Beauty & Fashion: ခႏၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္း ဖြံ႔ထြားလွပေစမယ့္ ထိုင္ထ (၅) မ်ိဳး

အထိေရာက္ဆံုး ျဖစ္ေစမယ့္ ထုိင္ထေလ့က်င့္ခန္းေတြက ဘာေတြျဖစ္မလဲ ?

play

 

ထိုင္ထေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္ေအာက္ပိုင္းကို က်စ္လ်စ္ လွပေစပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ထိုင္ထေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ တင္ပါးနဲ႔ေပါင္ေတြက တင္းရင္းလွပလာပါတယ္။ ထိုင္ထ ေလ့က်င့္ခန္း ဆိုရာမွာ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳး ႐ွိပါတယ္။ အထိေရာက္ဆံုး ျဖစ္ေစမယ့္ ထုိင္ထေလ့က်င့္ခန္းေတြက ဘာေတြျဖစ္မလဲ ?

 

၁။ Body-weight Squat

ဒါကို အေျခခံထိုင္ထလို႔လည္း ေခၚပါတယ္။ ေျခႏွစ္ေခ်ာင္းကို ပုခံုးအက်ယ္အတုိင္း ခြဲရပ္ေနပါ။ လက္ႏွစ္ဖက္ကိုလည္း ေရွကိုဆန္႔ထုတ္ထားပါ။ ဒူးကိုေကြးလိုက္ခ်ိန္မွာ တင္ပါးကို ေနာက္ပစ္ၿပီး ထိုင္လိုက္ရပါမယ္။ ဒူးနဲ႔တင္ပါး တေျပးတည္းျဖစ္ရင္ ျပန္ထပါ။

play

 

၂။ Jump Squat

လက္ေခ်ာင္းေလးေတြကို ေခါင္းေနာက္မွာထားၿပီး တံေတာင္ကို ျမႇင့္ထားပါ။ ဒူးေကြးၿပီး ထိုင္ကာ ျပန္ခုန္ထရပါမယ္။ ျပန္ထတဲ့အခါ ေျခဖဝါးကို ျမႇင့္ထားေပးပါ။

play

 

၃။ Wide-Stance Barbell Squat

ပုခံုးေပၚမွာ အေလးတန္းကို တင္ၿပီး ထိုင္ထလုပ္ရပါမယ္။ ေျခကို ကားၿပီးလုပ္မွ ပံုစံတက် ျဖစ္မွာပါ။

play

 

၄။ Braced Squat

ဝိတ္တံုး အဝိုင္းကို အသံုးျပဳရပါမယ္။ လက္ကိုဆန္႔တန္းၿပီး ဝိတ္ျပားကို ကိုင္ထားပါ။ လက္အျမင္က ရင္ဘတ္မွာပဲ ရွိေနပါေစ။ လက္ကို မေရႊ႕လ်ားေစဘဲ ထုိင္ထလုပ္ေပးရမွာျဖစ္ပါတယ္။

play

 

၅။ Dumbbell Split Squat

ဝိတ္တံုးေလးေတြကို လက္ႏွစ္ဖက္က ကိုင္ထားပါ။ ဘယ္ေျခကိုေရွ႕ထုတ္ၿပီး ညာေျခကို ေကြးကာ ထုိင္ခ်လိုက္ပါ။ မတ္တပ္ျပန္ရပ္ၿပီး ညာေျခကို တလွည့္ေျပာင္းရပါမယ္။

Source & Photo : Women Health

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။

ေနာက္ဆံုးရ သတင္းမ်ား