Beauty & Fashion: ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပမဲ့ ခႏၶာကိုယ္ လွမလာရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း (၄) ခ်က္

ခႏၶာကုိယ္ၾကြက္သားေတြ တည္ေဆာက္ရာမွာ ပရိုတိန္းပဲ စားေနလို႔ မလံုေလာက္ပါဘူး။

play

 

၁ - အမ်ိဳးအစား

ေလ့က်င့္ခန္း အမ်ိဳးအစား မ်ားမ်ားစားစား မလုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ တစ္မ်ိဳး ႏွစ္မ်ိဳးေလာက္ကိုပဲ ေန႔စဥ္လုပ္ေနတာ ျဖစ္ပါတယ္။

၂ - ျပင္းထန္မႈ

play

 

လံုလံုေလာက္ေလာက္ ျပင္းထန္စြာ မလုပ္တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင့္ခႏၶာကိုယ္မွာ သိသာထင္ရွားတဲ့ တိုးတက္မႈေတြ ရွိမလာပါဘူး။

၃ - အနားယူမႈ

play

 

ေလ့က်င့္ခန္းျပင္းျပင္းထန္ထန္ လုပ္ေပမဲ့ အနားယူမႈ လံုလံုေလာက္ေလာက္မရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ရတာေတြလည္း ပါဝင္ပါတယ္။

၄ - ကယ္လိုရီ လံုလံုေလာက္မစားဘူး

ခႏၶာကုိယ္ၾကြက္သားေတြ တည္ေဆာက္ရာမွာ ပရိုတိန္းပဲ စားေနလို႔ မလံုေလာက္ပါဘူး။ ကာဗြန္ဟိုက္ဒရိတ္နဲ႔ ကယ္လိုရီပမာဏလည္း လံုလံုေလာက္ေလာက္ရဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

Photos & Source: Prevention

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ ဒီအမွားေတြ လုပ္မိတယ္»

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား