play

 

၁ - မစားျခင္း

ခႏၶာကိုယ္ပံုမွန္လည္ပတ္ဖို႔အတြက္ လံုေလာက္တဲ့ ပမာဏေတာ့ စားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဝိတ္ခ်ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ တစ္ေနလံုးႏြမ္းနယ္ ပင္ပန္းတာမ်ိဳး ျဖစ္တယ္၊ ဖ်ားခ်င္သလို ျဖစ္တယ္ဆိုရင္ အစာကို ပံုမွန္အတုိင္း ျပန္စားသင့္ပါတယ္။

၂ - ကယ္လိုရီ

play

 

ေလွ်ာ့စားတယ္ဆိုေပမဲ့ တကယ္စားတဲ့အခါမွာ ကယ္လိုရီမ်ားတာေတြကိုပဲ ေရြးစားေနတာမ်ိဳး ျဖစ္ပါတယ္။ အသီးအရြက္၊ အသားငါး မွ်တေအာင္ စားေပးသင့္ပါတယ္။

၃ - က်န္းမာေရး

play

 

သင့္က်န္းမာေရးကို ဂရုမျပဳဘဲ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ အတင္းလုပ္တာ၊ အစားေတြ ေလွ်ာ့စားတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုလုပ္တာဟာ သင္ဝိတ္က်ဖို႔ ေႏွးေကြးရုံသာမကဘဲ ေနာက္တစ္ခါ ဝိတ္ခ်ဖို႔ပါ ခက္ခဲသြားေစပါတယ္။

၄ - အစစ္အမွန္

play

 

သင့္ခႏၶာကိုယ္က အဝလြန္တာ မဟုတ္ဘဲ ျပည့္ျပည့္ျဖိဳးျဖိဳးနဲ႔ၾကည့္ေကာင္းေပမဲ့ ပိန္ခ်င္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။ မ်ိဳးရိုးလိုက္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္ပံုစံက ေတာင့္ေတာင့္တင္းတင္း ျဖစ္ေပမဲ့ ဒါကို သင္က လက္မခံႏုိင္တာျဖစ္ပါတယ္။ 

Photos & Source: Lifehack

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video