AD
AD
AD
play

 

ညစာကို ေစာေစာစားျခင္းဟာ ဝိတ္က်ျခင္းကို အေထာက္အကူျပဳျပီး ေစာေစာစားေလ ေကာင္းေလပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သုေတသနတစ္ခုအရ ညစာကို ေစာေစာစားျခင္း ဒါမွမဟုတ္ မစားဘဲေနျခင္းဟာ အဆီနဲ႔ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္ ေလာင္ကၽြမ္းမႈပံုစံကို ေျပာင္းလဲေစျပီး ဝိတ္ခ်ရာမွာ အကူအညီျဖစ္ပါတယ္။

play

 

သုေတသနကို အေမရိကန္ႏုိင္ငံ လူစီယားနားျပည္နယ္ Pennington ဇီဝေဆးပညာဆုိင္ရာ သုေတသနဌာနမွ ေကာ့တေန ပီတာဆင္က ဦးေဆာင္ျပဳလုပ္ခဲ့တာျဖစ္ျပီး အေကာင္းဆံုးဟာ ေန႔လယ္ႏွစ္နာရီေလာက္မွာ စားထားျပီး ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ျပန္ေရာက္မွ စားတာျဖစ္တယ္လို႔ ဆုိပါတယ္။

၁၈ နာရီၾကာ မစားတဲ့ အဆုိပါနည္းဟာ အစာစားခ်င္စိတ္ အဆင့္ေတြကို ပိုမိုေခ်ာေမြ႕စြာ ထိန္းသိမ္းထားႏုိင္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒီလိုေစာေစာ စားျခင္းဟာ ကယ္လီုရီေလာင္ကၽြမ္းမႈကို သက္ေရာက္မႈ မရွိေပမဲ့ ညအခ်ိန္ အဆီေလာင္ကၽြမ္းမႈကိုေတာ့ သက္ေရာက္မႈရွိတာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD