Company News: ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုမ်ားနဲ ့စိတ္ရႈပ္စရာျဖစ္လာေတာ့မယ့္ Facebook

ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုေတြဟာ အနည္းဆံုး တစ္မိနစ္ခဲြ ၾကာမွာပါ။

play

 

Facebook ဟာ မၾကာခင္မွာ ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုတိုေတြကို ၾကားျဖတ္ျပသသြားေတာ့မယ္လို ့သတင္းထုတ္ျပန္လိုက္ပါတယ္။

Live stream ဝန္ေဆာင္မႈေပးျပီးကတည္းက Facebook ဟာ ဗီြဒီယိုသတင္းက႑မ်ားဆီ သြားဖို ့လုပ္ေနတာပါ။ Facebook ဟာ Live streaming features ေတြနဲ ့အတူ ဗီြဒီယို ပရိုဖိုင္မ်ား ၊ ေခြးကေလး ေၾကာင္ေလးမ်ားရဲ့ ခ်စ္စရာဗီြဒီယိုကလစ္မ်ားကို မိတ္ဆက္လာပါတယ္။ အခုဆို Messenger app မွာ Snapchat လိုမ်ိဳး features ေတြကိုပါ ထပ္ထည့္လာပါတယ္။

 

Facebook မွာ ဗီြဒီယိုၾကည့္ၾကတာ တစ္ေန ့လွ်င္ နာရီေပါင္း သန္း ၁၀၀ ေက်ာ္ၾကာရွိတယ္လို ့Facebook မွသတင္းထုတ္ျပန္ထားပါတယ္။ အခုလည္း မၾကာခင္မွာ စကၠန္ ့၂၀ နဲ ့အထက္ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသံုး ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုမ်ားကို ထည့္သြင္းလို ့ရႏိုင္တဲ့ mid-roll ad format ကို စမ္းသပ္ေနပါတယ္။

တစ္ျခား ဗီြဒီယို platform ေတြနဲ ့မတူတာက ဒီ format ဟာ ဗီြဒီယို မစခင္ ျပသတဲ့ အေရာင္းျမွင့္တင္ေရးဗီြဒီယိုေတြကို ခြင့္ျပဳမထားပါဘူး။ သတင္းအရ အေမရိကန္အင္တာနက္ကုမၸဏီ BuzzFeed မွ အမႈေဆာင္ေတြဟာ သူတို ့ရဲ့ Tasty ဗီြဒီယိုေတြကေန ေငြမရွာႏိုင္ဘူးလို ့တင္ျပျပီးေနာက္ ဒီ mid-roll ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုေတြကို ထည့္သံုးသြားဖို ့ဆံုးျဖတ္လိုက္တာပါ။ Facebook အေနနဲ ့ စကၠန္ ့ ၉၀ အနည္းဆံုးၾကာတဲ့ ေၾကာ္ျငာဗီဒီယိုတိုမ်ားကိုပဲ တင္ဆက္သြားမွာ ျဖစ္ျပီး ေၾကာ္ျငာကေတာ့ ဗီြဒီယို ျပျပီး စကၠန္ ့၂၀ ေလာက္မွာ ေပၚလာမွာပါ။

 ကုမၸဏီဟာ ေၾကာ္ျငာမ်ား ေရာင္းသြားဖို ့ရိွျပီး စုစုေပါင္း ေရာင္းအားရဲ့ ၅၅% ကို သူ ့ရဲ့ထုတ္လုပ္သူမ်ားနဲ ့ခဲြေဝယူၾကမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Source: AndroidAuthority

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား