AD
AD
AD
play

 

၁ - မုန္လာဥနီ

play

 

ေဆာင္းတြင္းေၾကာင့္ ျဖစ္လာတဲ့ အသားအေရၾကမ္းတမ္းမႈကို မုန္လာဥနီက ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ သူ႔မွာ ဗီတာမင္စီနဲ႔ ဗီတာမင္ေအ ၾကြယ္ဝတာေၾကာင့္ အသားအေရကို စိုေျပက်န္းမာေနေအာင္ ထိန္းေပးထားပါတယ္။

၂ - လိေမၼာ္သီး

play

 

လိေမၼာ္သီးမွာလည္း ဗီတာမင္စီ ပါဝင္ျပီး အသားအေရကို ေရဓာတ္ျပည့္ဝေစပါတယ္။

၃ - ေထာပတ္သီး

play

 

ေထာပတ္သီးမွာ ဗီတာမင္အီး အလြန္ျမင့္မားစြာ ပါဝင္ပါတယ္။ ေထာပတ္သီးဟာ သင့္အသားအေရကို ေခ်ာေမြ႕ေစျပီး ေဆာင္းတြင္းလို ရာသီမွာ မစားမျဖစ္စားရမယ့္ အသီး ျဖစ္ပါတယ္။

၄ - ငါး

play

 

အဆီပါတဲ့ငါးကို စားေပးသင့္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္က ေရာင္ရမ္းမႈေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ျပီး အသားအေရေျခာက္ေသြ႕မႈေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ အေရျပားျပႆနာေတြကို ေျဖရွင္းႏုိင္ပါတယ္။

၅ - လဖက္စိမ္း ေရေႏြး

play

 

အသားအေရ လန္းဆန္းေစဖို႔ ထိန္းသိမ္းေပးျပီး အေရျပားေျခာက္ေသြ႕တြဲက်တာ၊ အစက္အေျပာက္ေတြျဖစ္တာ စတဲ့ ျပႆနာေတြကို သက္သာေစပါတယ္။

Photos & Source: Zee News

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
AD

AD