AD
AD
AD

၂ဝ၁၇ ခုႏွစ္၊ စက္တင္ဘာလ ၁၂ ရက္က International Quality and Productivity Centre (IQPC Singapore) မွ စီစဥ္က်င္းပခဲ့တဲ႔ Customer Experience Asia Excellence Awards 2017 ဆုေပးပြဲ အခမ္္းအနားမွာ  “အေကာင္းဆံုး ဆုိရွယ္မီဒီယာ မဟာဗ်ဴဟာ” က႑အတြက္ ဂုဏ္ထူးေဆာင္မွတ္တမ္းဆုကို Ooredoo Myanmar မွ ရရွိခဲ့တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

play
အူရီဒူးျမန္မာသံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ၏ ဒါရိုက္တာျဖစ္သူ ကိုေစာဆဲသပ္ကလဲမွ လက္ခံရယူေနစဥ္

 

အာရွတစ္ဝွမ္း အေကာင္းဆံုး သံုးစဲြသူဝန္ေဆာင္မႈကို ကိုယ္စားျပဳတဲ႔ ဒီဆုအတြက္ ဘ႑ာေရး၊ ဆက္သြယ္ေရး၊ ပို႕ေဆာင္ေရး၊ သတင္းအခ်က္အလက္နည္းပညာ၊ ေထာက္ပံ႔ ပို႕ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမ်ားထဲမွ လူသိမ်ားထင္ရွားတဲ႔ အဖြဲ႕အစည္းေပါင္းမ်ားစြာကေန အဓိကက႑ၾကီး ၁၂ ခုခြဲၿပီး ယွဥ္ျပိဳင္ခဲ့ၾကပါတယ္။ Customer Experience Asia Excellence Awards 2017 ဆုေပးပဲြမွာ အေကာင္းဆံုးသံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈဆု၊ အေကာင္းဆံုးသံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈအဖြဲ႕၊ အေကာင္းဆံုး သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈစင္တာ၊ အေကာင္းဆံုးဆိုရွယ္မီဒီယာ မဟာဗ်ဴဟာ၊ အေကာင္းဆံုး ဒီဂ်စ္တယ္ဝန္ေဆာင္မႈ၊ သံုးစြဲသူဝန္ေဆာင္မႈေပးအပ္ေရးဆုိင္ရာ စီမံခန္႕ခြဲမႈနည္းပညာကို အေကာင္းဆံုး အသံုးခ်ႏုိင္မႈ၊ အေကာင္းဆံုး ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္ေသာ အမွတ္တံဆိပ္ အေကာင္းဆံုး ဝန္ထမ္းမ်ားႏွင့္ ေစ႕စပ္ညႇိႏိႈင္းေဆာင္ရြက္ႏုိင္မႈႏွင့္ အျခားက႑မ်ားအတြက္ ဆုေပးခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

အေကာင္းဆံုး ဆိုရွယ္မီဒီယာမဟာဗ်ဴဟာဆုအတြက္ ဆန္ကာတင္ေရြးခ်ယ္ျခင္းခံရသည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွာ China CITIC Bank, DBS Bank Singapore Ltd, Dell, HP Customer Support, Kasikorn Bank Thailand, Maybank, Philippine Savings Bank ႏွင့္ အူရီဒူးျမန္မာတို ့ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္။ ဂုဏ္ထူးေဆာင္မွတ္တမ္းတင္ဆု ဆြတ္ခူးရရွိခဲ့တဲ့ Ooredoo Myanmar ဟာ ျပိဳင္ပဲြဝင္မ်ားထဲမွာ သက္တမ္းအႏုဆံုးျပိဳင္ပဲြဝင္ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္ျပီး ဆန္ကာတင္စာရင္းမွာ ပါသည့္ တစ္ခုတည္းေသာ ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

 

Ooredoo Myanmar ရရိွခဲ့တဲ့ ဆုိရွယ္မီဒီယာ မဟာဗ်ဴဟာ အေကာင္းဆုံးဆုဟာ ေကာင္းမြန္စြာ ဆက္သြယ္ေဆာင္ရြက္ေရးမွာ ဗ်ဴဟာေျမာက္နည္းလမ္းတစ္ခုအျဖစ္ အသံုးခ်ႏိုင္ျခင္း ၊ ေစ့စပ္ညိွႏိႈင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း ၊ ဝန္ေဆာင္မႈမ်ား ပံ့ပိုးေပးႏိုင္ျခင္းမွာ ဆိုရွယ္မီဒီယာကို ဆက္သြယ္မႈၾကားခံတစ္ခုအျဖစ္ အသံုးျပဳေနတဲ့ အဖဲြ ့အစည္းေတြကို အသိအမွတ္ျပဳ ခ်ီးျမွင့္ခဲ့တာျဖစ္တယ္လို ့ သိရပါတယ္။

Postby

 

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD