play

 

၁ - အနံ႔ျပင္း အစားအစာ

play

 

ငရုတ္သီး၊ ဂ်င္း၊ ၾကက္သြန္ျဖဴနဲ႔ အေမႊးနံ႔သာေတြကုိ အလြန္အမင္းထည့္သံုးျခင္းကို ေလွ်ာ့ခ်ပါ။

၂ - အသား

play

 

အသားစားျခင္းကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ပါ။ အသားစားမ်ားရင္ ေခၽြးနံ႔ျပင္းပါတယ္။

၃ - အရက္

play

 

အရက္ဟာလည္း ေခၽြးနံ႔ျပင္းေစပါတယ္။

၄ - အေၾကာ္

play

 

ေၾကာ္ထားတဲ့ အစားအစာေတြ စားျခင္းကိုလည္း ေလွ်ာ့ပါ။ ဆီေတြပါဝင္မႈမ်ားတာေၾကာင့္ အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမွ် အစာေျခညက္မႈ ပံုမွန္မဟုတ္ဘဲ ခႏၶာကိုယ္အနံ႔ျပင္းေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video