AD
AD
AD
play

 

ေစ်းကြက္သုေတသနကုမၸဏီ International Data Corporation (IDC) ကေနာက္ဆံုးထုတ္ျပန္တဲ့ အစီရင္ခံစာအရ OPPO ဟာ ၂၀၁ရ အေရွ႕ေတာင္အာရွေစ်းကြက္အတြက္ ႏွစ္အလုိက္စမတ္ဖုန္းတင္ပို႔မႈမွာ  ၂၉ရာခုိင္ႏႈန္းေက်ာ္တိုးတက္မႈရရွိခဲ့ၿပီး အဆင္-့၂ေနရာမွာ ဆက္လက္ရပ္တည္ႏုိင္ခဲ့ေၾကာင္း သိရပါတယ္။ IDC က ေကာက္ယူခဲ့တဲ့ “Quarterly Mobile Phone Tracker” စစ္တမ္းမွာ အင္ဒိုနီးရွား၊ မေလးရွား၊ ျမန္မာ၊ ဖိလစ္ပိုင္၊ ထိုင္းႏွင့္ ဗီယက္နမ္ ႏိုင္ငံတို႔အပါအဝင္ အေရွ႕ေတာင္အာရွ ေစ်းကြက္မွႏုိင္ငံေတြ ပါဝင္ခဲ့ပါတယ္။

၂ဝဝ၉ ခုႏွစ္မွာ ပထမဆံုးႏုိင္ငံတကာေစ်းကြက္အျဖစ္ ထိုင္းႏုိင္ငံမွာ ေစ်းကြက္စတင္ထူေထာင္ခဲ့ၿပီးကတည္းက OPPO ဟာ ေဒသခံသံုးစြဲသူမ်ားႏွစ္သက္သေဘာက်မယ့္ ထုတ္ကုန္ေတြတင္ပို႔ေရာင္းခ်ျခင္းျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာေဒသတြင္းမွာ တိုးတက္မႈေတြ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ပဲရယူႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။

OPPO ကုမၸဏီဟာ ျပည္တြင္းေစ်းကြက္နဲ႔ ကိုက္ညီေအာင္လုပ္ေဆာင္ရာမွာ  လွပၿပီးေခတ္မီဆန္းသစ္တဲ့  ဒီဇိုင္းပံုစံေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္ကာ ထူးျခားဆန္းသစ္တဲ့နည္းပညာေတြကိုဖန္တီးေပးျခင္းျဖင့္ လူငယ္သံုးစြဲသူေတြရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ကို နားလည္ျပီး ျဖည့္ဆည္းႏုိင္ဖို႔ ၾကိဳးစားခဲ့တာပါ။

play

 

လူငယ္ပရိတ္သတ္ေတြအၾကားမွာ က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔လူႀကိဳက္မ်ားခဲ့ၿပီးေနာက္မွာ Selfie Expert လို႔ေခၚတဲ့ Selfie ဘုရင္ F series ထုတ္ကုန္မ်ား၊ အထူးသျဖင့္ လက္ရွိထုတ္လုပ္ထားတဲ့ OPPO F5 series ထုတ္ကုန္မ်ားမွာ မိုဘိုင္းဖုန္းေလာကရဲ႕ ပထမဆံုးအျဖစ္ ထူးျခားဆန္းသစ္တဲ့ A.I Beauty Recognition Technology နည္းပညာကိုစတင္အသံုးျပဳခဲ့တဲ့ ထုတ္ကုန္ေတြျဖစ္ၿပီး အဆိုပါနည္းပညာက ႐ိုက္ယူလုိက္တဲ့ Selfie ဓာတ္ပံုကို အလွအပဖန္တီးမႈေတြ စိတ္တိုင္းက်လုပ္ေဆာင္ႏုိင္ေစတဲ့ နည္းပညာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ပထမဆံုး တီထြင္ဖန္တီးမႈေတြထဲမွာ အဆင့္ျမင့္ Full Screen FHD+ display ႏွင့္ အဆင္ေျပလြယ္ကူေစတဲ့ Facial Unlock နည္းပညာတို႔လည္းပါဝင္ပါေသးတယ္။

ဒါ့အျပင္ ေရွ႕ဆက္ေရာက္ရွိလာမယ့္ ပိုမိုေခတ္မီဆန္းျပားတဲ့ မိုဘုိင္းနည္းပညာႏွင့္ 5G ကြန္ယက္ခ်ိတ္ဆက္မႈ ေခတ္ကာလအတြက္လည္း OPPO ကေနျပီး အေရွ႕ေတာင္အာရွေဒသမွာ ေရွ႕လာမယ့္ ႏွစ္ေတြအတြင္း အံ့ၾသစိတ္လႈပ္ရွားစရာေကာင္းေစမယ့္ ေရွ႕ေျပးထုတ္ကုန္ေတြနဲ႔ အတူ အေကာင္းဆံုးႀကိဳးပမ္းအားထုတ္သြားႏုိင္ဖို႔လည္း စီစဥ္လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိေၾကာင္း သိရပါတယ္။

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD