၂၀၁၈ ခုႏွစ္အတြက္ Facebook လူမႈကြန္ရက္ေပၚမွ  လူတိုင္းအတြက္ ပိုမိုသင့္ေတာ္သည့္ News Feeds မ်ားေရာက္ရိွလာေရးအတြက္ Facebook ဟာ ေျပာင္းလဲမႈေတြ စတင္လုပ္ေဆာင္ေနတယ္လို ့ဆိုပါတယ္။

play

 

အနီးအေဝး လူတိုင္းပိုမိုနီးစပ္တဲ့ ဆက္ဆံေရးျဖစ္လာေစဖို ့Facebook အေနနဲ ့New Feeds ေပၚ တက္လာမယ့္ ပို ့စ္ေတြကို ပိုျပီး အဓိပၸါယ္ရိွတဲ့ ပို ့စ္ေတြအျဖစ္ ေရာက္ရိွေအာင္ ေျပာင္းလဲသြားမွာပါ။ Facebook သံုးသူမ်ားရဲ့ Wall ေပၚကို အဓိကျမင္ရမွာေတြကေတာ့ ကိုယ့္ friends ေတြနဲ ့မိသားစုဝင္ေတြရဲ့ ့ပံုနဲ ့စာေတြ ျဖစ္ျပီး တစ္ျခား စီးပြားေရးေၾကျငာေတြ နဲ ့branding ေဖာက္တဲ့ ေစ်းကြက္ဝင္ပို ့စ္ေတြကိုေတာ့ News Feeds မွာ နည္းသထက္ နည္းေအာင္ စစ္ထုတ္သြားမွာပါ။ ဒီနည္းနဲ ့လူမႈကြန္ရက္ဆိုတဲ့ အတိုင္း လူမႈေရးဆိုင္ရာ အျပန္အလွန္ ဆက္သြယ္မႈကို ပို ျပီး ဦးစားေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။

Facebook တည္ေထာင္သူ မတ္ခ္ဇူကာဘတ္ခ္ရဲ့ ေၾကျငာခ်က္ပို ့မွာပဲ Facebook ဟာ အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ ဆက္ဆံေရးပလက္ေဖာင္းအသြင္ကေန ေနာက္ပိုင္းမွာ စီးပြားေရးပိုင္း ၊ မီဒီယာနဲ ့brands ေတြနဲ ့ပဲ ျပည့္လာတဲ့အတြက္ လူမႈကြန္ရက္စစ္စစ္ကို ျပန္ပံုေဖာ္သြားမယ္လို ့ဆိုပါတယ္။ ေၾကျငာက႑ကေန ဝင္ေငြဘီလ်ံေပါင္းမ်ားစြာ ရထားတဲ့ Facebook အတြက္ တကယ္လို  ့သာ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းသံုးေၾကျငာမ်ားကို လူမႈကြန္ရက္သံုးသူမ်ားရဲ့ News Feeds ဆီ အရင္ေလာက္ မျဖန္ ့ႏိုင္ဘူးဆိုရင္ အက်ိဳးစီးပြားထိခိုက္မိေတာ့ ရိွႏိုင္ပါတယ္။

play

 

တစ္ဘက္က ၾကည့့္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ လူမႈကြန္ရက္သံုးသူမ်ားအေနနဲ ့ကိုယ့္ News Feed မွာ မ်က္စိေနာက္ သက္သာေတာ့မွာပါ။ News Feed update သစ္ကို ဒီႏွစ္ထဲ မၾကာခင္ မိတ္ဆက္သြားမွာ ျဖစ္တယ္လို ့လည္း ဆိုပါတယ္။ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ကေတာ့ Facebook ဟာ ေၾကာ္ျငာဗီြဒီယိုတိုမ်ား က႑အတြက္ ေဒၚလာ ၁ ဘီလ်ံအထိ သံုးစဲြသြားမယ္လို ့သတင္းမ်ား ထြက္ခဲ့ပါတယ္။ အခုေတာ့ Facebook ဟာ စီးပြားေရးနဲ ့သံုးစဲြသူ အခြင့္အေရးကို ခ်ိန္ခြင္လွ်ာညိွသြားဖို ့ရိွေနပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video