AD
AD
AD
play

 

ဧၿပီလ ၁ ရက္ေန႔ ျဖစ္ပြားခဲ့တဲ့ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားျပတ္က်မႈျဖစ္စဥ္ကုိ ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနဒု၀န္ႀကီး ဦးေဆာင္တဲ့ အဖြဲ႕က စုံစမ္းစစ္ေဆးေနၿပီး က်န္ရွိတဲ့ အႏၲရာယ္ရွိ တံတားတိုင္္ေတြ ျပဳျပင္ထိန္းသိမ္းေရးကုိ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္ေတြက လာေရာက္ၾကည့္႐ႈ စစ္ေဆးေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

အဆိုပါတံတားအစား  ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနက တန္ ၆ဝ ခံႏိုင္ဝန္ရွိတဲ့ တံတားအသစ္တစ္စင္းကုိ မူလႀကိဳးတံတားေဟာင္းနဲ႔ ယွဥ္ၿပီး ႏွစ္လမ္းသြား သံကူကြန္ကရစ္တံတားအသစ္ ေဆာက္လုပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာအခုလို ၿပိဳက်ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ တံတားသစ္တည္ေဆာက္ ေနစဥ္အတြင္း လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရးအဆင္ေျပေစဖို႔ ဇက္ေတြနဲ႔ ျမစ္ကူးႏုိင္ဖုိ႔ စီစဥ္သြားမယ္လို႔ ဧရာ၀တီတိုင္းေဒသႀကီး အစုိးရအဖြဲ႕လွ်ပ္စစ္၊ စြမ္းအင္ႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဦး၀င္းေဌးက ေျပာပါတယ္။

ဧရာဝတီတုိင္းေဒသႀကီး၊ ေျမာင္းျမၿမိဳ႕နယ္၊ ရန္ကုန္-အိမ္မဲ-ေျမာင္းျမ-လပြတၱာကားလမ္းေပၚက ဘုရားေခ်ာင္းေက်းရြာနဲ႔ ကြယ္လြယ္ေက်းရြာသုိ႔ ဆက္သြယ္ထားတဲ့ အလ်ား ၁၄၅ဝ ေပ၊ အက်ယ္ ၂၈ ေပရွိ ေျမာင္းျမႀကိဳးတံတားက ဧၿပီလ ၁ ရက္ မနက္ ၂ နာရီေလာက္မွာ သံမဏိႀကိဳးဆုိင္း ေတြ ျပတ္က်ၿပီး ေရြးျမစ္ထဲကုိ ျပဳတ္က်မႈ ျဖစ္ပြားခဲ့တာပါ။

play

 

ဒီျဖစ္စဥ္ေၾကာင့္ ယာဥ္ေမာင္း သန္းေဇာ္ထုိက္(ခ) မဲႀကီး ေမာင္းႏွင္ၿပီး ယာဥ္ေနာက္လုိက္ တစ္ဦးလုိက္ပါလာတဲ့ ေျခာက္ဘီးယာဥ္ အမ်ဳိးအစား ယာဥ္အမွတ္၊ 2J/1599 သည္ ၾကက္စာ ၈ တန္ခန္႔ တင္လာတဲ့ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က ေျမာင္းျမျမစ္ထဲကုိ ျပဳတ္က်သြားကာ ယာဥ္ေမာင္းျဖစ္သူကို ဧၿပီလ ၁ ရက္ေန႔ ညေနပိုင္းမွာ ျမစ္ထဲကေန ျပန္လည္ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့ၿပီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ကုိ ဒီေန႔မွာ ဆက္လက္ရွာေဖြေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

၁၉၉၆ ခုႏွစ္ မတ္၂၇ မွာ ဖြင့္လွစ္အသုံးျပဳခ့ဲၿပီး ႏွစ္ေပါင္း ၂ဝ ေက်ာ္ၾကာျမင့္ေနၿပီျဖစ္တဲ့ အဆိုပါႀကိဳးတံတားက နာဂစ္ကာလမွာလည္း အေရးေပၚအေျခအေနေၾကာင့္ တံတားခံႏိုင္ဝန္ထက္ပိုတဲ့ ကယ္ဆယ္ေရးယာဥ္တန္းေတြ ျဖတ္သန္းခ့ဲတာေၾကာင့္ တံတားမွာ ပိုမိုပ်က္စီးခ့ဲရၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ယာဥ္တစ္စီးခြင့္ျပဳတန္ခ်ိန္ကို ၆ဝ ကေန တန္၂ဝ အထိေလွ်ာ့ခ်ၿပီး ခြင့္ျပဳထားခ့ဲရတာေတြေၾကာင့္  ခံႏိုင္ရည္ဝန္အား ၈ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္က်ဆင္းကာ အႏၲရာယ္ရွိတံတားအျဖစ္သတ္မွတ္ထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD