play
ရန္ုကုန္-ပုသိမ္ လမ္းပိုင္း ျမင္ကြင္း။

 

ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးထဲမွာ မိုးပ်ံလမ္းေတြ ေဖာက္လုပ္မယ္ဆိုတာ မဟုတ္မွန္ဘဲ Elevated Road ပံုစံပဲေဖာက္လုပ္မွာလို႔ ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔ကိုယ္စား လွ်ပ္စစ္၊ စြမ္းအင္၊ စက္မႈလက္မႈႏွင့္ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဦးဝင္းေဌးက ေျပာလိုက္ပါတယ္။

လမ္းေဖာက္လုပ္တဲ့ေနရာမွာ လယ္ယာေျမေတြ ေရနစ္ျမဳပ္ေရနက္ကြင္းေတြ၊ လွ်ိဳေခ်ာက္မ်ားရွိေနရင္ ေျမျပင္အေနအထားအတိုင္း လမ္းေဖာက္မွာ မဟုတ္ဘဲ ကြန္ကရစ္တိုင္နဲ႔ လမ္းကိုျမႇင့္တင္ကာ ေဖာက္လုပ္တဲ့ လမ္းအမ်ိဳးအစား(Elevated Road ဟုေခၚဆိုေၾကာင္း) သာျဖစ္တယ္လုိ႔  ဝန္ႀကီးက စက္တင္ဘာလ ၂၀ ရက္က ျပဳလုပ္တဲ့ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲမွာ ေျပာခဲ့ပါတယ္။

 

“မိုးပ်ံလမ္းဆိုတာ အမွတ္မွား ေျပာဆိုၾကတာပါ၊ ဥပမာေပးၿပီး ရွင္းျပရရင္လမ္းေဖာက္ရာမွာ ခုနကေျပာတဲ့ေခ်ာက္ေတြ႔ၿပီဆိုရင္ လမ္းကိုေခ်ာက္ထဲအတိုင္း ဆင္းခ်ၿပီး ေဖာက္တာမ်ိဳး မလုပ္ေတာ့ဘဲ တိုင္နဲ႔လမ္းကို ျမႇင့္တင္တည္ေဆာက္တဲ့နည္းပါ။ Elevated Road ပံုစံဆိုရင္ လယ္ယာေျမေတြ ျဖတ္သန္းေဖာက္ရင္လည္း လယ္ယာေျမေတြ မပ်က္စီးေတာ့ဘူး။ ေျမျပင္အထက္၃ ေပပဲ ျမင့္ျမင့္၊ ၁၀ ေပပဲျမင့္ျမင့္ ဘယ္ေလာက္ျမင့္ျမင့္ Elevated Road လို႔ေခၚပါတယ္”လုိ႔ ဝန္ႀကီးဦးဝင္းေဌးက ေျပာပါတယ္။

ဧရာဝတီတိုင္းေဒသႀကီးေခ်ာင္းသာ-ပုသိမ္-ရန္ကုန္လမ္း၊ ေငြေဆာင္-ပုသိမ္-ရန္ကုန္လမ္း၊ ေမာ္တင္-ပုသိမ္-ရန္ကုန္လမ္းနဲ႔ ေဒသတြင္း လမ္းတခ်ိဳ႕က ေျဖာင့္တန္းတာ မရွိဘဲ ေကြ႔ေကာက္ေနလုိ႔ ခရီးအကြာအေဝးနဲ႔ အခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ဖုိ႔ျဖစ္တယ္လို႔ လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီး ဦးဝင္းေဌးက ေျပာပါတယ္။

Source : The Voice

Photo : Tine Ayar

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video