AD
AD
AD

ႏိုင္ငံတကာ အခ်က္အလက္ ေကာ္ပိုေရးရွင္း IDC ရဲ့ အခ်က္အလက္ဇယားအရ တရုတ္စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ဟာ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္အတြင္းမွာ အက်ဘက္ကို ဦးလွည့္သြားခဲ့တယ္လို ့ဆိုပါတယ္။

play

 

IDC ရဲ့ ေစ်းကြက္စစ္တမ္းမွာေတာ့ ၂၀၁၇ ေနာက္ဆံုးသံုးလပတ္ တရုတ္စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ဟာ ၁၅.၇% အထိ က်ဆင္းသြားခဲ့ျပီး တစ္ႏွစ္လံုးအတိုင္းအတာအရ ၄.၉% ထိ က်ဆင္းခဲ့တာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ၂၀၁၇ ခုႏွစ္ တရုတ္စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ကို ဦးေဆာင္ေနတာကေတာ့ Huawei ျဖစ္ျပီး တစ္ႏွစ္လံုး စမတ္ဖုန္း အလံုးေရ ၉၀.၉ သန္း ေရာင္းခ်ႏိုင္ခဲ့ျပီး ေစ်းကြက္ေဝစုရဲ့ ၂၀.၄% ကို သိမ္းပိုက္ႏိုင္ခဲ့တာပါ။ Oppo ကေတာ့ ေစ်းကြက္ေဝစု ၁၇.၅% ၊ Vivo နဲ ့Xiaomi တို ့ကေတာ့ ၁၆.၅% နဲ ့၁၃.၉% စီ ရရိွထားျပီး Apple ကေတာ့ ပဥၥမေနရာမွာ ေရာက္ေနပါတယ္။

play

 

ယခုႏွစ္ တရုတ္စမတ္ဖုန္းေလာကမွာ အေျပာင္းအလဲတစ္ခုကေတာ့ Xiaomi ဟာ ေစ်းကြက္တြင္း စမတ္ဖုန္းေရာင္းအား ၅၆% ေက်ာ္ တက္သြားတာပါ။ Huawei နဲ ့Xiaomi တို ့ကလဲြရင္ က်န္ စမတ္ဖုန္းကုမၸဏီေတြဟာ တရုတ္ေစ်းကြက္မွာ အလဲလဲ ျပိဳလဲခဲ့တာေတြ ့ခဲ့ရပါတယ္။ Xiaomi နဲ ့Huawei တို ့ေရာင္းအားတက္ရတဲ့ အျဖစ္ကလည္း ၂၀၁၇ ႏွစ္ထဲမွာ ဒီကုမၸဏီေတြဟာ တန္ဖိုးနည္းပါတယ္ဆိုတဲ့ ေဒၚလာ ၂၀၀ နဲ ့ေအာက္ ဘက္ဂ်က္ဖုန္းေတြ ဆက္တုိက္ ထုတ္ႏိုင္ခဲ့တာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါတယ္။ တန္ဖုိးၾကီး ပရီမီယံဖုန္းေတြကေတာ့ တရုတ္မွာ အေျခအေန မေကာင္းခဲ့ပါဘူး။

play

 

ေတာင္ကိုရီးယား ကုမၸဏီၾကီးတစ္ခု ျဖစ္ျပီး ကမၻာ့အၾကီးဆံုး စမတ္ဖုန္းကုမၸဏီ Samsung ကေတာ့ တရုတ္ေစ်းကြက္ရဲ့ ထိပ္တန္း စမတ္ဖုန္းကုမၸဏီ ၅ ခုစာရင္းမွာ ပါမလာခဲ့ပါဘူး။ အျခားေတာင္ကိုရီးယားစမတ္ဖုန္းကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္တဲ့ LG Mobile ကလည္း ေနာက္ဆံုး သံုးလပတ္အတြင္း ေဒၚလာ ၁၉၂ သန္းေက်ာ္ အရံႈးေပၚျပီး တရုတ္ေစ်းကြက္က ထြက္သြားခဲ့ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD
AD