Local News: ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမွင့္ၿပီးရင္ ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ေျခာက္နာရီပဲေမာင္းရေတာ့မယ္လို႔ ဆို

လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ရန္ကုန္ကေန ေမာ္လၿမိဳင္ကုိ ခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ကိုးနာရီၾကာျမင့္ေနပါတယ္။

play

 

ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြၿပီးစီးရင္ ရန္ကုန္နဲ႔ေမာ္လၿမိဳင္ မီးရထားခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ေျခာက္နာရီပဲ ၾကာျမင့္ေတာ့မယ္လို႔ ျမန္မာ့မီးရထား (တိုင္းအမွတ္-၈) (ေမာ္လၿမိဳင္ဘူတာ) အင္ဂ်င္နီယာ ဦးမ်ိဳးေဇာ္တူးက ေျပာပါတယ္။

‘‘မီးရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြကို ျမန္မာ့မီးရထားက ကိုယ္ထူကိုယ္ထ အစီအစဥ္နဲ႔ လုပ္ေဆာင္ေနတာပါ။ ၂၀၁၉ မတ္လမွာ မီးရထားလမ္းပိုင္း  အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းေတြ အားလံုး ၿပီးစီးပါ မယ္’’လုိ႔ ဦးမ်ိဳးေဇာ္တူးက ေျပာပါတယ္။

လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ရန္ကုန္ကေန ေမာ္လၿမိဳင္ကုိ ရထားခုတ္ေမာင္းခ်ိန္ ကိုးနာရီေက်ာ္ ၾကာျမင့္ၿပီး လုပ္ငန္းေတြၿပီးစီးရင္ ရန္ကုန္ကေန ေမာ္လၿမိဳင္ကုိ ေလအိတ္ရထားတြဲေတြနဲ႔ ေျပးဆြဲမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

play

 

လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့ ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးကေန ပဲခူးဘူတာအထိ ၄၆ ဒသမ ၅ မိုင္၊ ပဲခူးဘူတာကေန စစ္ေတာင္းတံတားအထိ ၃၁ မိုင္၊ စစ္ေတာင္းတံတားကေန ေတာင္စြန္းဘူတာအထိ ၃၂ ဒသမ ၅ မိုင္ အဆင့္ျမႇင့္တင္တဲ့လုပ္ငန္းေတြ ၿပီးစီးေနၿပီလို႔ သိရပါတယ္။

 

အဆုိပါ ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမွင့္တင္တဲ့လုပ္ငန္းေတြက ၂၀၁၉ မတ္လမွာ ၿပီးစီးမယ္လုိ႔ သိရၿပီး ရန္ကုန္-ေမာ္လၿမိဳင္ ရထားလမ္းပိုင္းကို မုတၱမကြန္ကရစ္ဇလီဖားတံုးစက္႐ံုက ထုတ္လုပ္တဲ့ ကြန္ကရစ္ဇလီဖားတံုးေတြနဲ႔ ေပါင္ဘူတာ႐ံုရွိ ကိုးေခ်ာင္းဆက္ သံလမ္းအလုပ္႐ံုမွ သံလမ္းေတြအပါအ၀င္ မြန္ျပည္နယ္ရွိ ေက်ာက္မိုင္းေတြကေန ထြက္ရွိတဲ့ ေက်ာက္ေတြနဲ႔ အဆင့္ျမႇင့္တင္တဲ့လုပ္ငန္းေတြ ေဆာင္ရြက္ေနတာျဖစ္ပါတယ္။

Source : 7DayDaily

Photos : Japan Times

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား