ရုပ္သံပိုင္းကို အၾကီးအက်ယ္အေကာင္အထည္ေဖာ္ေနတဲ့ Facebook ဟာ လာမယ့္ႏွစ္အတြင္းမွာ ကုမၸဏီရဲ့ ကိုယ္ပိုင္ဗီြဒီယို ရုပ္သံပိုင္းအတြက္ ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံအထိ သံုးစဲြသြားေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

Facebook ဟာ ရုပ္သံရိႈး episode တစ္ခုကို ေဒၚလာ ၃ သန္း အထိ သံုးသြားမယ္လို ့သတင္းထြက္ေနပါတယ္။ ျပီးခဲ့တဲ့  တစ္ပတ္ကပဲ ကုမၸဏီဟာ Facebook အက္ပလီေကးရွင္းမွာ Watch ဆိုျပီး TV ၊ ရုပ္သံစီးရီးေတြ ၾကည့္ႏိုင္မယ့္ tab အသစ္ထည့္လာပါတယ္။ ဒီ feature ကို အေမရိကန္မွာ စျပီး သံုးေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။

 

လာမယ့္ႏွစ္မွာ Facebook ရဲ့ original shows ေတြမွာ ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံ သံုးသြားမယ္ဆိုတဲ့ အခ်က္ဟာ ျပိဳင္ဘက္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ ရုပ္သံမီဒီယာေတြနဲ ့ယွဥ္ရင္ ဘာမွ မဟုတ္ေသးပါဘူး။ Netflix ဟာ ဒီႏွစ္ထဲမွာကို ရုပ္သံပိုင္းအတြက္ ေဒၚလာ ၆ ဘီလ်ံ သံုးထားျပီး Amazon ကေတာ့ ေဒၚလာ ၄.၅ ဘီလ်ံ အထိ သံုးစဲြခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ထဲမွာ original shows ေတြကေန ရုပ္သံဖန္တီးသူေတြကို ဒီဗီြဒီိယုိေၾကျငာဆီကေန ရွယ္ယာ ၄၅% ခဲြေပးသြားဖို ့လည္း ရိွေနပါတယ္။

 

Facebook ဟာ ရုပ္သံလႊင့္စနစ္ေအာင္ျမင္ဖို ့အတြက္ မီဒီယာ ကုမၸဏီမ်ား ၊ အားကစားသမားမ်ားနဲ ့ဆယ္လီမ်ားကို မႏွစ္က ေဒၚလာ သန္း ၅၀ ေပးျပီး Live Videos မ်ားလႊင့္တင္ေစခဲ့ပါတယ္။ ဒါကေတာ့ Facebook ရဲ့ ဗီြဒီယိုရုပ္သံလိုင္းေစ်းကြက္ကို ေျမစမ္းခရမ္းပ်ိဳးတဲ့ အေျခအေနျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Facebook ေပၚကေန ဗီြဒီယိုၾကည့္ရႈႏႈန္းဟာ တဟုန္းထိုး တိုးတက္လာေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။

play

 

ျပီးခဲ့တဲ့ လက Apple ဟာ လာမယ့္ႏွစ္မွာ ကိုယ္ပိုင္ဗီြဒီယိုရုပ္သံက႑ကို ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံသံုးသြားမယ္ဆိုတဲ့ သတင္းထြက္လာျပီးေနာက္ Facebook ဘက္မွလည္း ဒီရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံမႈအစီအစဥ္ကို စီစဥ္လာတာ ျဖစ္ပါတယ္။ မၾကာခင္မွာ Facebook ဟာ ဗီြဒီယုိရုပ္သံေၾကာ္ျငာမ်ားနဲ ့စည္ကားတဲ့ လူမႈကြန္ရက္ပလက္ေဖာင္းအသြင္ ျမင္ရဖို ့ရိွပါတယ္။

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video