ေဟာလိဝုဒ္မင္းသမီး နာတာလီ ပို႔တ္မန္း (Natalie Portman) ဟာ လူမႈကြန္ရက္ ဝက္ဘ္ဆိုက္ေတြကို အသံုးမျပဳတဲ့လူတစ္ေယာက္ပါ။ ေဖ့စ္ဘုတ္၊ တြစ္တာ စတဲ့ လူႀကိဳက္မ်ားလွတဲ့ လူမႈကြန္ရက္ေတြကိုသံုးရင္ သူမရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈကို ပိုမိုႀကီးမားလာေစမွာ မွန္ေပမဲ့ အသံုးမျပဳခဲ့ဘူး။ ခုခ်ိန္မွာေတာ့ နာတာလီဟာ အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ ေကာင္းတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္တစ္ခုတည္းနဲ႔ လူမႈကြန္ရက္ကို စတင္အသံုးျပဳလုိက္ပါတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ရက္ပိုင္းအတြင္းမွာ အင္စတာဂရမ္ကို စတင္ဖြင့္လိုက္တာပါ။

play

 

ဒါဟာ သူမရဲ႕ တစ္ခုတည္းေသာ လူမႈကြန္ရက္အေကာင့္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ လူမႈကြန္ရက္သံုးရတာ စိတ္မဝင္စားတဲ့ နာတာလီဟာ ခုလိုမ်ိဳး အင္စတာဂရမ္အေကာင့္ဖြင့္ရျခင္းက Time's Up ကို လူသိမ်ားလာေစဖုိ႔အတြက္ ျဖစ္တယ္လို႔ ေဖာ္ျပထားတယ္။ Time's Up ကို ေဟာလိဝုဒ္က အမ်ိဳးသမီးအႏုပညာ႐ွင္ ၃၀၀ က စတင္ခဲ့တာျဖစ္ၿပီး လုပ္ငန္းခြင္ထဲက လိင္ပိုင္းဆုိင္ရာေစာ္ကားေႏွာင့္ယွက္မႈေတြကို တိုက္ဖ်က္ေခ်မႈန္းဖုိ႔အတြက္ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။

 

"Time’s up on silence. Time’s up on waiting. Time’s up on tolerating discrimination, harassment or abuse," လို႔ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားတဲ့ ပို႔စ္နဲ႔အတူ သူမရဲ႕ follower ေတြကို ေငြေၾကးလွဴဒါန္းဖုိ႔ တုိက္တြန္းထားပါတယ္။ Time's Up လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ လိင္ပိုင္းဆုိင္ရာ ေစာ္ကားေႏွာင့္ယွက္ခံရသူေတြ ဥပေဒေရးအရ ေျဖရွင္းဖို႔အတြက္ ေငြေၾကးမတတ္ႏိုင္သူေတြကို ကူညီေထာက္ပံ့ေပးဖုိ႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္။

play

 

Time's Up ပေရာ့ဂ်က္ကို တနလၤာေန႔ထုတ္ The New York Times သတင္းစာမွာ စာမ်က္ႏွာျပည့္ ေဖာ္ျပသြားခဲ့ပါတယ္။ Time's Up ပေရာ့ဂ်က္မွာ ရာနဲ႔ခ်ီတဲ့ အမ်ိဳးသမီးသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြ၊ အမ်ိဳးသမီးဒါရိုက္တာေတြ၊ စာေရးဆရာေတြ၊ ထုတ္လုပ္သူေတြ၊ ေအးဂ်င့္ေတြနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္မန္ေနဂ်ာေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ စတင္သူေတြထဲမွာ နာတာလီပို႔တ္မန္း၊ ရီးစ္ ဝစ္သာစပြန္း၊ ကိတ္ ဘလန္းခ်တ္၊ အီဗာ ေလာင္းဂိုရီယာနဲ႔ အမ္မာစတုန္းတုိ႔လို ထိပ္တန္းမင္းသမီးေတြ ပါဝင္ပါတယ္။

Source : Bazaar

ဤအေႀကာင္းအရာကို သင္ဘယ္လိုထင္ပါသလဲ။
Video