AD
AD
AD

Amzaon ႏွင့္ UPS တို႕သည္ Drone Delivery အတြက္ ၾကီးမားသည့္ ေလာင္းေၾကးထပ္ေနၾကတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ႔ ဒါဟာ အရင္းအနွီးႀကီးမားတဲ႔ ရင္းႏွီးျမွပ္ႏွံစမ္းသပ္မွုပါပဲ။သီအိုရီအရ သုံးစြဲသူတိုင္း၏ အိပ္မက္သည္ မၾကာေသးမီက မွာလိုက္ေသာ ပစၥည္းမ်ားကို မိနစ္ပိုင္းအတြင္း လိုခ်င္ၾကသည္။

လက္ေတြ႕တြင္ ထိုကဲ့သို႕ တထပ္တည္း ျပဳလုပ္ရန္ မလြယ္ကူပါ။ ပို႕ေဆာင္ေရးသည္  ျပင္းထန္ ရႈပ္ေထြးသည့္ အရာ ျဖစ္သည္။ အမည္မသိတဲ့ စက္ပစၥည္းလိုပဲ နည္းပညာက လုပ္ေဆာင္ရန္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေသာ္လည္း သုံးစြဲသူတို႕မွ ၄င္းတို႕၏ ပိုင္ဆိုင္မႈေပၚတြင္ မည္သည့္ ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္မဆို drone ပ်ံသန္းျခင္းအား လက္ခံႏိုင္မႈႏွင့္ ယုံၾကည္မႈကို တည္ေဆာက္ယူရမည္ျဖစ္သည္။

play

 

Amazon မွ ဥပမာ အားျဖင့္ ၂၀၁၇ တြင္ အဓိက သုံးစြဲသူမ်ားထံသို႕ သယ္ယူပို႕ေဆာင္ေရးအတြက္ ငါးဘီလီယံ ေက်ာ္ သုံးစြဲခဲ့သည္။ ယခင္ႏွစ္က ကုမၸဏီ အတြက္ သေဘာၤႏွင့္ သယ္ယူပို႕ေဆာင္မႈအတြက္ ၂၀ ေဒၚလာ ဘီလိယံ ခန္႕မွန္းေခ် ကုန္က်ခဲ့သည္။ ဆိုလိုသည္က ထိုကုန္က်စရိတ္ သက္သာရန္အတြက္ drone သည္ ျပီးေျမာက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ႏိုင္သည့္ နည္းလမ္းတခုျဖစ္သည္။

Amazon ကေတာ႔ နာမည္အၾကီးဆုံး တခုပါပဲ။ Online မွ ေရာင္းခ်ေနသူမ်ားက သုံးစြဲမ်ားထံသို႕ မိနစ္သုံးဆယ္ သို႕မဟုတ္ ထို႕ထက္ ေလ်ာ့နည္းေသာ အခ်ိန္အတြင္း ကုန္ပစၥည္းကို ပို႕ေဆာင္ႏို္င္ရန္ Amazon Prime Air ကို ႏိုင္ငံတကာ ေနရာမ်ားတြင္ စမ္းသပ္ေနပါသည္။

Amazon နဲ႔ အတူ UPS ဆိုတဲ႔ ပါဆယ္ပစၥည္းေတြ အဓိကထားပို႔ေဆာင္ေနတဲ႔ ကုမၼဏီကလည္း Drone ေတြနဲ႔ စမ္းသပ္ေနတယ္လို႔ သိရပါတယ္။'

play

 

Domino ကေတာ့ ၂၀၁၆ခုနွစ္တြင္ နယူးဇီလန္မွ အတဲြကို ပထမ ပီဇာကို drone ျဖင့္ ပို႕ေဆာင္ေပးေနခဲ့ၿပီး  Pizza company မွလည္း drone ေတြဟာ ေနာက္လာမဲ့ အနာဂတ္မွာ မရွိမျဖစ္ အေရးပါလာမဲ့ သယ္ယူပို႕ေဆာင္ေရး ပစၥည္းတခု ျဖစ္တယ္လို႕ ေျပာခဲ့တယ္။

အနာဂတ္ရဲ႕ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ေဆာင္မွုက  Done ေတြ ျဖစ္လာမယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင္႔လာၾကသလို အျမန္ဆန္ဆုံး နဲ႔ ကုန္က် စရိတ္သက္သာဆုံးလို႔ ဆိုရမွာပါ။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD