AD
AD
AD

စပိန္လာလီဂါ အသင္းႀကီးျဖစ္တဲ့ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းနဲ႔ ကမၻာ့အမ်ိဳးသားသံုးအသားအေရထိန္းသိမ္းေရးပစၥည္းထုတ္လုပ္သူျဖစ္တဲ့ Nivea Men တို႔ဟာ ႏုိင္ငံေပါင္း ၇၀ မွာ အက်ိဳးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ ၅ ႏွစ္စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိုခဲ့ၾကတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

play

 

ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းနဲ႔ Nivea Men တို႔ဟာ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက ေအာင္ျမင္တဲ့စီးပြားဖက္ေတြ ျဖစ္ခဲ့ၾကၿပီး ယခုအခါမွာေတာ့ Beiersdorf ဥကၠဌ Stefan F. Heidenreich နဲ႔ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းဥကၠဌ ပီးရက္ဇ္တို႔ဟာ ကမၻာတစ္ဝန္း ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္ဖို႔အတြက္ သေဘာတူညီခဲ့ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

"ေခတ္မီေဘာလံုးအားကစားနဲ႔ အမ်ိဳးသားသံုးအသားအေရထိန္းသိမ္းေရးပစၥည္းတို႔ဟာ ယံုၾကည္မႈ၊ ရင္းႏွီးခင္မင္မႈ၊ စိတ္အားထက္သန္မႈနဲ႔ ကၽြမ္းက်င္မႈတို႔ကို ကိုယ္စားျပဳတာေၾကာင့္ ခြဲျခားလုိ႔မရတဲ့အရာေတြပါ။ ဒါေၾကာင့္ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းနဲ႔အတူ ကမၻာအႏွံ႕ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ဖို႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အရမ္းစိတ္လႈပ္ရွားမိပါတယ္"လို႔ Beiersdorf ဥကၠဌ Stefan F. Heidenreich က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

play

 

ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းဟာ ကမၻာတစ္ဝန္းက ပရိသတ္ေပါင္း သန္း ၅၀၀ ေက်ာ္ရဲ႕အားေပးမႈကို ရရွိထားတဲ့ လာလီဂါထိပ္သီးအသင္းႀကီးျဖစ္ၿပီး FORBES မဂၢဇင္းစစ္တမ္းအရ ၂၀၁၃ ကေန ၂၀၁၆ အတြင္း အသင္းရဲ႕ Brand တန္ဖိုး အျမင့္မားဆံုး ရရွိထားတဲ့အသင္းျဖစ္ပါတယ္။

"ကမၻာအႏွံ႕က အမ်ိဳးသားေတြဟာ ေဘာလံုးအားကစားအေပၚ ဝါသနာႀကီးပံုျခင္း တူၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Nivea Men နဲ႔ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းတို႔ အက်ိဳးတူပူးေပါင္းလုိက္တာဟာ ကုန္ပစၥည္းအမွတ္တံဆိပ္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ပစ္မွတ္ ဝယ္ယူသူအမ်ိဳးသားေတြရဲ႕ၾကားမွာ စိတ္လႈပ္ရွားစရာေကာင္းၿပီး အားေကာင္းတဲ့ ရင္းႏွီးမႈကို ေပးစြမ္းႏုိင္မွာပါ"လို႔ Beiersdorf AG ရဲ႕ ဥေရာပေဒသအမႈေဆာင္ျဖစ္တဲ့ Thomas Ingelfinger က မွတ္ခ်က္ျပဳခဲ့ပါတယ္။

play

 

အမ်ိဳးသားထုရဲ႕ ၇၁ ရာခုိင္ႏႈန္းက သူတို႔ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားသူေတြ အသံုးျပဳတဲ့ အမွတ္တံဆိပ္နဲ႔ကုန္ပစၥည္းေတြရဲ႕အရည္အေသြးကို ယံုၾကည္ၾကပါတယ္။ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ျခင္းဟာ မိမိကုိယ္ကုိယ္ ယံုၾကည္ျခင္းရဲ႕အေျခခံအုတ္ျမစ္ျဖစ္တာေၾကာင့္ အမ်ိဳးသားေတြရဲ႕ေန႔စဥ္ ႀကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ စိန္ေခၚမႈေတြကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ၿပီး မိမိရဲ႕စြမ္းရည္ကို ထုတ္ေဖာ္ျပသႏုိင္ဖို႔အတြက္ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းနဲ႔ Nivea Men တို႔က ကမၻာအႏံွ႕ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ၾကတာျဖစ္ပါတယ္။

play

ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ေတြအရ အမ်ိဳးသားေတြရဲ႕ ၇၉ ရာခုိင္ႏႈန္းဟာ အားကစားသမားေတြရဲ႕ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈဟာ သူတို႔ကိုယ္ပိုင္ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈနဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြျမွင့္တင္ႏုိင္ဖို႔အတြက္ လႈံ႕ေဆာ္အားေပးႏုိင္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Nivea Men အေနနဲ႔ ရီးရဲမက္ဒရစ္အသင္းသားေတြရဲ႕ ၿပိဳင္ပြဲေနာက္ကြယ္က ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈေတြကို အသားေပးတင္ဆက္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

Nivea Men ဟာ ရီးရဲမက္ဒရစ္ကစားသမားေတြ ဦးေဆာင္ပါဝင္မယ့္ ေစ်းကြက္လႈပ္ရွားမႈေတြကို တီဗီ၊ ကြင္းအတြင္းလႈပ္ရွားမႈေတြနဲ႔ ဆုိရွယ္မီဒီယာကေန တစ္ဆင့္ လုပ္ေဆာင္သြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဥပမာအေနနဲ႔ ရီးရဲမက္ဒရစ္ကစားသမားေတြျဖစ္တဲ့ ရာမို႔စ္၊ မာဆယ္လို၊ အစ္စကိုနဲ႔ လူးကပ္ဗက္စ္ကြက္တို႔ရဲ႕ ၿပိဳင္ပြဲမစတင္မီ အဝတ္လဲခန္းအတြင္းမွာ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ၾကတဲ့ ပံုရိပ္ေတြပါဝင္တဲ့ ဗီဒီယိုုကို စတင္မိတ္ဆက္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ကမၻာေက်ာ္ Brand ႏွစ္ခုရဲ႕ ဒီဂ်စ္တယ္လႊမ္းမိုးမႈေၾကာင့္ လူမႈကြန္ရက္လႈပ္ရွားမႈေတြဟာ ဝယ္ယူသူေတြရဲ႕စိတ္ဝင္စားမႈကို ျမွင့္တင္ရာမွာ အဓိကျဖစ္လာမွာျဖစ္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD