ ၊ဘယ္အသက္အရြယ္လဲ၊ အမ်ိဳးသား/အမ်ိဳးသမီးလား၊ဘာေတြကိုစိတ္၀င္စားလဲ objective ကဘာလဲဆိုတာကို အရင္ဆံုးပံုေဖာ္ၾကည့္ရပါမယ္။ လုပ္ငန္းရွင္ေတြအေနနဲ႕ လူအားလံုးကိုေၾကာ္ျငာတာထက္ ကိုယ္႔လုပ္ငန္းနဲ႕ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ႏုိင္တဲ့သူေတြ၊ စိတ္၀င္စားနုိင္တဲ့သူေတြကို ေရြးခ်ယ္ျပီး Target ထားသင့္ပါတယ္။ အေသးစားနဲ႕အလတ္စားလုပ္ငန္းေတြအေနနဲ႕ ကိုယ့္လုပ္ငန္းတည္ရွိရာပတ္၀န္းက်င္ကေဒသခံေတြကုိ ေၾကာ္ျငာတာက ပိုျပီးထိေရာက္မႈရွိပါတယ္။ ဥပမာ- စမ္းေခ်ာင္္းမွာ ဖြင့္ထားတဲ႔စားေသာက္ဆုိင္အေနနဲ႕ဆို ရန္ကုန္တစ္ျမိဳ႕လံုးကို ပစ္မွတ္ထားမယ့္အစား အနီးအနားပတ္၀န္းက်င္ 3 မိုင္ကလူေတြကိုပဲ ပစ္မွတ္ထားျပီးေၾကာ္ျငာတာက ေဒသခံလူေတြနဲ႕သက္ဆုိင္ရာလူေတြက သင့္ေၾကာ္ျငာကိုျမင္နုိင္စြမ္းပိုျမင့္ျပီး ဆုိင္ကုိေရာက္လာဖို႔ အခြင္႔အလမ္းလည္းပိုမ်ားပါတယ္။ ေၾကာ္ျငာက ဆီေလ်ာ္မႈရွိတယ္ဆိုရင္ အသံုးျပဳသူေတြဆီက ေၾကာ္ျငာဖြင္႔ဖတ္တဲ႔သူအေရအတြက္ တိုးလာျပီး Engagement နဲ႕ Click Through Rate(CTR)လည္းျမင့္လာမွာပါ။ ေၾကာ္ျငာကို အသံုးျပဳသူ တစ္ေယာက္ခ်င္း ဆီက ကလစ္နွိပ္တဲ႔အေရအတြက္ ျမင့္လာတဲ႔အတြက္ ေပးရတဲ့ေၾကာ္ျငာခႏႈန္းထား သက္သာသြားမွာျဖစ္သလို Relevancy Score လည္းတက္သြားမွာပါ။ (Ads Manager မွာ ပံုမွန္ျမိဳ႕အလုိ္က္ေၾကာ္ျငာတဲ႔အခါမွာ သိပ္ထိေရာက္မႈမရွိေပမယ့္ Real Results လုိမ်ိဳး Advertising Platform မွာေကာင္းေကာင္းအလုပ္လုပ္တာကို ေတြ႕ရပါတယ္)

(၂) Creative – တီထြင္ဖန္တီးမႈ စာေရးတဲ႔အခါမွာ ပံုစံတစ္မိ်ဳးထဲေရးတာမဟုတ္ဘဲနဲ႔ ႏွစ္မိ်ဴး၊သံုးမ်ိဳး creative ျဖစ္ရင္ျဖစ္သေလာက္ A/B Testing လုပ္သင့္ပါတယ္။ဒါမွသာ သင့္အေနနဲ႕ဘယ္လိုပံုစံဆုိ ထိေရာက္မႈရွိတယ္၊ မရွိဘူးဆိုတာကိုသိျပီးေတာ႔ ပိုပိုျပီးေကာင္းမြန္တဲ႔ေၾကာ္ျငာေတြကိုဖန္တီးနိုင္မွာပါ။ စကားေျပေရးသလိုအေရးအသားထက္ စကားေျပာဟန္ေရးတာက လူေတြရဲ႕အာရံုကိုပိုဖမ္းစားနိုင္ပါတယ္။ ပံုထည့္တဲ႔အခါမွာလည္း quality ေကာင္းတဲ႔ပံုကိုေရြးခ်ယ္သင္႔ျပီး ကုန္ပစၥည္းနဲ႕ပတ္သက္တဲ႔ပံုေတြမွာ ပစၥည္းက ေပ်ာက္ေနတာမိ်ဳး၊ highlight ဘာကိုလုပ္ထားမွန္းမသိတာမ်ိဳး၊ objective ရွင္းလင္းမႈမရွိတဲ႔ပံုေတြမျဖစ္ေအာင္ သတိထားရပါမယ္။ စာေရးတဲ႔အခါမွာေရာ၊ပံုဖန္တီးတဲ႔အခါမွာပါ CTA (call to action) ပါေအာင္ထည္႔သင္႔ပါတယ္။ စာေရးတဲ႕အခါမွာလည္း သင့္ရဲ႕ ပို႕စ္ကို လူေတြဘာလုပ္ေစခ်င္လဲ ၊ share ေစခ်င္တာဆိုရင္ share ပါဆိုတဲ႔ CTA ၊ comment လိုခ်င္တာဆိုရင္ comment ေလးေတာ့ေပးသြားပါအံုး အစရွိသျဖင္႔ ပါေအာင္ ထည့္သင့္ပါတယ္။ အလားတူပံုမွာလည္း ျပတ္သားျပီးထင္းေနတဲ႔ CTA ပါရပါမယ္။Mobile App install လုပ္ေစခ်င္တယ္ဆိုရင္ Install Now,Download တစ္ခုခုကို၀ယ္ေစခ်င္တယ္ဆိုရင္ Call Now လုိမ်ိဳး CTA တစ္ခုပါသင့္ပါတယ္။

(၃) Delivery method - ေၾကာ္ျငာျပသမႈပံုစံ ေနာက္ဆံုးအခ်က္အေနနဲ႕ ေၾကာ္ျငာကိုဘယ္အခ်ိန္၊ ဘယ္ႏွစ္ၾကိမ္၊ ဘယ္ေလာက္တစ္ခါျပမလဲ ဆိုတာကလည္းအေရးပါ ပါတယ္။ Facebook ရဲ႕ထုတ္ျပန္ထားတဲ႔ သုေတသနတစ္ခုအရ တစ္ပတ္ကိုနွစ္ၾကိမ္အထိ ေၾကာ္ျငာျပေပးျခင္းအားျဖင့္ Brand သိရွိမႈႏႈန္းကို ျမွင့္တင္ေပးနုိင္တဲ႔အျပင္ စိတ္၀င္စားမႈကိုနိုးဆြေပးနုိင္တဲ႔အတြက္ ၀ယ္ယူခ်င္စိတ္ျဖစ္ေပၚ နုိင္တယ္လို႔ ေတြ႕ရွိရပါတယ္။

Real Results, Official Facebook Marketing Platform မွာဆိုရင္ တစ္ပတ္ကိုနွစ္ၾကိမ္နဲ႕ Campaign တစ္ခုကို စုစုေပါင္း 6 ၾကီမ္ျပေပးတဲ႔အတြက္ Brand awareness ကိုဆြဲတင္ေပးနုိင္တဲ႔အျပင္ အသံုးျပဳသူေတြဆီက တံု႕ျပန္မႈအျမင့္ဆံုးေရာက္ေအာင္ လႈံေဆာ္ေပးနုိင္ပါတယ္။ Real Results Facebook Advertising Platform နဲ႔ပတ္သက္ျပီးအေသးစိတ္သိရွိလိုပါက realresults.mmrdpub.com ကို ဆက္သြယ္နုိင္သလို 09448001662, 01-9000712~713 တို႕ကိုဆက္သြယ္စံုစမ္းနုိင္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား