AD
AD
AD

ကမၻာ့အၾကီးဆံုး အင္တာနက္အသံုးျပဳသူမ်ားရိွေနတဲ့ တရုတ္ေစ်းကြက္ဟာ Facebook အတြက္ ရတနာသိုက္ၾကီး ျဖစ္ေပမယ့္ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ကစျပီး တရုတ္ေစ်းကြက္မွာ Facebook အတြက္ ေနရာမရိွေတာ့ပါဘူး။ Facebook ဟာ ဒီေစ်းကြက္ထဲကို ျပန္ေရာက္ဖို ့အၾကိမ္ၾကိမ္ၾကိဳးပမ္းခဲ့ျပီး အခုတစ္ၾကိမ္မွာေတာ့ ရွန္ဟိုင္းမွာ ရံုးစိုက္ျပီး hardware ပိုင္းပစၥည္းေတြ ထုတ္လုပ္ဖို ့ၾကိဳးစားေနတယ္လို ့သတင္းထြက္ေနပါတယ္။

play

 

Facebook အေနနဲ ့ရွန္ဟိုင္းမွာ ရံုးဖြင့္ႏိုင္ဖို ့ ေနရာရွာေနေပမယ့္ ဒီသတင္းဟာ လူသိရွင္ၾကားေၾကျငာထားတဲ့ သတင္းမျဖစ္ေသးပါဘူး။ တကယ္လို ့ရွန္ဟိုင္းမွာ ရံုးဖြင့္မယ္ဆိုရင္ တရုတ္အစိုးရရဲ့ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရယူရဦးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယခုသတင္းဟာ ျပီးခဲ့တဲ့ ၾသဂုတ္လအတြင္း တရုတ္ေစ်းကြက္ထဲမွာ Facebook ပိုင္ လူမႈကြန္ရက္အက္ပလီေကးရွင္းသစ္တစ္ခု ျဖန္ ့ခ်ိခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ သတင္းထြက္လာျပီးေနာက္ ဒီသတင္းၾကားလာရတာ ျဖစ္ပါတယ္။

 

တရုတ္ေစ်းကြက္ထဲ ေရာက္ေနတယ္လို ့သတင္းထြက္ေနတဲ့ Facebook ပုိင္ အက္ပလီေကးရွင္းကေတာ့ Colorful Balloons ဆိုတဲ့ photo-sharing အက္ပလီေကးရွင္းျဖစ္ျပီး  တရုတ္ျပည္တြင္းနည္းပညာကုမၸဏီတစ္ခု ျဖစ္တဲ့ Youge Internet Technology  ကေနတစ္ဆင့္ ျဖန္ ့ခ်ိခဲ့တာပါ။ ဒီအက္ပလီေကးရွင္းဟာ ဒီႏွစ္ေမလထဲမွာ တရုတ္ေစ်းကြက္ထဲ ေရာက္လာတာ ျဖစ္ျပီး အေတာ္မ်ားမ်ားက ရုတ္တရပ္သတိမထားခဲ့ၾကပါဘူး။

 

ဒီလူမႈကြန္ရက္အက္ပလီေကးရွင္းဟာ တရုတ္အစိုးရအဖဲြ ့ရဲ့ ခြင့္ျပဳခ်က္ ရသြားခဲ့ပံုရပါတယ္။ အေၾကာင္းကေတာ့ အခုထက္ထိ ဒီအက္ပလီေကးရွင္းကို တရုတ္ဘက္မွ အေရးယူခဲ့တာမ်ိဳး မရိွေသးတာေၾကာင့္ပါပဲ။ ဒီအခ်က္ဟာ တရုတ္ေစ်းကြက္ထဲကို တေက်ာ့ျပန္လာခ်င္တဲ့ Facebook အတြက္ သတင္းေကာင္းလို ့ဆိုရမွာပါ။ အရင္ကတည္းက Facebook တည္ေထာင္သူ မတ္ခ္ဇူကာဘတ္ခ္ ကိုယ္တိုင္ မန္ဒရင္းတရုတ္ဘာသာစကားကို သင္ၾကားျပီးတရုတ္အာဏာပိုင္မ်ားနဲ ့အၾကိမ္ၾကိမ္ေတြ ့ဆံုေဆြးေႏြးႏိုင္ဖို ့အၾကိမ္ၾကမ္ ၾကိဳးပမ္းခဲ့ေပမယ့္ ေစ်းကြက္ထဲ ျပန္ဝင္ဖို ့အဆင္မေျပခဲ့ပါဘူး။

play

 

Facebook ဟာ သူ ့ရဲ့ hardware ထုတ္ကုန္သစ္ေတြကို အင္တာနက္သံုးစဲြသူ ၇၇၁.၉ သန္းေက်ာ္ ရိွတဲ့ တရုတ္ေစ်းကြက္မွာသာ ထုတ္လုပ္သြားႏိုင္မယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုနီးပါး တရုတ္ေစ်းကြက္နဲ ့ကင္းကြာသြားခဲ့တဲ့ Facebook အတြက္ ေျပာင္ေျမာက္တဲ့ ေအာင္ပဲြတစ္ရပ္လည္း ျဖစ္သြားမွာပါ။

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD